Napraat en fototopic Exoknaag '14

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: morgantcm

Re: Exoknaag Houten 7 december 2014

Berichtdoor Amaretti » 07 dec 2014 19:13

Hier een last-minute beslissing om even een moeder-dochter tripje naar Houten te maken. Het was leuk om jullie te zien en ook om eens te kijken hoe het eraan toe gaat met keuren van hamsters. (Van honden en vooral paarden wist ik dat al wel.)
Mijn dochter vond het ook heel leuk en is bij thuiskomst ook meteen een account aan gaan maken (SyrGau).
Groetjes, Inge
Amaretti

Leeftijd: 45
Hamsters: Lilo, Skippy*, Dottie

Napraat en fototopic Exoknaag '14

Berichtdoor .:Frances:. » 07 dec 2014 20:24

En? Hoe vonden jullie het? Nog leuke dingen gezien of gekocht? :)

Ik vond het weer erg leuk. Ik was een beetje bang dat het heel rustig zou zijn qua dieren, maar dat was absoluut niet het geval! Weer heel veel leuke beestjes gezien, nog héél erg staan kwijlen en twijfelen bij de Chinese dwerghamstertjes van Saskia, maar toch maar niet gedaan omdat ik daar op dit moment niet echt een geschikt plekje voor heb. Verder heb ik nog mijn (van te voren gereserveerde) Afrikaanse dwergmuisjes opgehaald, en ze zijn helemaal fantastisch! :+: (Foto's zal ik later posten)
Verder heb ik nog een terrarium opgehaald voor de dwergmuisjes en zuignapjes het haakjes om hangmatjes in terra's op te hangen.

Eigenlijk ben ik helemaal niet bij de forumtafel geweest.. Niet echt de tijd voor gehad, en voor ik het wist was de dag ook al om :( Gelukkig is er in april weer een Exoknaag, dan kom ik vast wel even kijken :mrgreen:
Groetjes Frances
Bellies George Washington en Thomas Jefferson
Ratjes Bruce en Chuck
Kat Lotje
En egeltje Cactus
.:Frances:.

Leeftijd: 20
Hamsters: George en Jefferson

Re: Napraat en fototopic Exoknaag '14

Berichtdoor Natascha.90 » 07 dec 2014 21:23

Ik heb je inderdaad niet gezien ;)

Ik vond het heel leuk deze keer! Veel spulletjes gekocht :bloos: De robbie en bellie kooien zijn klaar. Nu nog de hamsters :razz:
Faith
Natascha.90

Leeftijd: 27
Hamsters: 1

Berichtdoor Knorretje » 07 dec 2014 21:36

Was weer gezellig! Niets gekocht zelf, veel mensen gezien en aantal leuke diertjes op de foto gezet. En een club forummers ook natuurlijk!

Oh ja, voor wie onze stand in de ochtend tevergeefs heeft gezocht: dat klopt. Mijn Soetje (mijn allerliefste bejaarde poezenmeisje) is heel ziek en we zaten dus in plaats van op de exo bij de weekenddierenarts... :( En konden ppas om 1 uur op exo zijn. Dus iedereen die mee wil duimen dat mijn meisje erbovenop komt..? Vind het zo eng.. :(
The person who says it cannot be done...
Should not interrupt the person doing it.

Groetjes van Mir en alle hamsjes in hamstery Jade
Kijk ook eens op mijn fotografie pagina, voor natuurfotografie en dierenportretten
Knorretje
Dierenarts

Leeftijd: 36

Berichtdoor Ilse » 07 dec 2014 21:40

Ik vond het weer een erg leuke dag!
Deze keer veel forummers gezien en gesproken, en een uurtje de forumtafel 'beheerd'. Was gezellig!

Ik vond wel dat er weinig hamsters waren deze keer (al waren er meer dan ik dacht blijkbaar want de chineesjes van Saskia heb ik gemist).
Vooral veel muizen en ratten. En de zaal was lang niet vol.

Ik heb me ingehouden deze keer. Ik heb een leuk nieuw slaapmutsje voor de cavia's, en 2 mutsjes voor de hamsters. Daarnaast veel nestmateriaal. Wel een witte robbie (roborovski) meegenomen :bloos: ze heeft 1 klein vlekje bij 1 oor en verder is ze helemaal wit. Ze is al een tijdje helemaal hyper de kooi aan het verkennen :lol:

In de 'verkeerde' hal heb ik nog een enorm schattig konijntje gezien, maar niet meegenomen. Maar de verleiding was groot! Ook een erg mooie cavia gezien :+:

Miriam ik miste je inderdaad al! Maar hoorde van je zieke kat. Ik zal duimen dat ze snel opknapt!
Ilse

