Napraat en fototopic Exoknaag april '14

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: morgantcm

Napraat en fototopic Exoknaag april '14

Berichtdoor Cyrella » 13 apr 2014 16:02

En? Al thuis?
Hoe vonden jullie het? Nog iets gekocht?
Ik heb roze/oranje tentjes gekocht en de bestelling van ratrations opgehaald.
Forumtafel was gezellig!

Enn.. ohmijngod.. ik wil luipaardgekko's..

Brand los :)
Grigio Mara's Ivy ♥
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain!

-----
Pip! rust zacht liefje, het is goed zo. 27-2-14 ♥
Slaapzacht; Speedy Twister Jumper Babbel&Bayley en die kleine donder Rambo
Cyrella

Leeftijd: 22

Re: Napraat en fototopic Exoknaag april '14

Berichtdoor Starrats » 13 apr 2014 16:21

Ik was om 14:00 thuis :D

Ik heb 2 fuchsia ferplast plateaus gevonden bij een kraampje _/-o_ en 1 donker grijze met donker grijs trapje :D

Ik heb geen foto's aangezien ik mijn camera nooit mee neem.
Heb bij de keuring een paar gigantische ratten gezien :shock:
en verder veel lieve, interessante maar ook zielige diertjes
Samina
Ezri, Lin Lin, Lilo, Bobby, Mika, Billy Brown, Lotje, Frummel, Sparky, Peppi
Starrats

Hamsters: Samina

Berichtdoor Cyrella » 13 apr 2014 16:53

Die heb ik inderdaad ook gezien die ratjes. Die witte, omg, die waren huuuuugeeee
Grigio Mara's Ivy ♥
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain!

-----
Pip! rust zacht liefje, het is goed zo. 27-2-14 ♥
Slaapzacht; Speedy Twister Jumper Babbel&Bayley en die kleine donder Rambo
Cyrella

Leeftijd: 22

Berichtdoor Mariska1808 » 13 apr 2014 16:54

Ik vond het leuk! Hamstertje en hangmatje gekocht. De fokker van de hamster had wel verstand van zaken vond ik, vertelde me een aantal dingen over genetica en dergelijke (Hij heette Martin Braak van de http://www.goudhamster.nl) :). Vond die hamsters bij het reptielen deel wel sneu.. Mijn hemel, zou ze zo'n beetje allemaal meenemen ipv dat ze als voer eindigen :(.

Anyway: hier de hangmat (alvast in gebruik):
Afbeelding

En hier de hamster; Mila. (driekleur satijn vrouw), wel beetje onduidelijke foto nog, maar na alle stress wil ik nu geen fotoshoot houden.
Afbeelding
Volg mijn dieren nu ook op Facebook!
Mariska1808

Leeftijd: 20

Berichtdoor Nona » 13 apr 2014 17:03

Kleine aanvulling: Martin fokt zelf alleen rusjes, zijn broer Peter fokt de Syren.
Groetjes van Nona & alle hamstertjes van Hamstery Blue Skies.
Volg alles binnen de Hamstery via onze website en facebook pagina.
Steun onze Hamstery door je Zooplus.nl bestellingen te plaatsen via >deze< link!
Nona

Leeftijd: 24
Hamsters: 2 syrtjes & 1 rusje

Berichtdoor I » 13 apr 2014 17:05

Ik was voor het eerst heen (en stiekem ook een beetje incognito :wink: ) met een groep van tien van het Knaagdierencentrum en een arretjescake :lol: Ik had me wel enigszins ingesteld op grootfokkers en voederdieren (al viel het me nog tegen), maar dat gold niet voor iedereen. Binnen een kwartier waren er al twee naar huis en eentje was in tranen, nauwelijks een uur verder hadden vijf anderen het ook wel weer gezien. Terwijl de rest nog volop kraampjes aan het kijken was, dus dat was een beetje schipperen.

Ik heb een stapel hangmatjes gekocht en een mandje voor Cas dat hij al dankbaar in gebruik heeft genomen. Allemaal bij Pet Relax, trouwens. Fijne prijsjes hadden zij! Oh, en Willemijn gaat nog een mooi mandje voor Cas maken :oke: Nog heel even bij de forumtafel gestaan en met een aantal mensen gekletst en wat dingetjes gesnaaid. Ik had nog wel meer mensen willen spreken (vooral Sylvia), maar vrijwel iedereen wilde naar huis, dus toen zijn we maar gegaan.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered
I
Moderator

Leeftijd: 34
Hamsters: Loes, Toby en Lynn

Berichtdoor Marlous2604 » 13 apr 2014 17:09

Leuke hamster Mariska :) Ik heb ook een driekleur van Peter alleen dan een langharige vrouw, die van mij is nu ongeveer 10 weken oud.
Marlous2604

Leeftijd: 23
Hamsters: Pluisje

Berichtdoor Mariska1808 » 13 apr 2014 17:14

Leuk Marloes! Ik heb hem nog even gemaild voor de exacte geboortedatum. :)
Volg mijn dieren nu ook op Facebook!
Mariska1808

Berichtdoor annejjj » 13 apr 2014 17:22

Nou mijn zusje en ik zitten nu nog op Utrecht centraal omdat we onze trein gemist hebben. jongens wat heb ik een geweldige dag gehad, ik ben ook veel langer gebleven dan het plan was. ik heb ontzettend veel spullen gekocht en vooral foto's gemaakt van de katten en vogels. ik zal vanavond ook nog foto's maken van de spullen.

