Napraat en fototopic Exoknaag april '14

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: morgantcm

Re: Napraat en fototopic Exoknaag april '14

Berichtdoor Ilse » 15 apr 2014 23:09

Ik ga juist naar de exo om lekker hangmatjes in te slaan.
Heb bij 4 verschillende standjes wat gekocht.
Hangmatjes gaan toch niet super lang mee, en het is wel leuk.
Ook voor de cavia's heb ik lekker wat mutsen en hangmatjes kunnen kopen.

Een paar jaar terug was er veel te weinig keus, als er al hangmatjes waren dan waren ze in ratten of fretten formaat.
Nu heb je tenminste ook veel keuze voor hamsters. Het is wel waar dat de keuze nu wel erg groot is, maar mij hoor je niet klagen :razz:

Noraly wat vervelend dat je zo weinig hebt verkocht :( Echt sneu.
Wat ik me ervan herinner vond ik je spulletjes nogal klein, hooguit voor een klein dwergje. Misschien dat dat er mee te maken heeft?
Ik probeer ook maar iets te bedenken.
Leuk dat je wat muisjes hebt aangeschaft.

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten op de keuring!
Ilse

Leeftijd: 29

Berichtdoor Qudie<3Molley » 15 apr 2014 23:37

Jammer om te horen Noraly =[

Weet iemand hoe het er in juni uitziet?
het zal natuurlijk kleiner zijn, maar hoe kleiner?
Minder druk qua mensen of hoe moet ik dat zien?
Liefs Ashley, en een pootje van Jack!
I only wished to become something beautiful.
Through my music, through my silent devotion
Rust zacht, mijn lieve schatjes
Hangmatjes!
Qudie<3Molley

Leeftijd: 26
Hamsters: Jack

Berichtdoor Wall-e » 15 apr 2014 23:59

Echt heel jammer, Noraly :(
Ik vind al die hangmatjes juist zo gezellig staan, zowel op exoknaag als in de kooien en terra's van mijn hamsters :lol:
Ik had al een bestelling opgehaald bij Ashley en nog een mini theemutsje gekocht bij Willemijn, jouw stand heb ik helaas niet gezien, maar ik moet zeggen dat ik meer heb staan kletsen dan rond gekeken bij de stands en dus ook van alles vergeten wat ik eigenlijk nodig had (zuignapjes om hangmatjes op te hangen in de terra's, kettinkjes,.....), typisch weer, dat heb ik nu altijd hahaha!
Wall-e

Berichtdoor Noortjj » 16 apr 2014 08:21

Ik had maten van +-17x17 wat voor dwergen prima maat is, en ik heb nog syren maat, van +-25x25.... Achjaa.. helaas... ben dan in ieder geval blij dat ik niet élke dag achter de naaimachine heb gezeten.... had er nu +-100/150 gemaakt....
Hamsters: Hammie, Fluff, Bailey & Miru
Chinchilla's: Silver & Blackie
Hond: Sammy & Macy
Kat: Bella & Lucy

Liefs, Noraly
Noortjj

Leeftijd: 24
Hamsters: Fluff,Hammie,Bailey&Miru

Berichtdoor CaramelEnKitty » 16 apr 2014 09:52

Nu ik zelf zo wat in de hangmatjes zit, moet ik toch zeggen dat er grote verschillen zijn tussen de verschillende stands. Ik heb er een heel aantal gezien die enkel spullen voor ratten mee hadden. Daarnaast waren er ook een aantal specifiek voor hamsters. Maar tussen de standjes voor de hamsters kon je nog eens grote verschillen vinden: Pet Relax - wat in mijn ogen heel erg basic spullen maakt - kan je niet vergelijken met dingen die Ashley maakt bijvoorbeeld.
Ofwel kijk ik er nu gewoon met andere ogen naar.
Als bezoeker zou ik er zelf geen bezwaar tegen hebben dat er 'zoveel' standjes zijn. Zoveel meer keuze is er...

Ik zou binnenkort eindelijk graag starten met het ontwerpen van houten spullen. Dat was mijn oorspronkelijk idee. Maar een tweetal weken geleden waren we aan een huisje begonnen toen we beseften: we kunnen onze prijzen nooit zo 'laag' houden als de huisjes die nu in massaproductie geproduceerd worden. Het is heel erg moeilijk om alles zo fijn te maken. En de vraag is dan nog maar of mensen het er zullen voor over hebben om bijvoorbeeld €10 meer te betalen voor een met de hand gemaakt huisje...

In ieder geval: De Exo was super! :D De dag was zooo snel voorbij en ik vond het jammer dat het bijvoorbeeld niet tot 18u duurde.
Mijn schatjes: Jaina (Rusje), Zumi (Rusje), Truffel (Syrtje) en Campbelli's
RIP Nero, Lilo, Zhen, Zelda, Nando

Webshop Nero - Stoffen en houten hamsterspullen
Opvanggezin voor VZW De Knabbelaar
CaramelEnKitty

Leeftijd: 27

Berichtdoor ElanorL » 16 apr 2014 10:58

CaramelEnKitty schreef:
Ik zou binnenkort eindelijk graag starten met het ontwerpen van houten spullen. Dat was mijn oorspronkelijk idee. Maar een tweetal weken geleden waren we aan een huisje begonnen toen we beseften: we kunnen onze prijzen nooit zo 'laag' houden als de huisjes die nu in massaproductie geproduceerd worden. Het is heel erg moeilijk om alles zo fijn te maken. En de vraag is dan nog maar of mensen het er zullen voor over hebben om bijvoorbeeld €10 meer te betalen voor een met de hand gemaakt huisje...

