Ik weet niet of dit hier goed staat wist niet waar ik het anders moest zetten.
Maar ik ga volgende week een nieuw hamstertje halen, maar ik kan niet kiezen en weet niet welke kleuren ze zijn.
Wit of toch wat anders?
Dezelfde als bovenstaande foto.
Donker sepia toch?
Beide zijn trouwens dames.
Laatst gewijzigd door Samantha. op 23 dec 2011, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
People come and go but horses leave hoof prints on your heart.
Die dame die ik ga kiezen wordt inderdaad een fok dame, ik vindt die offwhite mooi maar ook die donker sepia. Ze zijn beide langhaar, ik ga natuurlijk ook af hoe lief ze zijn maar ik zal pas naderhand kijken of ze mooi gebouwd zijn of ik haar wel of niet zal gaan inzetten. Ze zal dan in Juni een nestje krijgen dus dat is nog heel lang.
Heeft iemand mischien van een offwhite langhaar dametje die al volwassen is?
Oke, nouja dan zal ik nog even wachten, want van de bouw kun je mometeel weinig maken.
Maar verder met de afkomst zit het wel in orde? Heb je de stambomen van de ouders kunnen zien en of daar alles opstaat?
Ja de familie is bekend, ze is voor mij op dit moment nog even stamboom aan het maken en informatie op aan het schrijven. Ze heeft geen site, maar ouders zijn wel aanwezig. Krijg via de mail nog achtergrond over de dames.
Bedankt Sanne, erg mooie kleur.
Nu wordt het nog moeilijker om uit beide te kiezen.
Off-white vind ik zelf een hele mooie kleur :p Donkersepia trouwens ook.
Je kan ook even kijken wat voor man je hebt en wat voor kleurtjes je zou willen fokken
Zijn allebei heeel schattig, trouwens
Professionel & betaalbare fotoshoot van uw geliefde viervoeter boekt u bij MariekeHaverFotografie.
Bezoek de Facebookpagina of de Website voor meer informatie.
Ik heb Aloysius. Of ik hem dan ga inzetten weet ik niet, dat zie ik dan wel en in welke conditie hij dan is want als hij oud wordt zonder iets denk ik wel dat ik hem inzet.
Haha ja he Marieke, ze zijn beide heel erg schattig maar ik neig nu toch meer naar die offwhite.. maar wie weet.
Als ik voor de kleur zou gaan kiezen is het voor mij erg makkelijk gemaakt. Offwhite, ik ben zelf erg van de lichtere kleuren. Maar het donkersepia meisje mag er ook zeker zijn hoor.