Leeftijd: 30

Berichtdoor Amaretti » 07 dec 2014 21:50

Vanmorgen vrij laat besloten om toch ook even te gaan, met mijn dochter. Het was erg leuk om "iedereen" te zien. Daarnaast ook leuk om te zien hoe het er met keuren van hamsters aan toe gaat. Dochterlief wilde persé tot het eind blijven om te zien of de hamster van Ingrid in de prijzen viel (Jazz (?) scoorde nl. 96). Ook heeft ze nog enorm aaaaww! geroepen bij het zwart-witte rexje van Nona, en hebben we nog een filmpje van Catnip gezien (die vonden we ook bijna onweerstaanbaar toen we een foto van hem zagen). Bij thuiskomst heeft ze zich ook direct geregistreerd op het forum (SyrGau) :D .
Groetjes, Inge
Amaretti

Leeftijd: 45
Hamsters: Lilo, Skippy*, Dottie

Berichtdoor Nona » 07 dec 2014 22:11

Ik vond het ook een erg gezellige Exo! Ik ben erg blij met mijn twee nieuwe externe fokmannen, een zwart witband rex en een roest korthaar, die laatste heeft al een baasje en het rexje zoekt nog. Het zwart witband rexje heeft wel veel harten gestolen hihi :lol: Hij mocht bij Miriam op de foto, dus binnenkort komen er nog hele mooie foto's om verder te zwijmelen! Daarnaast is er voor mij een wens in vervulling gegaan, na enkele jaren verliefd ernaar kijken op Exo en internet wonen hier nu twee super mooie schattige lieve luipaardgekko's :+: Mijn huisgenootje Karlijn gaf bij het bezoeken van de beurs aan dat ze het eigenlijk ook wel héle leuke dieren vond en na een tijdje overleggen en wat weggezakte informatie nazoeken zijn we ervoor gegaan! Ook deze twee meiden mochten even plaats nemen in Miriam's foto studio dus ik zal ze zeker nog laten zien hier :D

Behalve de gekko's met hun verblijf en toebehoren heb ik alleen de 2 vooraf gereserveerde huisjes meegenomen en drie zakjes met vaste extra's gehaald omdat die op waren (kokosvlokken, gedroogde visjes en mix van gedroogde groentes), dus dat vond ik wel netjes van mezelf, meestal gaat er meer aan hamsterspullen mee naar huis! :lol: Ook voordat we besloten de luipaardgekko's te nemen was ik niet echt in de verleiding om spullen te halen, ben best blij met de huidige inrichting van de Syren kooien en daar past ook niks meer bij en voor de dwergjes heb ik genoeg leuke huisjes om af te wisselen.
Groetjes van Nona & alle hamstertjes van Hamstery Blue Skies.
Volg alles binnen de Hamstery via onze website en facebook pagina.
Steun onze Hamstery door je Zooplus.nl bestellingen te plaatsen via >deze< link!
Nona

Leeftijd: 25
Hamsters: 2 syrtjes & 1 rusje

Berichtdoor Simba » 07 dec 2014 22:17

Ik vond het ook erg gezellig! Velen heb ik herkend, maar vind het zo raar om dan ineens 'Hey!' te zeggen, zeker als ze je dan niet herkennen :lol: :bloos: Maarja! Hopelijk ben ik er de volgende keer weer bij!
Liefs Esmee en een kusje van hamsels Bambi, Simba, Jaimy en de poezen Nala en Dory <3

Rust zacht mijn schatten aan de regenboogbrug! <3

Dé Facebookpagina vol leuks voor je knaagdiertje(s)!
Simba

Hamsters: Simba, Bambi

Berichtdoor LindaB » 07 dec 2014 22:26

Ik had weer bijna een hamstertje gekocht van een buitenlandse verkoopster, ze had chocoladebruine Syrtjes, het was een mooi en schattig vrouwtje, maar deze herberg zit toch echt vol.
Heb wel kruiden gekocht voor de cavia's, ik had eens pepermuntsteeltjes meegenomen maar daar lopen ze met een grote boog omheen.
En voor Penny een hangmatje. Ik was eerst bang dat ze er niet bij kon met haar kleine lijf, maar het eerste gat is er al in geknaagd. Zucht.