Ik zou zeker wat meer geld over hebben voor een origineel huisje. De huisjes die je nu overal ziet, zijn op zich heel leuk, maar je ziet in elke webshop wel ongeveer dezelfde huisjes. Ik heb ze ondertussen wel wat gezien :lol: Dus ik persoonlijk zou echt wel wat meer betalen voor een volledig origineel huisje. Zeker voor Syren zijn er echt heel weinig leuke huisjes te vinden, vind ik.
Groetjes van Clara, kat Rakker en kleintje Linde.
https://www.facebook.com/HamsteropvangNona/
ElanorL

Leeftijd: 25
Hamsters: Linde

Berichtdoor CaramelEnKitty » 16 apr 2014 11:09

ElanorL schreef:
Ik zou zeker wat meer geld over hebben voor een origineel huisje. De huisjes die je nu overal ziet, zijn op zich heel leuk, maar je ziet in elke webshop wel ongeveer dezelfde huisjes. Ik heb ze ondertussen wel wat gezien :lol: Dus ik persoonlijk zou echt wel wat meer betalen voor een volledig origineel huisje. Zeker voor Syren zijn er echt heel weinig leuke huisjes te vinden, vind ik.

Leuk om te horen!
Ik ben de typische huisjes ondertussen ook wel al wat 'beu' gezien :lol: vandaar dat ik graag zelf wat dingetjes zou maken.
Mijn schatjes: Jaina (Rusje), Zumi (Rusje), Truffel (Syrtje) en Campbelli's
RIP Nero, Lilo, Zhen, Zelda, Nando

Webshop Nero - Stoffen en houten hamsterspullen
Opvanggezin voor VZW De Knabbelaar
CaramelEnKitty

Berichtdoor Natascha.90 » 16 apr 2014 12:20

Als ik naar mezelf kijk dan was ik eerder opzoek naar snoezelmutsjes, kubussen, tentjes etc. en niet de vierkante hangmatjes. En inderdaad miste ik ook originele speeltjes, huisjes etc. Al die andere dingen kan ik ook wel op het internet kopen.
Faith
Natascha.90

Hamsters: 1

Berichtdoor silversky » 16 apr 2014 16:20

Ik koop geen hangmatjes, simpelweg omdat ik die zelf op mijn gewenste maten maak. Ik heb wel naar de kraampjes gekeken, omdat ik de verschillende stoffen zo leuk vond. Ik denk dat je jezelf alleen onderscheidt van andere kraampjes (dus meer verkoopt) als je speciale stoffen of speciale ontwerpen maakt, zoals die snoezelmutjes van Asley, die vond ik echt super om te zien, die zie je ook niet vaak. :lol: Houten spullen zouden wel echt leuk zijn, vooral syrenhuisjes, want voor syren moet je meestal de standaardhuisjes kopen. Ik heb op de exoknaag ook wilgenstapjes gezien die ik eerder nog niet tegengekomen was, die vond ik al leuk. :D
silversky

Hamsters: Pardoes, Sjoeke

Berichtdoor Sylvia. » 16 apr 2014 20:35

Hier 2 foto's van de Hamsterforumtafel, door Martin gemaakt:

Afbeelding
http://nl.tinypic.com/r/1ou9tv/8

Afbeelding
http://nl.tinypic.com/r/erbfiu/8
Fok met liefde en verstand
Rust zacht, mijn liefste Gijsje, Basje, Bubba, Remy, Timmy en Russell
Sylvia.

Hamsters: Finn

Berichtdoor Sascha » 16 apr 2014 21:03

Oh wauw... Echt sexy zo.... Not hihi :razz:
Het verbaasd me dat ik op zo veel foto's sta...
Groetjes van mij en de beestjes:
Mellow, Max, Dio, Nero, Jack en Marshall. Ook natuurlijk de groetjes van de rest van mijn dierentuin!
Sascha

Leeftijd: 24
Hamsters: 6 nieuwschierige aapjes

Berichtdoor duma » 16 apr 2014 21:52

Ik ben trouwens op zoek naar diegene die het voorstel nam voor de taxirit vanaf Houten station, het was iemand van rond de 20-25 jr die in Wageningen studeerde met 1 hamster.

Iemand idee?

Ik was de jongen voor de reptielen.

Graag pb ;)

Gr, Sylvan
duma

Berichtdoor Mirkku » 16 apr 2014 22:25

Hey! Nog iemand op het forum die in Wageningen studeert? wat leuk!
https://www.facebook.com/pages/Hamstery ... 6615353050

Liefs van Mirjam, syrtje Pinkeltje, en van alle wandelende takjes.
Mirkku

Hamsters: Pinkeltje

Berichtdoor loveuliska » 27 apr 2014 22:58

ik zelf vond de knagers hal veel kleiner (kwa stands) dan vorig jaar april. het viel mij dus best tegen.
maar goed wel met een mooie kh goudkleurig syr man weggekomen en het een en ander aan spulletjes.
(L) Braaks Macho & Navi
loveuliska

Leeftijd: 22
Hamsters: Pako Daisy Caty

Berichtdoor Martin Braak » 28 apr 2014 06:34

Ik denk ook niet dat je heen moet gaan voor alleen de stands. Ik denk dat veel mensen er heen gaan omdat anderen die ze kennen ook heen gaan. En het gezellig is. Maar ik merk zelf een beetje dat de hype over is. En dat veelal vaste bezoekers zijn. Dit keer heb ik zelf weinig foto's gemaakt, de foto's die ik gemaakt heb kan je op de NKV site of hier vinden: http://www.dwerghamster.nl/fotoalbum/in ... KVBokaalV3 , normaal sta ik de hele dag foto's te maken maar dit keer heb ik meer gepraat dan foto's gemaakt.
Martin Braak

Leeftijd: 43

VorigeVolgende

Keer terug naar Evenementen