FAQ (veelgestelde vragen) Forumzaken

Voor vragen, tips of klachten over dit forum.

Moderators: I, morgantcm, Dong

Berichtdoor morgantcm » 25 jul 2010 15:07

Ik krijg een e-mail dat ik een nieuw privé-bericht heb, maar als ik op het forum kom, zie ik niks.
Dit gebeurt wanneer iemand een privé-bericht naar een ander stuurt en deze direct daarna verwijdert vóórdat de ander deze heeft gelezen. Zolang een bericht nog niet is gelezen door de ontvanger, staat het bericht bij de zender in de map 'Postvak Uit'. Zolang het bericht hier nog in staat, kan de zender het bericht aanpassen met behulp van de wijzig-knop of hij/zij kan het bericht geheel verwijderen. De ontvanger heeft dan al wel een ontvangstmelding gekregen, maar doordat het bericht is verwijderd, zijn er geen nieuwe berichten te zien. Wanneer het bericht wel is aangekomen bij de ontvanger en ook is gelezen, wordt het bericht bij de zender in de map 'Verzonden berichten' geplaatst.

Naar beginpost
Rust zacht mijn lieve Snoopy (*08-2006 / 06-06-2008) en mijn lieve Bella (*04-2008 / 15-02-2010)
morgantcm
Moderator

Leeftijd: 31

Berichtdoor morgantcm » 25 jul 2010 15:07

Ik wil moderator worden!
We krijgen veel verzoeken en aanbiedingen van leden die graag moderator willen worden. Op dit moment hebben we echter genoeg moderators. Als er in de toekomst een nieuw modje wordt gezocht, dan wordt dit achter de schermen besproken en worden eventuele kandidaten benaderd door de huidige moderators. Wanneer er een nieuw modje is gevonden, komt er een mededeling te staan in Forumzaken. Bedelen of slijmen heeft helaas weinig zin, maar je kunt gerust iemand voordragen van wie jij denkt dat hij of zij een goede moderator zou zijn.

Naar beginpost
Rust zacht mijn lieve Snoopy (*08-2006 / 06-06-2008) en mijn lieve Bella (*04-2008 / 15-02-2010)
morgantcm
Moderator

Berichtdoor morgantcm » 25 jul 2010 15:08

Ik heb een vraag die niet in deze FAQ beantwoord wordt!
Kijk allereerst of je vraag niet ergens anders beantwoord wordt. Heb je bijvoorbeeld een vraag over de kooi van je hamster, dan is de kans groot dat je het antwoord op je vraag in de FAQ van Huisvesting kunt vinden. Heb je een technische vraag? Kijk dan eens bij de algemene FAQ in het menu boven aan de pagina. Vaak is er al een ander lid geweest met hetzelfde probleem. Gebruik daarom ook altijd de zoekfunctie als je ergens niet uitkomt.

Als je vraag of probleem na al deze handelingen nog niet is opgelost, dan kun je altijd contact opnemen met één van de moderators via een privé-bericht (biawa, RoboHamu, Puzemuze, PriemGirl, Syltje of morgantcm). We zullen je vraag dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Onze dank gaat uit naar Lynn voor haar hulp bij het samenstellen van deze FAQ.

Naar beginpost
morgantcm
Moderator

Vorige

Keer terug naar Forumzaken