Afbeelding
LindaB

Leeftijd: 35

Berichtdoor Hamster-Amy » 07 dec 2014 22:53

Ik vond het een geslaagde dag, was leuk om een paar van jullie te spreken! Dit is de buit van vandaag, ben erg blij met alles wat ik heb :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De kwaliteit is bagger, sorry daarvoor ;) Kijk nu alweer uit naar April!
Jou zal ik nooit vergeten meisje, je was speciaal. Het is goed zo, droom en slaap maar lekker verder x

Amy - - - / 18-10-2013
Hamster-Amy

Leeftijd: 17
Hamsters: Chanel en Mango

Berichtdoor Sylvia. » 07 dec 2014 23:05

Ik vond de Exo wat beurs betreft enorm tegenvallen, maar ik vond het hartstikke gezellig om iedereen weer te zien en om lekker bij te kletsen. Ik heb deze keer eindelijk een aantal mensen ontmoet die ik op vorige Exo's steeds ben misgelopen. Dus dat vond ik ook hartstikke leuk!
Ik had wat nieuwe fleece theemutsjes willen kopen, maar ik kon ze nergens in de kleine maat van 10 cm vinden, dus ik heb alleen een klein slaapzakje gekocht. Verder nog een klein grasnestje (heet het zo?) bij Marika.
Fok met liefde en verstand
Rust zacht, mijn liefste Gijsje, Basje, Bubba, Remy, Timmy, Russell en Finn
Sylvia.

Berichtdoor Qudie<3Molley » 07 dec 2014 23:26

Sylvia, ik maak ze op 10cm ;)

Helaas was ik er zelf niet bij deze keer.
Maar ik mis de verhalen!
Normaal stonden er al veel meer verhalen en foto's in het topic :O
Liefs Ashley, en een pootje van Jack!
I only wished to become something beautiful.
Through my music, through my silent devotion
Rust zacht, mijn lieve schatjes
Hangmatjes!
Qudie<3Molley

Leeftijd: 26
Hamsters: Jack

Berichtdoor Mirkku » 08 dec 2014 00:54

Ik vond het weer erg gezellig om veel van jullie te zien, en was blij dat er tóch een groepsfoto kwam (3 kwartier later dan geplanned maar toch! )

Heb zelf wat voedingsdingetjes gekochte en verder slechst 1 neon-kleurig kubus fleece huisje...! Verder heerlijk geknuffeld met een 15 weken oude witbuikegel, man wat was dát een schatje. Ze kwamen helemaal uit Polen!!! best lang mee gepraat.

Hebben jullie nog gezien of het ontsnapte beestje bij de keuringtafel terug is gevonden? Toen ik weg ging zat hij in de prullenbak en werd de prullenbak langzaam leeg gehaald... Neem aan dat het goed af liep, maar toch!

Vond het fijn dat ik dit keer in de knaagdierhal géén zielige beestjes heb gezien!
kwam nog in de verleiding bij de dikstaartjes die ik in de reptielenhal zag, maar dat is toch een beetje lastig op het moment, first things first! Dus geen beestjes mee naar huis.
https://www.facebook.com/pages/Hamstery ... 6615353050

Liefs van Mirjam, rusje Sametti, de 4 gekko's en van alle wandelende takjes.
Mirkku

Leeftijd: 25
Hamsters: Rusje Sametti

Berichtdoor Simba » 08 dec 2014 07:46

Mirkku schreef:Hebben jullie nog gezien of het ontsnapte beestje bij de keuringtafel terug is gevonden? Toen ik weg ging zat hij in de prullenbak en werd de prullenbak langzaam leeg gehaald... Neem aan dat het goed af liep, maar toch!

Er is na afloop een dwergmuisje gevonden. Die is met Caroline, Shana en Jessica (vzw de Knabbelaar) meegegaan naar Belgie om naar mousery Inimini te gaan als opvang (?). Dus die zit goed :-) Geen idee of je dat muisje bedoelde, misschien is dit alweer een andere xD
Liefs Esmee en een kusje van hamsels Bambi, Simba, Jaimy en de poezen Nala en Dory <3

Rust zacht mijn schatten aan de regenboogbrug! <3

Dé Facebookpagina vol leuks voor je knaagdiertje(s)!
Simba

Hamsters: Simba, Bambi

Berichtdoor Sylvia. » 08 dec 2014 09:48

Ik heb helaas de groepsfoto gemist! :( Ik stond om half twee klaar, maar toen waren er niet genoeg mensen en ging Miriam weer terug naar haar eigen stand. Ik heb even niet doorgehad wanneer de foto dan WEL gemaakt zou worden. Dus ik ben weer rond gaan lopen en zag pas later dat er 14.15 uur op de forumtafel was geschreven.
Nou ja, ik sta nu daardoor weer op de groepsfoto van het HammieHamsterforum. ;)

Miriam:
Ik hoop dat Soetje weer wat is opgeknapt! Heel veel beterschap voor haar!
Fok met liefde en verstand
Rust zacht, mijn liefste Gijsje, Basje, Bubba, Remy, Timmy, Russell en Finn
Sylvia.

Volgende

Keer terug naar Evenementen