Hamsters in nood

Voor vragen, tips of klachten over dit forum.

Moderators: I, morgantcm, Dong

Hamsters in nood

Berichtdoor Jauwky » 14 nov 2015 21:16

Hoi ik had net een bericht geplaatst in algemeen en weer verwijdert. Ik was opzoek naar een plek waar je advertenties kan delen van hamsters die niet juist verzorgt zijn en mogelijk door de onwetende koper in dezelfde manier verzorging zal geven aan de hamster.

Ik vind het topic marktplaats in vraag en aanbod te kort doen voor de ernst van het probleem. Het leek mij meer een plek waar je leuke handige dingen plaatst.
Als het een apart iets zou zijn op de forum zelf of onder vraag en aanbod met een duidelijke naam en inhoud dan kunnen mensen sneller zien dat er hamsters zijn die geholpen moeten worden. Zo kan er ook sneller en efficiënter gereageerd worden.

Een ander voordeel is dat mensen die zich net aan het verdiepen zijn in de aanschaf en verzorging van een hamster en zo op deze forum terecht komen (Net als ik dit jaar) deze topic duidelijk zien en erop klikken. De drempel word zo kleiner om hamster in nood te helpen.

In een aparte topic kan er ook misschien gebrainstormt worden hoe we misschien in samenwerking een hamster kunnen redden. In marktplaats topic zijn er hele strikte regels en is hier geen ruimte voor.

Ik hoop dat jullie mij begrijpen en dat er meer duidelijke aandacht gegeven kan worden aan die lieve hamsters die hulp nodig hebben.
Jauwky

Re: Hamsters in nood

Berichtdoor morgantcm » 19 nov 2015 14:49

Hoi,

Als je in het Marktplaats topic kijkt, dan zie je dat er vooral advertenties worden geplaatst met een oproep om hamsters in minder fortuinlijke situaties te helpen. Daarnaast zijn er diverse mensen die een opvang hebben op het forum. Wat zou je concreet nog meer willen doen dan?
Rust zacht mijn lieve Snoopy (*08-2006 / 06-06-2008) en mijn lieve Bella (*04-2008 / 15-02-2010)
morgantcm
Moderator

Leeftijd: 31

Re: Hamsters in nood

Berichtdoor **Lilia** » 19 nov 2015 16:07

Ik denk overleggen per situatie wie wat regelt enzo? Dat wat anders off-topic is? Dat gebeurt toch veelal via PB omdat je met contactgegevens zit enzo, en in een topic raak je snel het overzicht kwijt. Concrete afspraken doe ik ook liever via PB. Misschien bedoel je het anders hoor. ;)
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo,
zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
**Lilia**

Keer terug naar Forumzaken