Forumtafel: andere opzet?

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: morgantcm

Re: Forumtafel: andere opzet?

Berichtdoor Gabriëlle » 22 apr 2014 21:55

Maar even een quote vanuit het napraat topic, omdat het daar over het hoofd gezien word en deze Exo was de forumtafel echt weer eens geslaagd. Maar feedback over hoe jullie het vonden en wat jullie vinden dat nog verbeterd moet worden of zo super ging hoor ik graag.

Forumtafel was zo bijna weer zoals vroeger, jullie hebben echt je best gedaan! De hele dag heeft er wel iemand bij de tafel gezeten om forummers te ontvangen, er waren weer heerlijke zelfgebakken taarten, een arretjes cake (waar schijnbaar verslavende middelen in verwerkt waren want sommige mensen konden alleen stoppen met eten ervan als ze op veilige afstand van de forumtafel bleven :lol:), de meest prachtige cupcakes, allerlei soorten drinken waarbij dit keer ook de warme dranken niet waren vergeten, broodjes, koekjes kortom voor elk wat wils.

Forumpot is ook super gebruik van gemaakt, en hij was nu natuurlijk ook niet over het hoofd te zien, ik heb het spaarvarken moeten lenen (in de winkels zijn opeens geen giga plastic spaarvarkens te vinden), maar hij heeft z'n taak goed gedaan.

In het speciaal moet ik Eveline bedanken, hoewel ze niet meer zo actief is op het forum zelf heeft ze bijna de hele dag de forumtafel bevrouwd! En ik was erg blij dat ook op het einde van de dag er meerdere forummers waren om te helpen met opruimen :D.

Naamkaartjes is vol op gebruikt van gemaakt en ik hoop dat de volgende keer nog meer forummers er gebruik van gaan maken, want op deze manier leer je elkaar ook veel sneller kennen, omdat je de nickname herkend.

Het gastvrouw concept heeft naar mijn idee er voor gezorgd dat de forumtafel weer gezelliger en toegankelijker is geworden, en natuurlijk zijn er nog verbeterpunten, en als je ideeën heb zet ze vooral in dit topic, want meedenken stel ik zeer op prijs!

Maar ik ben trots op de hamsterforummers dat we er deze keer samen weer een leuke dag van hebben gemaakt!
Gabriëlle

Leeftijd: 33

Berichtdoor Mirkku » 22 apr 2014 22:11

Ik vond het erg gezellig. Ik 'ken' nu ook wel een paar gezichten/namen (soms zelfs in combinatie! ) en dat maakt het toch wel éxtra leuk... En makkelijker om mezelf te installeren bij de tafel. Vond het eten inderdaad geweldig... En kon ook nog een bijdrage in de pot doen.

Naamkaartjes vind ik echt een dikke PLUS dus ik hoop dat die erin blijven (zal proberen hem niet kwijt te raken!)
https://www.facebook.com/pages/Hamstery ... 6615353050

Liefs van Mirjam en van alle wandelende takjes.
Mirkku

Leeftijd: 25
Hamsters: Geen :'(

Berichtdoor Eveline » 22 apr 2014 22:43

Voor mij blijft het zo dat, ook al heb ik niet zo veel meer met het forum, er blijven altijd bekende gezichten komen, en ook de nieuwe gezichten zijn leuk.
Het was dit keer ook echt een gezellige forumtafel inderdaad, met allerlei lekkers erop, keuze genoeg!
Elke keer denk ik; ach, nog eens 1 keertje naar exo.
En elke keer als ik de forumtafel zie ben ik trots op ons forum, dat we al zolang zo'n actieve club zijn, en dat het ook steeds weer door de nieuwkomers wordt opgepikt.
Het was goed om het weer eens een boost te geven, en de naamkaartjes moeten zeker de volgende keer nog meer gebruikt worden! En toch was die groepsfoto ook altijd leuk! Wie heeft er nog ergens eentje staan?
Groetjes van Eveline
Eveline

Leeftijd: 40

Berichtdoor Sylvia. » 23 apr 2014 12:36

Ik vond de forumtafel heel erg leuk en gezellig! :D

De vorige keren dat ik op de Exo was is de forumtafel helemaal aan me voorbij gegaan. Ik had me eigenlijk niet zo gerealiseerd wat het inhield. Maar juist omdat ik deze keer speciaal was gekomen om wat meer mensen te leren kennen en/of in het echt te ontmoeten, vond ik het fijn dat er een plek is waar je eigenlijk gewoon 'bijhoort', alleen al omdat je lid bent van het forum.
Dat vond ik het leuk er aan. Je stelt je voor en je hoort er gelijk bij!

