Napraat topic Exoknaag april 2015

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: morgantcm

Napraat topic Exoknaag april 2015

Berichtdoor .:Frances:. » 12 apr 2015 18:49

En? Hoe heeft iedereen het gehad? :D

Qua dieren en spullen vond ik de beurs eigenlijk best wel tegenvallen. Er was naar mijn mening best wel weinig, zowel bij de knaagdieren als bij de reptielen.
Wel nog een kooi van Zoë overgenomen en een vogelspinnetje gekocht (eigenlijk voor mijn moeder, maar waarschijnlijk zal ik hem toch het meest verzorgen :P). Als ik nog leuke muisjes zag mocht ik die ook meenemen van mezelf, maar helaas ben ik geen muisjes tegen gekomen die me écht aanspraken. Wel weer heel veel leuke diertjes en dingetjes gezien! (:
Toch vond ik het een hele leuke dag! Ook nog wel een aantal mensen van het forum herkend van foto's, haha!

Wat hebben jullie allemaal gezien/gekocht? :D
Groetjes Frances
Bellies George Washington en Thomas Jefferson
Ratjes Bruce en Chuck
Kat Lotje
En egeltje Cactus
.:Frances:.

Leeftijd: 20
Hamsters: George en Jefferson

Re: Napraat topic Exoknaag april 2015

Berichtdoor jordy66067 » 12 apr 2015 19:02

Ik vond het voor een 1e keer qua knaagdieren best tegenvallen, van mensen verhalen gehoord dat er normaal veel meer was, die mensen zeiden nu ook al dat het wel tegenviel, reptielen heb ik niet alles aandachtig bekeken alleen de spinnen, was me te warm, kreeg het benauwd daar. Verder wel leuk en voor herhaling vatbaar.
Groetjes,

Jordy.
jordy66067

Leeftijd: 16
Hamsters: Sid&Babs

Berichtdoor meow » 12 apr 2015 20:34

Vond het weer erg gezellig, het viel mij inderdaad wel gelijk op dat het erg rustig was qua kraampjes. Ook weer veel hangmatjes (beetje uitgemolken inmiddels). Toch heb ik goed kunnen slagen en heb ik een prachtig rusje meegenomen van Braak. Ben in het begin gelijk de reptielenhal in gegaan omdat ik een goedkope terra zocht voor Gerrit. Die had ik vrij snel gevonden dus gelijk naar de auto gebracht. Daarna alleen nog vluchtig de randen gedaan van de grote reptielenzaal want het was me echt te broeierig. In de knaagdierenzaal heb ik best veel gelopen en ben uiteindelijk toch wel 3 uur gebleven, en een hoop gekocht ook wel (die mary had ik van tevoren al gereserveerd). Was met mijn vriend dus ben niet echt lang bij de forumtafel geweest, alleen even een donatie gedaan en een cola-tje gedronken en daar met wat mensen afgesproken die spullen van mij wilden. Dit is mijn buit (+ Aagje, die staat in het fototopic)

Afbeelding
Hamsters~ Buddha, Aagje & Jina.Vogeltjes~Zaza, Pluk, Dash & Mini. Hondje~Mowgli. Reuzenslak~Gerrit. Konijntjes~Olaf , Kyra & Macy. Dikstaartgerbil~Squeak. Ratjes~Killian, Shenkie & Tofu.
http://www.facebook.com/pettingsopvangrotterdam
meow

Leeftijd: 27

Berichtdoor Eloya » 12 apr 2015 20:35

Ik was er ook, niet bij de forum tafel geweest.
Dit was mijn eerste keer en ben voornamelijk bij de stand van Rodent Dreams en pet-design geweest want daar zaten vriendinnen achter.

Ik vond de reptielen hal ook erg warm, kon er niet lang zijn want was al wat ziekig. Maar vond het voor de rest erg leuk om mee te maken
Groetjes Iris
Ik mag helaas geen hamster maar geniet van al jullie foto's en verhalen :D
Honden: Eloy en Gijs
Rattenmannen: Ingmar, Idse, Italy en gecastreerde rattenmeisjes Roza & Briënne
Eloya

Hamsters: nvt

Berichtdoor MissNibbit » 12 apr 2015 21:05

Ik vond het weer erg gezellig! Veel bij de forumtafel geweest en met een hoop leden gekletst.
En met hele leuke kipjes geknuffeld :lol:
De standjes vond ik ook een beetje tegenvallen, maar wel wat leuke hangmatten gevonden en hamstervoer.

Foto's komen morgen!
Groetjes Maaike en syrtje Bounty
MissNibbit

Hamsters: Bounty

Berichtdoor Nieske » 12 apr 2015 22:03

Het was mijn eerste Exoknaag. Het was gezellig!
Wat waren er veel hangmatjes zeg! Populair stukje speelgoed, duidelijk.

