Napraat topic Exoknaag april 2015

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: morgantcm

Re: Napraat topic Exoknaag april 2015

Berichtdoor meow » 13 apr 2015 14:35

Haha ik dacht van tevoren al dat dat niet goed geregeld zou zijn, heb de opvanger die naar een nieuw huis ging ook gewoon in mijn rugzak mee naar binnen gesmokkeld. Had zo iets van: als ze het vragen ben ik eerlijk en zal ik die controle doen, maar was blijkbaar niet nodig.
Hamsters~ Buddha, Aagje & Jina.Vogeltjes~Zaza, Pluk, Dash & Mini. Hondje~Mowgli. Reuzenslak~Gerrit. Konijntjes~Olaf , Kyra & Macy. Dikstaartgerbil~Squeak. Ratjes~Killian, Shenkie & Tofu.
http://www.facebook.com/pettingsopvangrotterdam
meow

Leeftijd: 27

Berichtdoor Kiera » 13 apr 2015 15:07

''opvanger die naar een nieuw huis ging ook gewoon in mijn rugzak mee naar binnen gesmokkeld''

Geweldig _/-o_

Ik was er niet, maar zijn er foto's gemaakt?
Liefs, m'n dierenvriendjes.
Kiera

Leeftijd: 20

Berichtdoor sweetylovesamuelle » 13 apr 2015 15:11

Ik vond het echt supergaaf om jullie te ontmoeten!
Wel kan ik mezelf soms voor m'n kop slaan omdat ik best wel verlegen ben. Dan weet ik niet meer wat ik moet zeggen. Sorry daarvoor :lol:

Dit was mijn eerst keer dat ik naar de EXO ging, en ik vond het echt heel erg leuk!
Ik heb een kokosnoothuisje, een stoffen kubus, een maiskolf voerbakje, een schommeltje, een glazen pot als zandbakje, een theepothuisje, drinkfles houder met zuignappen, een trappetje, een klimding, witte molen voer, slaapzakje, 2 zakjes fleece nest materiaal, trosgierst, loopradje, veel verschillende snoepjes mee naar huis genomen en ik ben vast nog wel iets vergeten :razz: .

Ik heb Sweety's kooi gelijk opnieuw ingericht en ze was er helemaal blij mee dat ze weer wat kon ontdekken.
Campbelli dwerghamsters: Lungo, Latte & Noir

Rust zacht: Mocha, Panna, Beau & Sweety
sweetylovesamuelle

Hamsters: Sweety

Berichtdoor MissNibbit » 13 apr 2015 16:30

Volgens mij heb ik gister met je gepraat toch Samuelle? Viel me helemaal niet op dat je verlegen bent!

De foto's (ik heb er nog meer, mocht iemand ergens een foto van zoeken):
Afbeelding

Forumtafel in de middag
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Let niet op mijn hoofd, ik ben nu fan van kipjes :+:
Afbeelding

Mijn aankopen
Afbeelding
Groetjes Maaike en syrtje Bounty
MissNibbit

Leeftijd: 27
Hamsters: Bounty

Berichtdoor sweetylovesamuelle » 13 apr 2015 16:33

Mooie foto's! Vooral die van de robbies.

En ja volgens mij heb je inderdaad even met me gepraat, dankjewel! :-)
Campbelli dwerghamsters: Lungo, Latte & Noir

Rust zacht: Mocha, Panna, Beau & Sweety
sweetylovesamuelle

Hamsters: Sweety

Berichtdoor daan1029 » 13 apr 2015 16:44

ik vond het heel erg gezellig. ik heb best veel gepraat met andere forumers en ook heel veel rond gekeken. Dit keer was ik wat eerder gegaan en daar ben ik heel blij mee, want veel spullen waren om een uur of 12 weg. Wat mij wel opviel is dat er zoveel kramen waren met hangmatten. de kraam waar ik het meeste heb gestaan was een Zweedse fokster ik heb daar uiteindelijk ook een robbie gekocht. Ik ben wel geschrokken van de reptielen hal van al die voederdieren,toen ik man met een slang naar een box met cavia's zag lopen en er een wou kopen voor zijn slang ben ik er snel uitgegaan.
dit is uiteindelijk mijn buit
Afbeelding
er hoort nog een zak cavia voer bij

en om niet te vergeten lolo
Afbeelding
het duimen van ingrid heeft goed gewerkt want het koppelen ging in een keer goed :D
Afbeelding
daan1029

Leeftijd: 15
Hamsters: 1 syr en 7 dwergen

Berichtdoor 333dulucia » 14 apr 2015 00:03

Ik vond het ook echt enorm gezellig! Heb ook wat gekocht maar het viel mij inderdaad ook op dat er vooral veel hangmatten waren en vrij weinig kraampjes met spullen. Een jaar of twee geleden was het volgens mij nog andersom.
En de winkels die er waren hadden helemaal niet zo veel bij zich leek het.
Ik heb het kraampje van Peter braak gemist, zat die ook in de knaagdieren hal? Wij zijn uiteindelijk alleen in een klein gedeelte van de reptielen hal geweest.
333dulucia

Leeftijd: 23
Hamsters: Syrtje: Luna

Berichtdoor Mirkku » 14 apr 2015 00:07

LEuke foto's om te bekijken! Volgende keer hoop ik er weer bij te zijn! Nouja, in December dan :)
https://www.facebook.com/pages/Hamstery ... 6615353050

Liefs van Mirjam, rusje Sametti, de 4 gekko's en van alle wandelende takjes.
Mirkku