Ik vond het leuk om te helpen de tafel te bemannen, alhoewel er inmiddels zo veel gegadigden waren, dat dat niet echt nodig was. Maar ook dat was juist leuk, omdat je dan achter de tafel zit met allemaal mensen waar je ook mee kunt kletsen.

Het eten en drinken was zo te zien ruim voldoende aanwezig. Wellicht is het voor jou handiger als je een lijstje opstelt wat allemaal mee genomen kan worden en als iemand zich aanmeldt om dat mee te nemen, dat je dat kunt afstrepen.

Dus gewoon hartstikke leuk dat op zo'n dag het forum een menselijk gezicht krijgt en dat je als je op het forum met iemand schrijft of op iemands bericht reageert, je daardoor nu weet wie dat is. Dus ja, ik vind de forumtafel een grote meerwaarde hebben! :D

Ik denk alleen dat pas later op de dag mensen door hadden wie ik was, omdat ik geen naamkaartje had en namen bij veel mensen nou eenmaal niet blijven hangen. Ik vond het erg jammer dat ik daardoor Irene ben misgelopen. Want ze had bij veel mensen gevraagd of ik er was, maar iedereen dacht van niet.
En ik was ivm de hamstertjes uit Duitsland met de tandproblemen bij de andere forumtafel en daar heel lang in gesprek. Maar kennelijk wist niemand dat het andere forum ook een tafel heeft. ;)
Dus wat dat betreft is een naamkaartje inderdaad toch wel handig.
Fok met liefde en verstand
Rust zacht, mijn liefste Gijsje, Basje, Bubba, Remy, Timmy en Russell
Sylvia.

Hamsters: Finn

Berichtdoor Gabriëlle » 28 sep 2014 21:46

Dit topic maar weer even een schopje!
Exo komt er weer aan, en ik heb jullie hulp weer heel hard nodig om de forumtafel te laten slagen.

Ik ben dus weer op zoek naar, 1 of meerdere forummers die

* bij kan houden wie er op de dag zelf gastvrouw/man wil zijn en iemand die daar een tijdschema voor kan maken zodat dat netjes loopt en iedereen weet hoe laat hij of zij verwacht word en welke taken diegene op zich neemt, voornamelijk zal dat het ontvangen van forummers en aanpakken van meegebrachte etenswaren zijn, eten neerzetten enz. neem ik gewoon de hele dag op mij.

* gastvrouw/man willen zijn, voor een uurtje, of langer als je dat wil. Aanmelden in dit topic

* willen helpen bij het opbouwen en afbreken van de forumtafel

* workshop wil organiseren (Agnes Fleece???)

* Forumgroepsfoto nieuw leven in wil blazen

* kan helpen met fabrikanten aanschrijven/bellen, om een leuke diervriendelijke goodybag voor de forummers samen te stellen, 1 fabrikant heb ik al weten te strikken ;) maar meer is natuurlijk leuker.

Naamkaartjes print ik zo uit dat je op de dag zelf je naam erop kan zetten, tenzij er iemand is die van te voren de forummers hun namen met de computer op de kaartjes wil zetten.

Misschien kunnen we ook nog een presentielijst maken, bekertjes werken ook daar niet van maar zoekt soms onhandig als je wil weten of iemand er is, ideeen?
Gabriëlle

Berichtdoor Kiera » 28 sep 2014 21:49

Ik vond het in april leuker en minder afstandelijk dan in december 2014. Maar helaas kom ik a.s. december niet.
Liefs, m'n dierenvriendjes.
Kiera

Leeftijd: 20

Berichtdoor Mirkku » 28 sep 2014 21:52

Forumgroepsfoto! geweldig idee! Gewoon om +- 14u, een moment dat de meeste mensen er zijn... Leuk idee zeg!
Ik weet alleen gewoon nog niet zeker of ik kan en ga :(
Tot die tijd blijf ik wel op 'MISSCHIEN'!

