Spam

Voor vragen, tips of klachten over dit forum.

Moderators: I, morgantcm, Dong

Spam

Berichtdoor xAnnick » 03 jul 2017 16:19

Hallo allemaal

Al langer valt me op dat er een toename is van spamberichten, oftewel buitenlandse berichten die totaal niks toevoegen en enkel de boel vol spammen dus.
Ik meld het dan wel, maar het blijft alsnog vrij lang staan en zo langzamerhand is het vrij storend. Is er iets tegen deze berichten te doen? Of enkel wachten tot ze verwijderd worden?
Teckel: ♥ Tommie ♥
Mensgeval: Annick

♥ Mort ♥ Vaarwel, kleine vriend. 04-10-2013 -- 04-11-2015
♥ Napoleon ♥ Rust maar uit, kereltje. 29-11-2015 -- 14-05-2017
xAnnick

Leeftijd: 20
Hamsters: Napoleon †

Re: Spam

Berichtdoor Gabriëlle » 03 jul 2017 17:47

Het probleem is dat er nog maar 1 moderator is, en die heeft een kleine uk waar natuurlijk veel tijd in gaat zitten. Ik denk dat het forum er een beetje inschiet, en niet alleen bij de moderator want het is hier nog nooit zo rustig geweest.
Gabriëlle

Leeftijd: 34

Berichtdoor xAnnick » 03 jul 2017 23:27

Ja, dat bedacht ik me later ook inderdaad. Begrijpelijk inderdaad als er een kindje is, dan schiet het forum er wel wat meer bij in. Verder niets te doen dus, helaas.
Teckel: ♥ Tommie ♥
Mensgeval: Annick

♥ Mort ♥ Vaarwel, kleine vriend. 04-10-2013 -- 04-11-2015
♥ Napoleon ♥ Rust maar uit, kereltje. 29-11-2015 -- 14-05-2017
xAnnick

Leeftijd: 20
Hamsters: Napoleon †

Berichtdoor LadyGuardian » 24 jul 2017 17:05

Zijn er geen andere mensen die het over kunnen nemen? Als moderator? Aangezien de hoeveelheid spam ook niet meer uitnodigend is.
Groetjes Sanne en een pootje van katzels Roderick en Sjakie.
~ In liefdevolle herinnering: Bounti, Amon & Winx en Joop ♡
LadyGuardian

Leeftijd: 28
Hamsters: -

Berichtdoor Mirkku » 24 jul 2017 19:24

Zou inderdaad voor het forum goed zijn denk ik!
https://www.facebook.com/pages/Hamstery ... 6615353050

Liefs van Mirjam en van alle wandelende takjes.
Mirkku

Leeftijd: 25
Hamsters: Geen :'(

Berichtdoor HamstarME » 24 jul 2017 21:38

Helemaal mee eens, ik ben een tijdje niet op het forum geweest en schrik van de hoeveelheid topics met vage linkjes of in andere talen zoals Russisch....
Zie nu zelfs dat ik twee privé berichten heb in het Russisch. :-|
Liefs, Vivian en syrtje Freddy
HamstarME

Leeftijd: 25
Hamsters: Freddy

Berichtdoor I » 27 jul 2017 20:32

:zwaai:

Ik ben er nog wel hoor en ik ruim zo tussen de bedrijven door spamberichten op. Blijf ze vooral rapporteren! Dat is voor mij veel makkelijker opsporen en weghalen. Als je spamberichten krijgt via PM, dan kan je die ook melden, zodat ik direct kan bannen.

Mijn zoon is inmiddels wat ouder, slaapt wat minder en kan zich ineens een soort van voortbewegen, dus even hamsterforummen als hij in de box ligt is er niet meer bij (de box is sowieso lava nu, alsof ik hem vermoord als ik hem erin leg :lol: ) Plus dat ik ook nog een schooljaar had af te ronden. Veel verder dan hier en daar wat opruimen kwam ik niet.
Maarrrr, nu is het vakantieee! Dus geen nakijkwerk meer tijdens de slaapuurtjes van de kleine man, nu kan ik dan gewoon mijn eigen ding doen.

Een extra moderator zou een plan zijn, maar punt is een beetje dat ik de enige ben die die moderator wegwijs kan maken. Het zou echt heel veel schelen als mijn collega's weer even hun neus om de deur staken, maar dat is geloof ik ook een beetje ijdele hoop.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered
I
Moderator

Hamsters: Loes, Toby en Lynn

Berichtdoor Gabriëlle » 27 jul 2017 23:22

:zwaai:
Ik dacht al dat je het druk had ;) .

Het is wel jammer dat de andere moderators niets meer van zich laten zien, had toch wel fijn geweest dat ze eerst hun taken hadden over gedragen zodat niet alles op 1 iemand neerkomt. Zijn ze nog wel te bereiken voor jou? Misschien dat ze, al is het maar tijdelijk, nog even terug willen komen om eventuele nieuwe collega('s) wegwijs te maken?
Gabriëlle

Berichtdoor Dukat » 01 aug 2017 11:19

Het is inderdaad jammer dat dit forum het moet doen met maar 1 moderator.

Ik vind het mooi als er meer moderators komen. Het is jammer dat door al die spam het wat stiller is geworden, maar ik heb ook wel fora gekend waar iedereen naar elkaar uithaalde omdat de mod toch niet meer actief was. Gelukkig is dat hier niet het geval en verloopt de communicatie doorgaans wel normaal.
Momenteel is een goeie kooi voor een syrische hamster minimaal 80x50 cm. in grondoppervlak.
Vaak post ik 2e-handshamsters die ik zie op Marktplaats. Klik.
Dukat

Hamsters: Gul Dukat

Keer terug naar Forumzaken