Ik was vooral gekomen voor de reptielen, aangezien ik twee baardagamen heb. Daar ben ik wel geslaagd, met een grote zak krekels en nieuwe lampen om wat oude te vervangen. En mijn moeder heeft een vogelspinnetje gekocht.
groetjes van Nieske
Rust zacht Lady, Ieniemienie en Romanov & Raspoetin
Nieske
Moderator

Leeftijd: 31

Berichtdoor Rivkalaila » 12 apr 2015 22:19

Heb mijn naam even verandert aangezien het niet compleet voelde.
Ben nog steeds gewoon rivka.

Voor de verandering eens geen dieren mee genomen daar vandaan.
Alleen wat spulletjes en betere huisvesting gehaald voor mijn 4 dwergklauw kikkertjes nadat hun bak lek is gegaan.

Alon mijn kleine uiltje heeft thuis enorm genoten van de krekels, voor de verandering heeft ie ze zo gekregen zonder er op te hoeven jagen.
Hij was zo rustig op de show, dat heeft ie verdient.

Verder morgen de waterval delen plaatsen en 24 uur later de bak vullen.
Rivkalaila

Hamsters: teveel om te noemen

Berichtdoor Markje1980 » 12 apr 2015 22:36

Alle nieuwe aanwinsten zitten al weer in hun kooi. 3 syrtjes, 1 Campbelli en 6 muizen mee naar huis genomen. Aan het einde van de dag was het zo warm en broeierig in de grote reptielen hal dat er bij die voederdierhandelaar gewoon oververhitte syrtjes in de bakken lagen :(
Hamsters of the Northern Haven.
Een paar Syrische hamsters en verschillende Campbelli dwerghamsters.
Markje1980

Leeftijd: 36

Berichtdoor annejjj » 12 apr 2015 22:49

Voor mij en mijn zusje was dit ook weer een geslaagde exo. qua kraampjes viel het inderdaad een beetje tegen maar toch heb ik wat leuke dingen gekocht. Ook veel bij de forumtafel geweest, een donatie gegeven deze keer en met een paar lieve meiden gekletst.

Wat ik heb gekocht:
8 knaagtouwen
1 borsteltje
1 hooruifje
1 vervoersbakje
1 plateau
1 syrenwiel

Ik wilde nog een groot houten wiel kopen die ik had gezien bij een kraampje maar die waren helaas uitverkocht toen ik kwam :(
Hamstermama van Evy en Bas.

In memoriam
Flower ☆ Onbekend † Onbekend
Alice ☆ Onbekend † Onbekend
Muis ☆ 01-12-2011 † 08-04-2014
Muffin ☆ Onbekend † 21-07-2014
Feline ☆ 01-12-2013 † 17-12-2014
Koda ☆ 05-12-2014 † Onbekend
annejjj

Leeftijd: 23
Hamsters: Evy en Bas

Berichtdoor melissa&puk » 12 apr 2015 23:26

Ik heb ook weer een erg drukke dag gehad vandaag! ik had 2 a4'tjes vol met afspraken staan. Dus was blij dat ik om half 4 iedereen gehad had en lekker naar huis toe kon. Aardig wat spullen meegenomen! Zo veel dat mijn vriend tussendoor even naar huis moest rijden om de spulletjes af te gooien, anders zouden we niet alles meekrijgen :P
Ik heb gekocht: Een paar Critterbaths, heel veel voer/water bakjes, Drinkflesjes+ houders, 8 Ferplast Mary kooien, 1 Criceti 15 kooi, Meerdere Karlieloopwielen (Grootste formaat) +/- 13 Silent spinners (Maat S&M), Een grote zak met gedroogde dierenkruiden/Fruit (Vrouw achter de stand had er een mandje bij gepakt waar ik het in kon gooien toen ze zag hoeveel ik wilde hebben :P ) Hamstertjes vinden dat hier altijd erg lekker, en het gaat er erg snel doorheen ( vind het ook altijd zonde om het te bestellen, verzendkosten zijn best hoog ) en nog meer houtenhuisjes/spulletjes/Ferplast Plateau's en ga zo nog maar even door :P Helemaal weer voorzien dus :) Exoknaag blijft toch wel de ideale plek om spulletjes van elkaar over te nemen :)

Ook is er nog een mooi Oranje Langhaar Mannetje uit zweden naar hier gekomen, laat hem eerst even een paar dagen bijkomen voor hij op de foto mag, was een lange dag voor ze zo!
Groetjes van Melissa en de hamsters van Hamstery Paradise <3
melissa&puk

Leeftijd: 21

Berichtdoor Amaretti » 13 apr 2015 07:10

Zoonlief laat ik de volgende keer thuis, die had het na 1 rondje wel gezien en bleef daarna vragen of we alweer gingen :-? . Dochter heeft zelf koekjes gebakken voor bij de forumtafel en kan de hele dag wel rondkijken. Leuk om o.a. Chantal (HH) weer even te zien, Ingrid even te zien, en Marjanne (en belli's). Gabrielle natuurlijk ook gezien bij de tafel (leuk dat je weer robbie nestjes hebt) en de kinderen waren helemaal weg van het uiltje van Rivka. Ze hebben Marjanne en Sylvia uitgebreid over hun hamsters verteld :-) .
Een houten huisje en Carefresh natural, de kleurtjes vinden de kinderen niet leuk, mee naar huis genomen.
Groetjes, Inge
Amaretti

