Forumtafel Exoknaag???

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: morgantcm

Forumtafel Exoknaag???

Berichtdoor Gabriëlle » 08 maart 2017 21:03

Ook de komende exoknaag hebben we weer een forumtafel, maar de animo voor de forumtafel oude stijl loopt terug, terwijl ik wel denk dat er nog steeds behoefte is aan een meetingpoint voor forummers maar dat er een andere activiteiten of aanvulling op wat we doen nodig is.

*bijvoorbeeld verkoop/ruilen van hamsterspulletjes
*eventueel iets organiseren voor een goed doel
enz.
enz.

Laat maar weten wat jullie willen of waar jullie aan denken :D .
Gabriëlle

Leeftijd: 34

Re: Forumtafel Exoknaag???

Berichtdoor Mooonie » 09 maart 2017 01:29

Ben hard aan het nadenken! In ieder geval ben ik er in april :-)
Mooonie

Leeftijd: 24
Hamsters: Humpy, Pumpkin

Berichtdoor Gabriëlle » 09 maart 2017 03:21

Mooonie schreef:Ben hard aan het nadenken! In ieder geval ben ik er in april :-)

Dat is in elk geval leuk dat je er weer bij bent :-) .
Gabriëlle

Berichtdoor Hamstersam » 09 maart 2017 09:20

Ik kom waarschijnlijk ook weer! Het lijkt me leuk on wat spelletjes mee te nemen zodat we dat kunnen spelen (:
Groetjes van Sam en Dorus!
RIP Nemo, er wordt altijd aan je gedacht!
Hamstersam

Leeftijd: 15
Hamsters: Syr Dorus

Berichtdoor Mariska1808 » 17 maart 2017 12:24

Ik twijfel nog of ik kom, maar ik zal eens nadenken over wat leuke ideeën! :)
Volg mijn dieren nu ook op Facebook!
Mariska1808

Leeftijd: 21

Berichtdoor Gabriëlle » 01 apr 2017 01:04

Wil deze keer proberen om een kleinschalig verkoophoekje te maken speciaal voor forummers. Betekend wel voor degene die iets willen verkopen, zelf opletten of iemand anders vragen om op te letten of er iemand interesse heeft in spulletjes te kopen.
Is wel alleen bedoeld voor als je een paar spulletjes wil verkopen, dus niet zoveel spullen meenemen dat de tafel er geheel mee gevuld kan worden ;) .
Gabriëlle

Berichtdoor Esty » 02 apr 2017 18:08

Ik denk dat dat een goed idee is, dan heeft de tafel ook nog een functie voor elke bezoeker op de beurs. Voorheen was het een soort van prive ontmoetingsplek maar nu voor iedereen die de beurs bezoekt.
Knaagdierenhuis Doo-Little
Gerbilfokkerij Doo-Little - http://knaagdierenhuis-doolittle.jouwweb.nl
Esty

Leeftijd: 23

Berichtdoor Ilse » 10 apr 2017 13:06

Ik heb ook nagedacht over de mogelijkheden. De activiteit op het forum loopt terug en daardoor ook de animo voor de tafel...
Misschien neem ik ook wat spulletjes mee voor de verkoop. Ik denk dan eerder aan een systeem dat ik er prijsjes op doe en mensen dat in een potje kunnen doen ofzo. Op basis van vertrouwen. Degene die op dat moment bij de tafel is kan het misschien een beetje in de gaten houden, maar hoeft dan niet echt andermans spullen te verkopen.

Denk er ook over om dan forumleden extra korting te geven ofzo, om het op die manier leuker te maken als je lid bent van het forum. Weet alleen nog niet hoe dat ik praktijk zou werken :P Je forumnaam doorgeven ofzo.
Maar misschien doe ik ook wel gewoon lage prijzen zodat het voor iedereen leuk is.
Ilse

Leeftijd: 29

Berichtdoor Gabriëlle » 10 apr 2017 17:20

Ilse schreef:Ik heb ook nagedacht over de mogelijkheden. De activiteit op het forum loopt terug en daardoor ook de animo voor de tafel...
Misschien neem ik ook wat spulletjes mee voor de verkoop. Ik denk dan eerder aan een systeem dat ik er prijsjes op doe en mensen dat in een potje kunnen doen ofzo. Op basis van vertrouwen. Degene die op dat moment bij de tafel is kan het misschien een beetje in de gaten houden, maar hoeft dan niet echt andermans spullen te verkopen.

Denk er ook over om dan forumleden extra korting te geven ofzo, om het op die manier leuker te maken als je lid bent van het forum. Weet alleen nog niet hoe dat ik praktijk zou werken :P Je forumnaam doorgeven ofzo.
Maar misschien doe ik ook wel gewoon lage prijzen zodat het voor iedereen leuk is.
Ik kijk gewoon een beetje hoe dit loopt, en als het goed loopt en leuk gevonden word kan er altijd weer uitgebreid worden.
Heleboel mensen hebben wel een paar kleine spulletjes waar je makkelijk vanaf wil of opsturen onhandig is dus hopelijk geeft het weer wat meer activiteit bij de tafel.

Van tevoren prijsjes erop doen en je (forum)naam erop zetten zodat als er vragen over de spullen zijn de andere weten van wie het is.
Kooien mogen ook voor de verkoop bij de tafel gezet worden, die hoeven namelijk niet op de tafel, dus nemen niet zoveel plaats in ;).

Korting geven omdat iemand lid is van het forum mag altijd, leuk juist, maar die keuze laat ik bij de gene die de spulletjes wil verkopen.
Gabriëlle

Berichtdoor Ilse » 12 apr 2017 12:31

Oke, maar even kijken hoe het loopt inderdaad :-)

Ik hoop dat ik tijd heb wat spulletjes uit te zoeken nog voor die tijd, ben misschien de vrijdag en zaterdag nog weg... Maar hoop in ieder geval iets mee te nemen.
Ilse

Leeftijd: 29

Keer terug naar Evenementen