Napraat topic Exoknaag april 2015

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: morgantcm

Re: Napraat topic Exoknaag april 2015

Berichtdoor daan1029 » 14 apr 2015 21:16

Oh nog een vraag ik heb een tijdje met iemand gepraat waarmee ik uiteindekijk samen een roberovski heb gekocht ik ben wel benieuwd wie het is op het forum?
daan1029

Leeftijd: 15
Hamsters: 1 syr en 7 dwergen

Berichtdoor hobbyboerin » 14 apr 2015 21:57

Ik ben ook geweest met mn dochter en zoontje. En wij vonden het erg leuk. De dag was voor mn zoontje al helemaal goed toen hij het kleine uiltje mocht aaien maar toen later ook De grotere uil mocht aaien was het helemaal een top dag voor hem. Hij weet het nu zeker jij gaat roofvogels verzorgen later. maar ook reptielen (alleen geen slangen) en zeker ook hamsters. Weet iemand wat voor soort (kameleon soort ?) er in die bakjes (naast die hele leuke kipjes) bij de ingang van de knaagdier hal zaten? Die vond ik echt heel leuk
hobbyboerin

Berichtdoor Sylvia. » 14 apr 2015 22:15

@Daan1029:
ik denk dat dat Gabrielle is geweest? Ik weet dat zij ook een robbie heeft gekocht.

Ik vond het een enorm gezellige Exo! Ik heb vooral veel met Gabrielle en Martin gepraat. Ook bij Peter Braak een tijd staan kletsen. Zijn rusjes in wintervacht waren inderdaad prachtig. Het kostte me moeite om de verleiding te weerstaan! :-) Ik vond het ook erg leuk om de bellies die Marjan bij zich had te zien. Natuurlijk ook een poosje bij Marika's tafel gezeten en daar met een aantal mensen wat bijgepraat.
Ik heb alleen twee knuffelzakjes gekocht. Ik was voor de zomermaanden op zoek naar katoenen kubussen, maar ben daar niet voor kunnen slagen. Dus die ga ik gewoon zelf weer maken. Vanmiddag wel nog bij Natascha een critterbath op wezen halen, omdat zij niet op de Exo kon zijn. Die wilde ik al heel lang hebben, dus daar ben ik heel erg blij mee!
Verder heb ik met heel veel mensen staan praten. Ik heb genoten van de verhalen van de kinderen van Inge en dan met name hun 'discussie' over wie van hen de schattigste hamster heeft! :-) Dus al met al echt een heel gezellige en geslaagde dag!
Fok met liefde en verstand
Rust zacht, mijn liefste Gijsje, Basje, Bubba, Remy, Timmy en Russell
Sylvia.

Hamsters: Finn

Berichtdoor Wall-e » 15 apr 2015 11:10

Heel wat bijgelezen hier, al veel berichten in dit topic zeg!
Het was dan ook reuze gezellig, al vond ik het ook kleiner dan vorig jaar, zelfs kleiner dan in december had ik de indruk.
De dag was weer veel te kort vond ik hahaha! Het begon al met een super gezellige autorit, samen met Zoë, Géraldine en Mona, de rit vloog voorbij en ondertussen werden de bellie-ukken veel geknuffeld :+:
Mijn dag zat zo vol afspraken, dat ik pas het laatste uurtje de kraampjes rond ging en de nodige spulletjes heb aangeschaft voor mijn bellie-mix: Bij Dieza vond ik bloesems en kriebelige insectenmix. Bij Marika van Drd pets kocht ik 2 schattige kleine vervoersbakjes. Mijn bellies die ik mee had zijn netjes opgehaald door de nieuwe baasjes en ik verwelkomde 3 nieuwe bellies van 2 samenwerkende Nld fokkers en van een Duitse fokker.
Even vlug door de reptielenhal gegaan voor het afhalen van maar liefst 5 terra's, mijn man dacht dat we dat nooit heelhuids thuis kregen, dat we dat zelfs niet in de auto kregen, maar dan heeft hij ons 4 grandioos onderschat, natuurlijk is ons dat gelukt :lol:
Samen met Mona een hele tijd blijven watertanden bij een bak campbelli's van Joep, wat waren die mooi en lief! Als ik nog huisdiertjes zocht had ik zeker niet getwijfeld er mee te nemen, ik gaf Mona groot gelijk er 2 te kopen, zo'n lieve mooie schatjes en had er een grijs dametje bijgezeten, dan was ik daar ook nog mee thuis gekomen, maar het waren allemaal mannetjes.
Ik heb erg veel mensen gezien en velen gesproken; Daan en zijn moeder, wat was je gevlekte Robbie schattig!! Ingrid, Inge en haar gezellig babbelende kinderen, Gabrielle, Rivka en haar lieve uiltje die op t laatst heerlijk zat te slapen. Sylvia en dankzij haar ook Martin Braak, die veel goede tips voor me had. Samuelle gesproken, wat ben je een lieve meid, ik merkte je verlegenheid op, maar dat is toch geen enkel probleem, ik herkende dat goed, ik was vroeger ook erg verlegen. Verder nog véél andere bekenden gezien uit België en Ndl en met wat fokkers gesproken. De controle op meegebrachte dieren was echt nul komma nul: Ik heb mezelf aangemeld mét gezondheidsverklaringen....ze vroegen enkel hoeveel dieren ik mee had en zeiden ' dat is dan 8 euro.......euhhhhhh.....maar het is al goedgekeurd door mijn eigen da......betekent dus dat er totaal niet gecontroleerd wordt als je niet langs je eigen da gaat, wat is dan het nut ervan? Dat zou moeten verbeteren, want er zijn inderdaad aan iemand die ik ken ratjes verkocht die nog veel te jong waren om al bij de moeder weg te mogen en er zaten gewonde diertjes tussen de voederdieren :(
Ondanks dat verder een top dag gehad!! :zwaai:
Wall-e

Berichtdoor Esty » 15 apr 2015 15:17

Als je binnen komt als stamdhouder voor opening wordt er wel degelijk naar de dieren gekeken...
Knaagdierenhuis Doo-Little
Gerbilfokkerij Doo-Little - http://knaagdierenhuis-doolittle.jouwweb.nl
Esty

Leeftijd: 23

Berichtdoor Gabriëlle » 18 apr 2015 23:24

Sylvia. schreef:@Daan1029:
ik denk dat dat Gabrielle is geweest? Ik weet dat zij ook een robbie heeft gekocht.
Jep was ik (handig die naamkaartjes ;))

Het was een wat rustigere Exoknaag dan normaal had ik het idee, en ik was even bang dat we erg lege tafels zouden hebben, maar alle hamsterforummers hadden weer goed hun best gedaan en zo hadden we toch weer een prima gevulde tafel :D. De gastvrouwen lijst was dit keer niet helemaal gevuld voor alle uren maar iedereen heeft z'n steentje bijgedragen, super! Af en toe dacht ik iets van chips etc. bij te gaan vullen en dan was het al keurig bijgevuld :lol:.

Het was in elk geval een gezellige dag ook al hadden we een tekort aan stoelen.... volgende keer wil ik het dubbele aantal :P.
Gabriëlle

Leeftijd: 33

Vorige

Keer terug naar Evenementen