- -Asis en Connan hebben samen gezeten van 4 september 2011 t/m 23 september 2011.
-Asis en Connan hebben samen gezeten van 20 oktober 2011 t/m 27 november 2011.
Het vrouwtje van dit koppel is Snoezeltjes Queen Asis. Asis is argente satijn (A_D_ppsasa). Asis komt uit mijn eigen Q-nest en is een van mijn schitterende satijntjes. Ze glimt zo mooi! Ik heb het idee dat ze wat breder gebouwd is dan haar moeder en daar ben ik heel blij mee. Het is lastig dat satijn campbelli's zo'n stuk kleiner en smaller blijven. Het doet me dan ook goed dat Asis nu al op het gewicht zit wat haar moeders "eindgewicht" was. Hopelijk groeit ze nog uit tot een wat grotere satijn campbelli. Dan zou ik enorm trots zijn! Asis is verder een heel lief dametje. Haar karakter is lastig te beschrijven, want het maakt haar allemaal helemaal niks uit. Ze kan het goed vinden met haar huisgenootjes, ze is vriendelijk naar mij en vermaakt zich ook prima in de kooi.

Het mannetje van dit koppel is Clan of Crush's Connan. Connan is opal (AaBbddPpSasa). Connan is een lieverdje. Hij kan vooral heel goed opschieten met andere campbelli's. Hij sluit makkelijk vrienden en wil het altijd goed doen. Connan heeft een vreemde witte vlek op zijn zij zitten, wat waarschijnlijk een foutje van de natuur is. Zijn nageslacht geeft namelijk geen gevlekte ukken of ukken met net zo'n zelfde witte vlekt.
Jongen
Ik verwacht uit dit koppel rustige tamme hamsters. Het zullen mooie glimmerds worden, aangezien ik satijn verwacht.
De kleur die ik verwacht is wildkleur en argente. 50% satijn. Ook is er kans op opal, zwart, dove, solid blue, blue fawn en lilac roodoog.
Nesten
W-nest: Op 25 september is Asis bevallen van haar eerste nestje. Het zijn vijf kleintjes.
- - Wildkleur man - Woont nu bij Laetitia
- Wildkleur man - Woont nu bij Laetitia
- Wildkleur satijn man - Blijft hier wonen
- Argente satijn vrouw - Woont nu bij Chantal en Stefan
- Argente satijn vrouw - Woont nu bij Marischa
Je kunt reserveren voor 1 hamstertje, een koppeltje van 2 of een groepje van 3. De hoeveelheid die je samen kunt/wilt houden moet een weloverwogen beslissing zijn.
Klik hier voor de reserveringslijst. Reserveren voor jongen van dit koppel is nog mogelijk.