Leeftijd: 44
Hamsters: Lilo, Skippy*, Dottie

Berichtdoor meow » 13 apr 2015 07:41

Ja dat uiltje is echt een droppie! Toen de deuren net open waren zat ze achter ons in de rij heb het er toen heel even over gehad met haar :).
Hamsters~ Buddha, Aagje & Jina.Vogeltjes~Zaza, Pluk, Dash & Mini. Hondje~Mowgli. Reuzenslak~Gerrit. Konijntjes~Olaf , Kyra & Macy. Dikstaartgerbil~Squeak. Ratjes~Killian, Shenkie & Tofu.
http://www.facebook.com/pettingsopvangrotterdam
meow

Berichtdoor Esteban » 13 apr 2015 08:20

Ik was er dit jaar voor het eerst en ik vond het echt gezellig! Er was veel te zien en te doen en het was leuk om mensen in het echt te spreken. Ook was het inderdaad echt ideaal om daar spullen van elkaar over te nemen! Ik had wel iets meer kraampjes en spulletjes verwacht. Heb wel een aantal hele leuke dingen gekocht, maar uiteindelijk kwam ik bijna met meer geld terug dan dat ik kwam vanwege verkochte spullen :P. Maar ik had mezelf al voorgenomen dat wat ik overhad van het budget, ik op internet spulletjes van mag bestellen, dus dat is al gebeurd 8).

Maar hierbij mijn buit:
Afbeelding

Volgend jaar ga ik zeker weer!
Neem een kijkje op mijn youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UC2oNAN ... -oo914nZng
Esteban

Leeftijd: 23
Hamsters: Kiwi

Berichtdoor _mona_ » 13 apr 2015 11:12

Ik heb een fantastische dag gehad gisteren. De autorit (van toch bijna 2u) ging zo voorbij met het goede gezelschap in de auto en op exo zelf heb ik een hoop mensen ontmoet. Ook veel mooie diertjes gezien. In de reptielenhal vanvoor zat een prachtige zwart langhaar syr waar ik helemaal weg van was. Peter Braak had fantastische rusjes en mooie driekleurige syren bij. Ik heb voor het eerst naaktcavia's gezien (jakkie :razz: ), dikstaartgerbils ( :+: ), witbuikegels, dwergmuisjes (zo klein!) en een hoop rare reptielen (niet mijn ding maar wel facinerend).
Dit is mijn buit:
Een pak carefresh natrual ter afwisseling, gedroogde papaya, 3 wilgenbruggen, ene super schattig regenboogbruggetje van Vera, een slaapmuts voor de cavia's en een vervoersbakje (dat uit eindelijk, na heel veel twijfelen toch bewoond werd :razz: )
Afbeelding
Groetjes van Mona
En van het syrtje Qyra, de bellies Firenze, James, Sirius, Remus & Albus, rusje Nailah en de robo's Summer en Saffron ♥
_mona_

Leeftijd: 25
Hamsters: 9

Berichtdoor Haags Hopje » 13 apr 2015 14:20

Ik ben in totaal maar 1,5 uur geweest ofzo...
was snel klaar met de gemaakte afspraken om 4 syren bij hun nieuwe baasjes te krijgen. liep lekker vlot!
super leuk om zeker zo'n 10 bekende te hebben gesproken en nieuwe gezichten ontmoet.
De reptielenhal hebben we overgeslagen vanwege de hitte, ik kreeg het al benauwd en hoofdpijn in de knaagdierhal pfff toch moeten ze daar echt wat aan verbeteren! (al die vieze zweetluchtjes! jakkes)
geld wat kwam van de syren werd al gelijk weer uitgegeven aan carefresh multicolor(voor de nestjes straks) en lavasteen knaagkubus voor de nijnen, bietenruitjes en grove multi kruiden/groente mix van de kruidenstand, een super leuke hamster drinkbeker voor mezelf ;p
Afbeelding
oja, en natuurlijk van Marlou overgenomen loopwieltje die ze netjes bij de forumtafel had achtergelaten voor me. (heel erg bedankt)

Ik had overigens verwacht dat ik de meegenomen dieren door de gezondheidscontrole moest nemen??? nou die was nergens te bekennen dus dat zijn ook regels en wetten die nergens op slaan!
en ik had nog wel netjes de formulieren ingevuld meegenomen tsss...
gr. Chantal
Hamsters: lala, tyson, Rocky, Bryony, Tyla, Vixen, Jingle, Carol, Smurf, Cheeta.
Haags Hopje

Leeftijd: 37

Volgende

Keer terug naar Evenementen