Dacht ik dat het misschien leuk was om een topic aan te maken waarin we ideeën op kunnen doen voor onze eigen hamster huizen (Hamster Heime in het Duits geloof ik!) Omdat ik vind dat de Duitsers echt plaatjes van kooien/aqua/terra's maken, zal dit misschien leuk zijn.
Ja, zoiets denk ik ook ja. Maar, jeeeetje, wat gaat daar veel zaagsel in! Ik moet wel zeggen, de meeste hebben op het duitse hamster forum 1, hoogstens 2 hamsters. Ik weet waarom, het is niet te betalen!
Liefs Nicole † Crush, Beatle, Yianih, Bloem en Sun
Wooow. De minimummaten voor een dwergje zijn daar 100x40x40. Wat een paradijsjes hebben ze daar! Ik zou inderdaad wel constant mijn hamster kwijt zijn denk ik, en ik vraag me ook af of ze net zo tam zijn als hier? Want het lijkt me dat ze hun hamsters niet zo vaak zien als wij, of denk ik nou heel gek?
Oef... dubbel gevoel, onzettend gaaf en mooi enz.. maar andere kant wat een werk om alles schoon te maken!!!
Liefs Ashley, en een pootje van Jack! I only wished to become something beautiful. Throughmy music,through my silent devotion Rust zacht, mijn lieve schatjes Hangmatjes!
Ze zijn echt wel heel erg mooi, een paradijsje voor een hamster, maar ik denk dat ze alleen vlak na het schoonmaken zo mooi zijn.....als ik zie wat een puinhoop mijn hammies maken in één nacht tijd...hahaha! Alles zou hier direkt door elkaar liggen