Leeftijd: 25
Hamsters: Rusje Sametti

Berichtdoor _mona_ » 14 apr 2015 08:37

333dulucia: peter braak stond in de knaagdierhal ja. Ergens in het midden. Hij had een bak bij met 3 kleur syren, jonge russen en oudere russen die in wintervacht zaten :-)
Groetjes van Mona
En van het syrtje Qyra, de bellies Firenze, James, Sirius, Remus & Albus, rusje Nailah en de robo's Summer en Saffron ♥
_mona_

Leeftijd: 25
Hamsters: 9

Berichtdoor Gioia hamsters » 14 apr 2015 08:59

Wij vonden het ook weer erg gezellig, weer met verschillende bekende gezellig bijgekletst en nieuwe gezichten
bij namen kunnen plaatsen, altijd leuk :D

Toppie Daan, fijn dat het gelukt is!
Gioia hamsters

Berichtdoor Ilse » 14 apr 2015 09:18

Ik vond het ook weer een erg leuke dag!
Deze keer heb ik erg weinig forummers gesproken omdat ik samen met 3 vriendinnen was. Dit keer wat meer van de reptielenhal gezien.

Qua hamsters was het aanbod erg beperkt vond ik!
Heb wel een paar mooie muisjes uitgekozen :)
En 2 mooie slaapmutsjes, 1 voor de cavia's en 1 voor de hamsters. Verder nog wat voer wat in de aanbieding was.

Die russen in wintervacht van Peter Braak waren zo leuk :+:

Er waren ook wat skinny cavia's hier en daar! Iemand daar nog foto's van?
Ilse

Leeftijd: 30

Berichtdoor Puzemuze » 14 apr 2015 12:33

Ik ben voor het eerst in jaren ook weer geweest, leuk! :-) Al was het inderdaad wel klein... Ik had maar één ding op mijn boodschappenlijstje en juist dat heb ik niet gevonden: lianen voor de muizen. Er waren maar een paar standjes die zoiets hadden en dan meteen voor prijzen waar je niet goed van wordt (een satéprikker van vijf euro, bij wijze van spreken). Ik vond de knaagdierspullen juist weer wel opvallend goedkoop! Silentspinner medium voor 12,50 enzo, dat vind je ook online meestal niet.

Wat ik heb gekocht:
* een kleine houten buis met gaten
* een stronest voor de muizen
* een glazen drinkenflesje waar ik al TIJDEN naar op zoek was, nieuw voor 50 cent :shock: :-D
* een enorm gave, halve polystone cactus met gangetjes erin: je kunt 'm met één kan tegen het terrarium zetten, dan kun je zien wat er binnenin gebeurt :-D

... en niet gekocht, maar wel totaal onverwacht mee naar huis: een merle russenmeisje! :shock: :-D
Trotse verzorger van Russisch dwergenmeisje Chihiro,
muisjes Karaat, Obsi(diaan) & Agaat,
en parttime slaaf van poes Persephone
Lang leve alle knaagbeesten!
Puzemuze

Berichtdoor 333dulucia » 14 apr 2015 14:15

Zo zie je maar weer, we hebben zeker drie rondjes gelopen maar Peter Braak heb ik compleet gemist! De spullen die er waren waren inderdaad bijna allemaal echt heel gunstig geprijsd. De hangmatjes waren volgens mij wel wat prijziger geworden dan eerst.
Ik wou bij DRD knaagdieren het nieuwe karlie wieltje bekijken en kopen (http://www.drdknaagdierwinkel.nl/kf-bogie-wheel-kunststof-18-cm.html) maar ze hadden helaas alleen de kleinste maat! Dat was wel jammer, ik had hem toch moeten bestellen dan maar twijfel nog een beetje omdat de maten kleiner zijn dan van de houten variant. En de prijs is natuurlijk ook redelijk hoog.
333dulucia

Leeftijd: 23
Hamsters: Syrtje: Luna

Berichtdoor Esty » 14 apr 2015 14:59

Ik heb het super gezellig gehad! Niet echt aanbod gemist maar ik had het zo druk om iedereen van de gerbils weer te zien dat ik niet echt "geshopt" heb, ben ook hooguit 10 minuten in de reptielenhal geweest waar ik normaal ook wel alles even ga bekijken. Wel weer waterflessen gekocht, fruit en mn bestellingen gehaald en natuurlijk een paar nieuwe aanwinsten :D De showresultaten ben ik ook erg tevreden mee allemaal hoog. Braak stond tegenover mij/ons (drie tafels met gerbils naast elkaar) volgens mij
Knaagdierenhuis Doo-Little
Gerbilfokkerij Doo-Little - http://knaagdierenhuis-doolittle.jouwweb.nl
Esty

Leeftijd: 24

Berichtdoor Puzemuze » 14 apr 2015 16:12

333dulucia schreef:Ik wou bij DRD knaagdieren het nieuwe karlie wieltje bekijken en kopen (http://www.drdknaagdierwinkel.nl/kf-bogie-wheel-kunststof-18-cm.html) maar ze hadden helaas alleen de kleinste maat! Dat was wel jammer, ik had hem toch moeten bestellen dan maar twijfel nog een beetje omdat de maten kleiner zijn dan van de houten variant. En de prijs is natuurlijk ook redelijk hoog.

Haha precies hetzelfde hier! :-D Echt jammer dat ze die grote niet mee hadden... Ik twijfel nu ook over bestellen, voor mij is het een silent spinner of deze (en deze is veel mooier! ... helaas maken de muizen houten wieltjes te vies...). Maar het is best veel geld inderdaad... Aan de andere kant was ie wel echt stil volgens mij, heb een tijdje met die kleine aan mijn oor gestaan. :-P
Trotse verzorger van Russisch dwergenmeisje Chihiro,
muisjes Karaat, Obsi(diaan) & Agaat,
en parttime slaaf van poes Persephone
Lang leve alle knaagbeesten!
Puzemuze

VorigeVolgende

Keer terug naar Evenementen