voor die eerder topic's van mij gevolgd hebben weten waar Teigetje vandaan komt..
Hier zijn verschillende meningen over, ik ben blij dat deze gedeeld zijn en ik de informatie weet!
Ben het een groot deel eens, maar een klein deeltje niet, maargoed hier graag niks daarover plaatsen, dit topic gaat immers over Teigetje en niet waar ze vandaan komt!
Maar hier dus mijn lieve schat Teigetje, die gister is gearriveerd! Ze is van 28-11-2011 en is al best tam en erg schattig.
Haar naam heeft ze te danken aan een beste vriend van mij, deze is in 2008 overleden op 24 jarige leeftijd en ja hij was gek op Teigetje
Ze zit voortaan gevestigd in een ferplast Mary met genoeg speel mogelijkheden en het is zichtbaar dat ze hier nog een beetje aan moet wennen, ze verkent alles lekker rustig op haar gemakje
Maar eerst een paar foto's van mijn fotomodelletje

mooi printje

*houdt pose*

Kijk nou wat een lieve puppy oogjes!

beetje overbelicht.. *aai*

Pootjes netjes over mekaar

Hier lag ze heerlijk bij me te knuffelen
En voor de liefhebbers nog haar ingerichte Mary;

ja ik wil ergens binnenkort nog een andere groter radje voor haar halen, deze gaat wel, maar iets luxer verdiend ze wel.

*kiekeboe*!
ps; hopelijk staat het topic hier goed, zat te twijfelen hier of toch bij foto's ... sorry als het niet goed staat..