Mirkku

Berichtdoor Wall-e » 29 sep 2014 11:19

Ik kom in december weer, vond het zo gezellig in april! :D
Natuurlijk wil ik ook heel graag weer een uurtje komen helpen aan de forumtafel, het uur maakt me niets uit, ik zal er de hele dag zijn vanaf ongeveer 11 uur :zwaai:
Wall-e

Berichtdoor Bibi&Harrie » 01 okt 2014 19:08

Ik kom ook :) Wat een leuke ideeën, goodiebag, naamplaatjes en de groepsfoto! Lijkt me echt heel leuk! Ik ga samen met mijn moeder en zus en ik denk niet dat zij het waarderen als ze een uur achter een tafel moesten staan, maar als ik ouder ben en alleen ga wil ik zeker een keer achter de tafel staan! :) kaartjes zijn inmiddels binnen.. ;)
Groetjes van Marlou en de hammies

Harrie, Zorro, Tauriël & Arwen en Sam
† Semmie, Mikkie en Bibi :"(

~ I have no time hating people who hate me because i'm too busy loving people who love me ♡ ~
Bibi&Harrie

Leeftijd: 17
Hamsters: Harrie, Bibi, Sam en Zorro!

Berichtdoor Agnes » 02 okt 2014 15:04

Miriam en ik denken erover om samen een tafel te doen voor foto's en sieraden van Guido, dus ben bang dat een workshop er dan niet echt in zit. Als we dat niet doen en ik wel kom geef ik graag een workshopje. Mag ik daar nog op terugkomen?
Groetjes Agnes en de hamsters van Hamstery de Chocoladefabriek!
Hamstery de Chocoladefabriek
VerantwoordFokken.nl
Agnes

Leeftijd: 27

Berichtdoor Knorretje » 03 okt 2014 10:43

Ik ga ervanuit dat we die tafel gaan doen inderdaad! Dus dan kan ik ook niet helpen aan de forumtafel. Maar ik zou het wel leuk vinden de groepsfoto op me te nemen! Vond dat altijd heel erg leuk, en ik ga dus toch een fotografiestand hebben, dus mijn fotogear is toch al mee.
Ik ga nog wel eevn een topic maken voor die stand trouwens, want misschien is het een leuk idee om forummers die bijdragen aan de forumtafel (met meehelpen, eten brengen, etc) een kortingsbon te geven voor een foto van hun aanwinst?
The person who says it cannot be done...
Should not interrupt the person doing it.

Groetjes van Mir en alle hamsjes in hamstery Jade
Kijk ook eens op mijn fotografie pagina, voor natuurfotografie en dierenportretten
Knorretje
Dierenarts

Leeftijd: 36

Berichtdoor aangellaaaa » 26 okt 2014 11:12

ik zou zelf ook best willen helpen door een uurtje bij de tafel te gaan zitten.
ik ben nu ook al een aantal keer geweest en inderdaad het is ook best eng om als "nieuw persoon" je in een gesprek te mengen. maar ook ik had soms wel een beetje het gevoel niet welkom te zijn bij de forum tafel. ik stond er dan wel eens bij en probeerde een gesprek aan te gaan maar werd echt aan gekeken van uhmm en wie ben jij dan wel niet?? (verder niet persoonlijk bedoeld) en waarschijnlijk was dat ook niet zo bedoeld maar kan me voor stellen dat mensen die nieuw zijn zich dan toch niet echt welkom voelen. iets meenemen doe ik ook altijd wel en dat wil ik ook wel blijven doen! vind dat namelijk wel zo eerlijk.
the greatest accomplishment is not in never failing but in rising again after you fall

Billy
aangellaaaa

Leeftijd: 26
Hamsters: Billy,Kleintje

Berichtdoor Wall-e » 01 dec 2014 15:01

Is het misschien handig om een uurschema te maken, zoals in april? Zodat er altijd iemand aanwezig is aan de forumtafel?Of is dit schema al ergens te vinden hier?
Wall-e

Berichtdoor Mirkku » 02 dec 2014 11:36

én misschien nu alvast een tijd prikken voor de groepsfoto ??? misschien half 1 ofzo?

Mirkku

Berichtdoor Gabriëlle » 02 dec 2014 17:06

Wall-e schreef:Is het misschien handig om een uurschema te maken, zoals in april? Zodat er altijd iemand aanwezig is aan de forumtafel?Of is dit schema al ergens te vinden hier?
Dat is zeker handig om een tijd schema te maken, wie meld zich ervoor aan ;).

Ik zoek ook nog steeds mensen die willen helpen met de forumtafel, ook bij het klaarmaken van de forumtafel in de ochtend, en de spullen voor de tafel naar binnen brengen.

Mirkku schreef:én misschien nu alvast een tijd prikken voor de groepsfoto ??? misschien half 1 ofzo?

12.30 voor de groepsfoto als Knorretje dan kan lijkt mij dat prima.
Gabriëlle

VorigeVolgende

Keer terug naar Evenementen