Fokker laat niks horen :-|

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderators: I, Nieske, morgantcm

Fokker laat niks horen :-|

Berichtdoor Krollie » 14 apr 2017 16:36

Ik heb een hamster gereserveerd bij een fokker uit de buurt, dit omdat ik liever niet in de dierenwinkel wil kopen. Maar dat neig ik nu toch te gaan doen... :-?

Wat is er aan de hand?:

Ik heb dus een hamster gereserveerd en ze mogen vandaag het nest verlaten. Ik heb afgelopen woensdag een mail gestuurd (in de morgen) hoe laat ik welkom ben vandaag. Geen reactie. Ook niet in mijn spamfolder waar ze de 1e keer in stond, per ongeluk.

Ik was toch vergeten te vragen wat het adres was, dus ik heb gistermiddag (of avond) nog een mail gestuurd met de vraag om het adres en tijdstip. Niks... Geen enkele reactie. :-|

Wat er aan de hand is weet ik niet. Wel weet ik zeker dat ze - en de hamstery - bestaat. En dat ze vandaag wel tijd heeft gehad om YouTube-video's te posten.

Ik vind hier wat van en dat is niet zo heel positief... Als er iets aan de hand is kan ze dat op z'n minst even laten weten, nietwaar? Per mail, of op haar site.

Ik wil gewoon graag mijn hamstertje!
Laatst bijgewerkt door Krollie op 15 apr 2017 12:32, in totaal 1 keer bewerkt.
Krollie

Re: Fokker laat niks horen :-|

Berichtdoor _mona_ » 14 apr 2017 17:17

Je hebt dus al wel eerder contact met de fokker gehad? Ging het mailen toen vlot?
Wat is er toen gezegd en afgesproken?
Groetjes van Mona
En van het syrtje Qyra, de bellies Firenze, James, Sirius, Remus & Albus, rusje Nailah en de robo's Summer en Saffron ♥
_mona_

Leeftijd: 25
Hamsters: 9

Berichtdoor Krollie » 14 apr 2017 18:43

De eerste keer had ik de niet in de gaten dat de mail in m'n spamvakje zat. Daarna ging het wel goed qua contact. Er was niks concreets, anders dan dat er op de site staat dat ze 14-4 weg mogen, afgesproken. Maar zij begon ook helemaal niet over het ophalen van de hamster. Je zou zeggen dat een fokker, die al zo lang ervaring heeft met een hamstery, wel wat meer info geeft/vragen stelt aan de nieuwe eigenaren.

En nu nog steeds geen enkele reactie op m'n mail, of een mail met uitleg naar alle eigenaren.

Ik heb ook geen idee of ik wat verkeerds heb gedaan of gezegd, of het alleen bij mij is en de rest wel vandaag hun hamstertjes heeft opgehaald? Ik ben gewoon net als altijd vriendelijk geweest, ben niet vervelend geweest. Ik heb ze niet gebombardeerd met mailtjes. Niks van dat al.

Ik snap het gewoon écht niet. Zeker niet omdat ze heel goed bekend staat als fokker.
Krollie

Berichtdoor _mona_ » 14 apr 2017 19:43

Kan je via een andere weg, dit forum of facebook ofzo, misschien eens een berichtje sturen? Met de vraag of je berichtje ontvangen was en of je nog steeds in aanmerking komt voor een hamstertje?

Ik vind het eigenlijk ook wel een beetje gek dat er bij je vorige mailverkeer niets gezegd is over ophalen, of vragen naar jouw toe. Weet je wel heel zeker dat je wel echt een hamster gereserveerd hebt? Misschien was dat niet duidelijk? Geen ideee he, ik probeer me maar een beeld te vormen.
Groetjes van Mona
En van het syrtje Qyra, de bellies Firenze, James, Sirius, Remus & Albus, rusje Nailah en de robo's Summer en Saffron ♥
_mona_

Leeftijd: 25
Hamsters: 9

Berichtdoor Krollie » 14 apr 2017 20:14

Mijn naam staat bij 1 van de hamstertjes. Ik heb nog geïnformeerd of het een probleem is als ik mijn gereserveerde hamster vrijdag op zou halen en we zijn er vervolgens het weekend niet. Was geen probleem volgens haar. Daarna gemaild dat het geen heel weekend is dat we weggaan, maar is teruggebracht tot een dag. En op die mail en de volgende niks gehoord.

Ik heb dus zeker een hamstertje gereserveerd, dat is bij beide wel duidelijk. ;)
Krollie

Berichtdoor Mariska1808 » 14 apr 2017 20:22

Wie is de fokker? Wellicht kent iemand hier degene persoonlijk en kan hij/zij contact voor je opnemen. :)
Volg mijn dieren nu ook op Facebook!
Mariska1808

Leeftijd: 20

Berichtdoor Krollie » 15 apr 2017 09:25

Ze heeft inmiddels gereageerd. :D
Laatst bijgewerkt door Krollie op 15 apr 2017 09:47, in totaal 2 keer bewerkt.
Krollie

Berichtdoor Mariska1808 » 15 apr 2017 09:33

Hmm, snap ik wel hoor. Wellicht is er in haar privé situatie iets aan de hand waardoor ze er niet aan heeft gedacht of het erbij ingeschoten is?
Volg mijn dieren nu ook op Facebook!
Mariska1808

Leeftijd: 20

Keer terug naar Algemeen