Ik ben heel benieuwd hoe de rest het gehad heeft, wij komen zeker volgend jaar weer.
Hamstermama van Evy en Bas.

In memoriam
Flower ☆ Onbekend † Onbekend
Alice ☆ Onbekend † Onbekend
Muis ☆ 01-12-2011 † 08-04-2014
Muffin ☆ Onbekend † 21-07-2014
Feline ☆ 01-12-2013 † 17-12-2014
Koda ☆ 05-12-2014 † Onbekend
annejjj

Leeftijd: 23
Hamsters: Evy en Bas

Berichtdoor Marley » 13 apr 2014 18:21

Ondanks dat we er maar n uurtje waren heb ik t heel leuk gehad. Waren op tijd gekomen en stonden bijna vooraan in de rij waardoor we direct naar binnen konden en dus genoeg tijd hadden om rond te kijken. Ik heb bij verschillende kraampjes van die fleece kubussen en driehoeken gekocht en 2 wilgenbruggen met ophanghaakjes voor n klein prijsje. Inderdaad een aantal gigantische ratten gezien en ook een heel groot pluizig konijn. Al met al wel voor herhaling vatbaar! :D

Mijn nieuwe aanwinsten voor de hammies:

Afbeelding

:zwaai:
Laatst bijgewerkt door Marley op 13 apr 2014 21:21, in totaal 1 keer bewerkt.
rusjes Lilly en Sjimmy en syrtje Skip, gerbils Lana en Nala , Konijntjes Kees en Lila
Marley

Hamsters: Lilly Sjimmy, Skip

Berichtdoor Sylvia. » 13 apr 2014 18:28

Ja, Irene ik had jou ook zo graag willen spreken! Ik had speciaal de hele tijd mijn telefoon bij de hand voor het geval je me zou bellen. Nou ja, anders moeten we gewoon samen maar eens afspreken! ;) Schrale troost, ik heb wel je arretjes cake geproefd! :-)

Ik vond het bezoek aan de Exo vreselijk gezellig! Ik was alleen gegaan, want ik wilde veel mensen ontmoeten en de tijd hebben om met iedereen te kletsen. Ik had om 10.45 met Marika en Renate afgesproken, maar ik liep rond en had geen idee waar de forumtafels waren. Ik liep al snel Martin tegen het lijf en we zijn staan blijven kletsen. Na een poosje kwam Marika op ons af en zij heeft ons naar de HH tafel gebracht. Duitse fokker Claudia zou nl haar twee hamstertjes met de tandproblemen meenemen, zodat Martin en ik het zouden kunnen zien. Schokkend inderdaad, precies als Remy. Martin heeft er wat foto's van gemaakt. Ik heb ondertussen Gabrielle even bij de forumtafel gehaald, want zij zou ook even naar de tandjes komen kijken.
Vervolgens hebben we eigenlijk alleen nog maar zitten kletsen en ik ben helemaal niet meer rond geweest.

Ik zou om 3 uur de forumtafel bemannen, dus nog snel even terug naar Willemijn die ik eerder had gezien, want ik wilde graag nog even langer met haar praten.
Om 3 uur naar de forumtafel gegaan, maar die was zo goed bemand, dat ik de tijd had om de bellies van Sanne te bewonderen. Kennis gemaakt met Marjan (Wall-e), dat was ook gezellig.

Ook nog een poosje met Gabrielle zitten kletsen. Verder nog heel wat mensen gezien. Ja, ik vond het echt heel erg gezellig! :D

Ik heb niets gekocht en eigenlijk niets gezien, alleen maar zitten kletsen en kletsen en kletsen. :-)
Fok met liefde en verstand
Rust zacht, mijn liefste Gijsje, Basje, Bubba, Remy, Timmy en Russell
Sylvia.

