FAQ (veelgestelde vragen) Evenementen

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: morgantcm

Re: FAQ (veel gestelde vragen) Evenementen

Berichtdoor morgantcm » 22 sep 2010 17:51

Wat is de forumtafel?
Onze actieve forummers Gabriëlle en Mieke regelen bijna iedere Exoknaag een stand met bijbehorende Amerikaanse fuif. Dit wordt de forumtafel genoemd en het vormt een soort centrale ontmoetingsplaats voor de leden. Je kunt hier terecht om andere forumleden te leren kennen en even te kletsen. Ook kun je bij de forumtafel afspreken met een ander lid om hamsters of spullen uit te wisselen. Er is altijd iemand aanwezig die de forumtafel beheert. Dus is het ook mogelijk om hier je spulletjes tijdelijk neer te zetten, zodat je er niet de hele dag mee rond hoeft te lopen. Het is echter niet de bedoeling dat je tassen vol met spullen bij de tafel zet! Er komen en gaan ontzettend veel mensen en daarom moet het wel een beetje overzichtelijk blijven. Mocht je weggaan en per ongeluk iets vergeten zijn bij de stand, dan wordt dit meestal door een forumlid meegenomen die de tafel beheert en kun je er later op het forum naar vragen. Tenslotte is er altijd veel lekker eten en drinken te vinden bij de forumtafel. Dit eten wordt meegebracht door en voor forumleden en wordt de Amerikaanse fuif genoemd. Hier kun je een voorbeeld vinden van een topic over verloren en gevonden voorwerpen: viewtopic.php?t=67722

Naar beginpost
Rust zacht mijn lieve Snoopy (*08-2006 / 06-06-2008) en mijn lieve Bella (*04-2008 / 15-02-2010)
Avatar gebruiker
morgantcm
Moderator
 
Berichten: 8199
Leeftijd: 31
Geregistreerd: 26 maart 2007 18:47
Woonplaats: Sittard

Re: FAQ (veel gestelde vragen) Evenementen

Berichtdoor morgantcm » 22 sep 2010 17:54

Wat is de Amerikaanse fuif?
Bij een Amerikaanse fuif is het gebruikelijk dat iedereen die meedoet iets te eten en/of te drinken meeneemt. Er wordt normaal gesproken een Amerikaanse fuif bij de Exoknaag georganiseerd voor en door de forumleden. Hier wordt dan ongeveer 1 à 2 weken van tevoren een apart topic voor geopend, opdat er een overzicht gemaakt kan worden van wie wat meeneemt. Als je mee wilt doen aan de Amerikaanse fuif is het de bedoeling dat je hieraan bijdraagt. Dat kan door middel van een bijdrage in geld, in etenswaren of in materiaal. Je kunt bijvoorbeeld een bijdrage doneren aan degene die de fuif organiseert of je kunt aanbieden om zelf wat mee te nemen, zoals een zelfgemaakte salade, wat zakken chips, een fles of pak drinken, broodjes, beleg, taart, koekjes of fruit. Ook kun je denken aan plastic vorkjes, bordjes en bekertjes. Hier kun je een voorbeeldtopic vinden van een Amerikaanse fuif: viewtopic.php?t=75119

Indien je vragen hebt over deze FAQ of suggesties voor nuttige toevoegingen, kun je altijd contact opnemen met een moderator (morgantcm, Nieske, I of Romy D). Morgantcm en Romy D zijn de hoofdmoderators van Evenementen.

Lees ook eerst de Forumregels voor Evenemententopics om te zien wat voor topics toegestaan zijn in dit subforum. Het is namelijk niet de bedoeling om extra topics aan te gaan maken voor hetzelfde evenement, anders wordt het Evenementen subforum erg onoverzichtelijk.

Tekst geschreven door Tammy (morgantcm).

Naar beginpost
Rust zacht mijn lieve Snoopy (*08-2006 / 06-06-2008) en mijn lieve Bella (*04-2008 / 15-02-2010)
Avatar gebruiker
morgantcm
Moderator
 
Berichten: 8199
Leeftijd: 31
Geregistreerd: 26 maart 2007 18:47
Woonplaats: Sittard

Vorige

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten