- -Casidy en Nason hebben samen gezeten van 25 augustus 2011 t/m 26 september 2011.
-Casidy en Nason hebben samen gezeten van 20 oktober 2011 t/m 15 december 2011.
Het vrouwtje van dit koppel is Casidy von Paradise. Casidy is lilac donkeroog (aabbdd). Een andere fokker belde mij op een dag op dat ze op een show was, dat iemand uit Duitsland campbelli's bij had en of ik interesse had. Puur op de gok dus via de telefoon een vrouwtje uit gekozen en dat is Casidy geworden. Achteraf heb ik er totaal geen spijt van, want het is echt een leuk ding. Ze is heel zachtaardig, doet geen vlieg kwaad. Ze heeft veel energie en het is dan ook erg vermakelijk om naar haar te kijken.
Het mannetje van dit koppel is Snoezeltjes Nason. Nason is wildkleur platinum (AaDdPpPlplSa_). Nason is hier geboren in mijn N-nest. Omdat ik van zijn ouders nog met andere partners een nest wilde en daar graag nageslacht van wilde houden, is Nason in eerste instantie verhuisd. Samen met zijn twee broertjes en dat ging al vrij snel niet meer goed. Zijn broertjes hadden hem aangevallen en hij had een flinke wond. Nason had zo'n zachtaardig karakter dat hij zelfs de dierarts niet heeft gebeten, toen die hechtingen in zijn wond zette. Sindsdien woonde hij alleen en in augustus is hij uiteindelijk weer hier heen gekomen. Toen ik hem zag wist ik al meteen dat hij hier zou blijven. Hij is zo mooi en groot en lief geworden. Ik ben echt helemaal weg van hem.
Jongen
Ik verwacht uit dit koppel energieke en tamme campbelli's. Ze zullen een forse bouw krijgen, aangezien papa een echte dikzak is.
De kleuren die ik verwacht zijn wildkleur, opal, zwart en solid blue en 50% platinum.
Nesten
X-nest: Op 28 september is Casidy bevallen van haar eerste nestje. Het zijn drie kleintjes.
- - Zwart platinum vrouw - Woont nu bij Chantal en Stefan
- Xania (Opal platinum vrouw) - Woont nu bij Hamstery de Snoezeltjes
- Wildkleur man - Woont nu bij Kim
- - Yason (opal vrouw) - Woont nu bij Boy
- Yin (zwart platinum vrouw) - Woont nu bij Boy
- Yuno (solid blue platinum vrouw) - Woont nu bij Boy
- Opal vrouw - Gereserveerd voor Danielle
- Zwart platinum vrouw - Gereserveerd voor Danielle
- Jerry (opal platinum man) - Woont nu bij Sander
- Tom (wildkleur umbrous platinum man) - Woont nu bij Sander
- - Wildkleur vrouw - Gereserveerd voor Monique
- Zabini (solid blue man) - Gereserveerd voor Nona
- Wildkleur vrouw - Vrij
- Solid blue platinum vrouw - Gereserveerd voor Monique
- Zeno (opal platinum man) - Gereserveerd voor Nona
- - Donkeroog
- Donkeroog
- Donkeroog
- Donkeroog
Je kunt reserveren voor 1 hamstertje, een koppeltje van 2 of een groepje van 3. De hoeveelheid die je samen kunt/wilt houden moet een weloverwogen beslissing zijn.
Klik hier voor de reserveringslijst. Reserveren voor jongen van dit koppel is nog mogelijk.