Hamsters: Finn

Berichtdoor meow » 13 apr 2014 18:49

Vond het ook weer erg leuk, mijn vriend was mee en ik dacht dus dat hij er niks aan zou vinden maar hij vond het prima, en wilde alles voor me dragen (mafkees :lol: ). Ik heb niet heel veel mensen gezien, wel leuke aankopen gedaan:

- Een mandarijn rusje van Martin Braak, peter zat bij de kraam dus martin heb ik zelf niet gezien.. maargoed, het was het nieuwsgierigste rusje in de bak en toen ik er langs liep werd ik gelijk verliefd.
- een agaatslak, jaja, echt :lol: hij heeft al wel een naam: Gerrit! Echt geweldig :lol: ook gelijk de benodigdheden voor gekocht. Hij zit nu nog in zo'n fauna box maar als hij gaat groeien krijgt hij iets anders.
- een large silent spinner
- een hangmat voor Robin bij frettiggestoord, ze waren blij om te horen dat het goed ging met Robin, minder blij om te horen dat ik geen (betalend) lid meer ben :lol:

En ik heb 2 rusjes voor xDees meegenomen.

Vond het erg leuk, heb dit keer ook wat uitgebreider in de reptielenzaal gekeken, wat zijn die grote Teju's gaaf zeg! Vriend en ik zouden ook wel zo'n ding door de woonkamer willen hebben lopen :lol: maargoed, dromen kan altijd dacht ik.
Hamsters~ Buddha, Aagje & Jina.Vogeltjes~Zaza, Pluk, Dash & Mini. Hondje~Mowgli. Reuzenslak~Gerrit. Konijntjes~Olaf , Kyra & Macy. Dikstaartgerbil~Squeak. Ratjes~Killian, Shenkie & Tofu.
http://www.facebook.com/pettingsopvangrotterdam
meow

Leeftijd: 27

Berichtdoor MissNibbit » 13 apr 2014 19:41

Het was echt een super gezellige dag :D We waren er om 10:15, de parkeerplaats was al bijna vol en wat een rij voor de kassa! Ik was zo blij dat we kaartjes hadden (nogmaals bedankt Gabriëlle!). Er waren echt leuke kraampjes dit jaar. Bij Tamara van 4yourpet een hoop leuke hamsterspeeltjes gekocht en bij Dieza lekker hooi en kruiden voor mijn konijntje. Natuurlijk kon ik het niet laten om wat leuke hangmatjes mee te nemen voor Marley en voor mijn konijn een super leuk mandje gekocht bij Pet Relax.

Ook ben ik helemaal verliefd geworden op de campbelli dwerghamsters, wat een leukerds! :+: Bij de ingang van de knaagdierzaal stond een stand met kleine krielkipjes, die waren ook erg leuk :D Uiteraard heb ik ook nog de katten geknuffeld. Het viel me op dat er dit jaar ook veel jonge cavia's en konijnen waren. Ik had haast nog een klein konijntje mee genomen dat er niet zo gezond uit zag..

Rond half 2 zijn we naar de forumtafel gegaan om te helpen, dat was heel gezellig :lol: Veel gekletst met forummers en allemaal lekkere dingen gegeten. Om 16:00 gingen we pas naar huis, het was zo leuk om met iedereen te kletsen!

Een fotootje van mijn aankopen:
Afbeelding
Groetjes Maaike en syrtje Bounty
MissNibbit

Leeftijd: 27
Hamsters: Bounty

Berichtdoor .:Frances:. » 13 apr 2014 20:00

Jaaa die Tegu's! Heb daar nog mooie foto's van, zal ze straks of morgen even uploaden :)

Verder nog 3 syrtjes overgenomen van Natascha en Mirjam voor de opvang, 2 muisjes opgehaald die ik gereserveerd had en 2 Flappentakken gekocht :mrgreen:

Ook nog een onwiijjs leuk ratje gezien bij een fokker tegenover de uilen. Een dumbo rexje van 6 weekjes oud.. :+: Helaas aan het aantal dieren te zien van die persoon was het wel een broodfokker, ik vond ze er ook niet allemaal heel goed uit zien. Maar wat een schatje! Mams en ik moesten ons echt inhouden, haha. Ik ben verder niet bij de Hamsterforum-tafel geweest, alleen om de hammies op te halen :)

Ik heb echt weer een super leuke dag gehad! Ik zal straks even de foto's uitzoeken en op het forum gooien (:
Groetjes Frances
Bellies George Washington en Thomas Jefferson
Ratjes Bruce en Chuck
Kat Lotje
En egeltje Cactus
.:Frances:.

Hamsters: George en Jefferson

Berichtdoor Sascha » 13 apr 2014 20:30

Pfoe hee, ik zit hihi.

Mijn dag begon goed om half 9... Met een alcoholcontrole op de weg naar Naomi toe hihi.
Vond het echt super gezellig!! Heb onwijs veel gekocht en met iedereen gekletst. Ook hele leuke campbelli's gezien.

Ook heb ik nog een mededeling.. Er is een tasje met kruiden blijven staan. Van wie is die?
Groetjes van mij en de beestjes:
Mellow, Max, Dio, Nero, Jack en Marshall. Ook natuurlijk de groetjes van de rest van mijn dierentuin!
Sascha

Leeftijd: 24
Hamsters: 6 nieuwschierige aapjes

Volgende

Keer terug naar Evenementen