Exoknaag 5 juni Houten

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: morgantcm

Exoknaag 5 juni Houten

Berichtdoor Daisy<3 » 24 mei 2016 21:06

Hii!

Ik ben van plan om volgend weekend voor de eerste keer naar de Exoknaag te gaan! (Ja het is voor mij even rijden maar ik wil het meegemaakt hebben)

Wat kan ik hier zoal tegenkomen? En wat mag ik verwachten van de Exoknaag in juni?

Ik ben wel van plan om daar te kijken voor een grotere kooi voor mijn rusje Lola, die zit nog in een kooi van 60x40 (ze vermaakt zich er wel heel erg in hoor). Ik neem aan dat er ook mensen zijn die hun kooien verkopen? :-)

Ik ben benieuwd om jullie ervaringen hierover te horen!
Groetjes van mens Ninon (uitspraak op zijn frans)

Een dikke kus van syr Daisy & rusjes Bob en Lola
en niet te vergeten mijn beste vriendje Buffy de chihuahua
Daisy<3

Leeftijd: 21
Hamsters: Daisy, Bob & Lola

Re: Exoknaag 5 juni Houten

Berichtdoor Gabriëlle » 24 mei 2016 22:18

Er is ook een show deze keer. even knip en plak ;).

Rodent Club Rattonia is terug met show op de Exoknaag!

De editie van Exoknaag op 5 Juni 2016 zal dit keer uitgebreid worden met een show! Deze editie was voorgaande jaren wat stilletjes, met alleen kraampjes, maar de afwezigheid van een echte publiekstrekker liet toch een groot gat vallen. Dit keer zal de Exoknaag dus wél een knaagdiershow hebben, welke georganiseerd wordt door Rodent Club Rattonia!
Op deze show kunnen meerdere soorten knaagdieren ingeschreven worden. Er kunnen ingeschreven worden:

Tamme Ratten Jong t/m 5 maanden
Gerbils Jong t/m 5 maanden
Hamsters en dwerghamsters Jong t/m 16 weken
Kleurmuizen Jong t/m 10 weken

Alle kleuren en variëteiten worden erkend, bij de minder voorkomende en nieuwe variëteiten wordt wel aangeraden standaarden mee te geven indien mogelijk. Let op: bij de ratten zijn Naakt, Staartloos en Dwerg NIET toegestaan! Bij andere diersoorten is Naakt ook niet toegestaan. Bij twijfel beslist het secretariaat.

Het inschrijfgeld bedraagt €2,- per ingeschreven dier, plus 5 euro voor 1 verplichte catalogus per deelnemer. Leden die voor aanvang van de show hun lidmaatschap voor 2016 reeds hebben betaald krijgen een korting van 1,50 euro op de cataloguskosten. Wil je weten of je al contributie betaald hebt, stuur dan even een berichtje naar Tonia: rattonia@gmail.com. Heb je nog niet betaald, of ben je nog geen lid? Regel dit dan snel voor de inschrijving, dan kan je alsnog gebruik maken van de korting. Ook hiervoor kun je contact opnemen met Tonia.

De inschrijving opent op woensdag 11 mei, en sluit op dinsdag 24 mei. Het inschrijfformulier is te vinden op de homepagina van de Rodent Club. http://www.rodentclubrattonia.com

Keurmeesters worden bekend gemaakt na sluiting van de inschrijftermijn.

Exposanten moeten uiterlijk 9.00 aanwezig zijn. Mocht dit niet lukken, neem dan contact op met Tonia via mobiel: 0031 6 398 475 95. De entree is via de achterzijde van het expogebouw. De show begint rond 10 uur, en de prijsuitreiking zal rond 16.00 zijn, afhankelijk van het aantal ingeschreven dieren kan dit eerder of later worden.

HELPENDE HANDEN GEZOCHT!

We kunnen altijd hulp gebruiken om van de show een succes te maken!
Wil je (minimaal een dagdeel) meehelpen als schrijver bij de keurmeester, en/of aandrager, vermeld dat dan even op je inschrijfformulier.

Als de show is afgelopen kunnen wij natuurlijk altijd extra handen gebruiken die ons
willen helpen opruimen. Je kunt dit aangeven op de show zelf bij de secretariaatstafel.

We hopen jullie allen te zien op onze show!

het bestuur van RCR

Normaal is de Juni editie een beetje stilletjes, maar nu er een show is zal het hopelijk een stuk drukker zijn :).

Ik heb voor deze keer ook een tafel voor het forum geregeld, dus ik hoop dat er deze juni ook wat meer forummers komen.
Gabriëlle

Leeftijd: 34

Berichtdoor Daisy<3 » 24 mei 2016 22:25

Oh lijkt me superleuk zo'n show! Verheug me er al stiekem op, ik neem mijn vader eens mee.. Hij was in zijn jongere jaren net zo'n dierenvriend als ik en hij zal dit geweldig vinden!

Daisy<3

Berichtdoor 333dulucia » 29 mei 2016 11:59

Ik was ook aan het twijfelen of ik zou gaan. Maar kan nergens de deelnemers van volgende week vinden, heb namelijk wel wat nodig en zou graag willen weten welke winkels etc er aanwezig zijn!
333dulucia

Leeftijd: 23
Hamsters: Syrtje: Luna

Berichtdoor Daisy<3 » 30 mei 2016 17:45

Zijn er dan ook veel stands waar kooien verkocht worden?

Daisy<3

Berichtdoor Gabriëlle » 04 jun 2016 23:12

We hebben morgen ook een kleine forumtafel, ben benieuwd hoeveel mensen er komen.
Gabriëlle

Leeftijd: 34

Berichtdoor Ilse » 07 jun 2016 16:09

Hoe was het?
Hebben jullie een leuke dag gehad?
Ilse

Leeftijd: 29

Berichtdoor 333dulucia » 07 jun 2016 18:15

Ik was uiteindelijk toch gegaan. Wilde wat voer van mixerama kopen en vind het altijd wel gezellig.

Maar hij was wel echt klein, dat je daar dan 10 euro entree voor betaald vond ik wel jammer :-| Ik heb redelijk wat kurken bruggen en tunnels gescoord in de reptielenhal. Helaas geen lavasteen of iets vergelijkbaars gezien. Dus het was uiteindelijk wel leuk maar wel heet en met het weer had ik toch liever iets buiten gedaan!

De tafel was goed gevuld maar volgens mij vooral omdat het gecombineerd met rattonia was. Ik heb niemand kunnen spreken helaas want toen ik er langs liep zat er niemand.
333dulucia

Leeftijd: 23
Hamsters: Syrtje: Luna

Keer terug naar Evenementen