Forumtafel: andere opzet?

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: morgantcm

Re: Forumtafel: andere opzet?

Berichtdoor Nona » 02 dec 2014 18:19

Ik wil wel een tijdje de tafel bemannen, maar mee helpen tillen enzo 's ochtends word hem lichamelijk niet.
Groetjes van Nona & alle hamstertjes van Hamstery Blue Skies.
Volg alles binnen de Hamstery via onze website en facebook pagina.
Steun onze Hamstery door je Zooplus.nl bestellingen te plaatsen via >deze< link!
Nona

Leeftijd: 24
Hamsters: 2 syrtjes & 1 rusje

Berichtdoor Gabriëlle » 02 dec 2014 18:28

Nona schreef:Ik wil wel een tijdje de tafel bemannen, maar mee helpen tillen enzo 's ochtends word hem lichamelijk niet.
Top!

En als jij of iemand anders in de ochtend kan helpen met de tafelkleden op de tafel te plakken is ook een hele hulp! Is geen zwaar werk maar behoorlijk onhandig om in je eentje de kleden aan de voorkant vast te plakken.
Gabriëlle

Leeftijd: 33

Berichtdoor Gabriëlle » 13 nov 2016 15:25

Deze toch maar weer eens omhoog schoppen, het animo voor de forumtafel zakt steeds verder, op de dag zelfs is er altijd wel wat bezigheid al is het minder lang bij de tafel en, langer bij alle standjes, ligt het nog steeds vol onder en op de tafel, maar niet meer als vanouds.

Wat willen jullie en zijn er mensen die bijvoorbeeld ook iets anders op de tafel willen, er is ruimte genoeg dus als er iemand is die het leuk zou vinden om foto's van hamsters te maken voor een bepaalde tijd of de hele dag, is er zo een plek voor gemaakt.

De gastvrouwen/heren heeft de afgelopen exoknagen erg goed gewerkt, maar ook daar loopt het animo weer wat voor terug.

Dus laat van jullie horen willen jullie zo doorgaan, stoppen of gaan we er andere dingen bijdoen, laat het maar weten.
Gabriëlle

Leeftijd: 33

Berichtdoor Ilse » 14 nov 2016 11:57

Ik zou graag doorgaan met de forumtafel. Het is een gezellig plek, ideaal om af te spreken met andere forumleden. Of het nou voor de gezelligheid is of om spulletjes te verkopen.
In ben er altijd in april en december en tot nu toe is het dan toch nog best druk bij de tafel.
Ik vind het zelf ook ideaal dat je je spullen er kwijt kan. Heerlijk om niet de hele dag te hoeven slepen met nieuwe aankopen. Ook bij aanschaf van nieuwe diertjes (hamsters of iets anders) is het heel fijn als je ze bij de tafel kunt zetten. Dan staan ze een stuk rustiger dan als je ze bij je moet dragen.

De Amerikaanse fuif vind ik ook erg leuk. Je kan lekker even wat drinken en snoepen zonder dat je gelijk dure dingen hoeft te kopen bij de catering (vaak koop ik alsnog wel een broodje, maar toch).
Ik ben nu een aantal keer achter elkaar gastvrouw geweest en wil dat deze keer ook best zijn, maar dan is het inderdaad wel fijn als er nog meerdere mensen zijn die dat ook willen.
Ilse

Leeftijd: 29

Vorige

Keer terug naar Evenementen