Exoknaag Houten - 6 December - Wie komt??

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: morgantcm

Re: Exoknaag Houten - 6 December - Wie komt??

Berichtdoor Ilse » 06 dec 2015 23:30

Haha leuk!
Mijn nieuwe aanwinsten waren ook ongepland maar gelukkig (of helaas :razz: ) heb ik kooien en spullen zat dus ik hoefde niets extra te kopen.
Ilse

Leeftijd: 29

Berichtdoor miesje » 07 dec 2015 07:42

vraagje: Waarom stonden er ook enkele "knaag"mensen in de kleine hal tussen de repietelen enzo?
Ik dacht eerst dat dat het alleen was :) tot mijn man zei dat er een andere hal naast was.
miesje

Berichtdoor Marlou..° » 07 dec 2015 11:13

Ik vond het een super geslaagde en vooral gezellige dag! Ik ben blij dat ik allemaal lieve mensen van het forum ontmoet heb hihi!
x Marlou en de hammies!
Rusje: Wolf
Bellies: Éowyn, Lúthien, Artemis, Hiro & Tauriël

† Harrie, Bibi, Sem, Arwen, Zorro, Mikkie en Sam :'(

~Darkness cannot live without light. Just as light cannot live without darkness. (Klaus & Caroline)~
Marlou..°

Leeftijd: 17

Berichtdoor Haags Hopje » 07 dec 2015 14:31

Miesje, ik heb dat kleine halletje niet eens gehad, maar ik geloof dat je het deel achter die glazen deuren bedoelde?
ik denk dat ze in de normale grotere hal ruimte te kort hadden, maar snap dan ook niet waarom de katten zooi dan niet daar geplaatst word ipv knaagstands.

Ik ben dit keer ook niet eens de reptielen hal doorgegaan, ik vermaakte me prima bij de knagers :)
gr. Chantal
Hamsters: lala, tyson, Rocky, Bryony, Tyla, Vixen, Jingle, Carol, Smurf, Cheeta.
Haags Hopje

Leeftijd: 36

Berichtdoor Ilse » 07 dec 2015 15:34

Marlou..° schreef:Ik vond het een super geslaagde en vooral gezellige dag! Ik ben blij dat ik allemaal lieve mensen van het forum ontmoet heb hihi!

Ja was leuk! :-)

Volgens mij stond in die ene hal maar 1 kraampje met wat knaagdierspullen en dat was omdat die mensen verder in de 'reptielenwereld' zitten, ze hadden ook eieren ergens van (geen idee waarvan :razz: ).
Er waren verder ook wel wat knaagdieren te koop in de reptielenhal maar dat zijn vooral voederdieren.
Ilse

Leeftijd: 29

Berichtdoor miesje » 07 dec 2015 16:51

Ja Haags Hopje, in het kleine halletje stond een stand met knaagspul en een Mw met Chineesjes en Rusjes .
Gelukkig had mijn man die andere hal bij binnenkomst gezien anders was ik weg gegaan :)
Wij kwamen voor de reptielen (spinnen) maar hebben ons ook vermaakt bij de pluizige beestjes :)
miesje

Berichtdoor HamstarME » 08 dec 2015 22:22

Ik vond het ook weer een erg geslaagde exo. Het was gezellig druk. Ik heb ook een heel mooi rusje gekocht bij hamstery Paradise, een blauwwildkleur dame :-) Eindelijk weer gezelschap van een hamstertje.
Verder nog een tentje gekocht bij Sleepy rats en wat snacks. Mijn schoonzusje was ook mee en die heeft een hele mooie dove driekleur dame gekocht bij Braak.
Coco :+: Afbeelding
Liefs, Vivian en syrtje Freddy
HamstarME

Leeftijd: 25
Hamsters: Freddy

Vorige

Keer terug naar Evenementen