Aangezien er de laatste tijd een ware rage is op het forum om een eigen hamsterkast te maken, is het wel zo leuk om hier ook een foto topic voor te maken!
In dit topic kun je je hamsterkast showen, zoals in het 'Foto van je kooi topic' of het 'Foto van je aquarium/terrarium topic'.
Let op: Het is niet de bedoeling dat je hier foto's van je hamsterkast laat zien als die nog niet af is of tekeningen van je planning. Daarvoor mag je een eigen topic openen als je dat leuk vindt.
Oh die is wel erg mooi Ina! En zo te zien ook niet zo hoog Ik vind het altijd zo frappant als mensen echt zo'n 2 meter hoge kast hebben. Dan zie je de bovenste hamsters toch nooit?
bedankt allebei
@ Tammy: nee klopt, de kast is 130 hoog, precies een mooie hoogte dus ( met nog de kooi erop van 60 hoog, maar aangezien de deurtjes natuurlijk lager zitten en het een traliekooi is, heb ik daar geen last van ofso, ik kan er makkelijk inkijken en overal bij )
Hier ook iemand met een kast! Ik heb er eentje van 1,80 met 4 hokken van 80x60. Zal van de week weer eens foto's maken! Over een paar dagen heb ik er namelijk 4 bewoners in wonen!
EDIT:
Foto gemaakt, hierbij mijn geweldige kast!
http://hamstery-indigo.nl/ Pootje van Syrtjes Na'vi en Merlijn! <3 Voor altijd in herinnering: Puppel, Izoula, Yuna, Noxx, Cavia, Eldin, Lotus en Moltar †