Rusje Plato ter adoptie. (Naam kan verandert).

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: I

Rusje Plato ter adoptie. (Naam kan verandert).

Berichtdoor Dukat » 11 aug 2017 19:45

Het Rusje, Plato, heb ik zo genoemd omdat ik niet wil dat er mee wordt gefokt. Plato, van platonische liefde.

Hij is wildkleurig. Graven is zijn lust en leven. Hij is vandaag verhuist naar een grotere kooi. 107x67x33 (lxbxh).

Ondanks ik hem best tam kan maken, ga ik steeds meer vinden dat hij toch meer tot zijn recht komt als kijkdier. Rond 21:30 gaat hij echt uit zijn dak, erg leuk om te zien. Mijn voorkeur gaat dus ook erg uit naar iemand die hem als kijkdier leuk vindt. Hij is dan gewoon op zijn leukst. Ik wil hem niet herplaatsen aan iemand die hem voor de kinderen wil. In de 1e plaats omdat ik te vaak op Marktplaats afgedankte hamsters zie omdat de kinderen er niet meer naar omkijken. Ik wil niet dat hem dat ook kan overkomen.

Ik heb hem overgenomen van Mirjam uit Wageningen.

Edit:

Foto is om een vreemde reden verdwenen.
Laatst bijgewerkt door Dukat op 27 aug 2017 20:52, in totaal 3 keer bewerkt.
Momenteel is een goeie kooi voor een syrische hamster minimaal 100x50 cm. in grondoppervlak.
Vaak post ik 2e-handshamsters die ik zie op Marktplaats. Klik.
Dukat

Hamsters: Gul Dukat

Re: Rusje Plato ter adoptie. (Naam kan verandert).

Berichtdoor Dukat » 02 sep 2017 00:00

Hij zit hier dan wel op m'n hand, maar verder is hij een heel oorspronkelijk hamstertje.
Afbeelding

Het is een kijkdiertje.
Dan is hij toch echt op z'n best.
Dus niet als knuffel voor kinderen.

Ik laat hem eigenlijk niet meer op mijn hand kruipen, dus binnenkort hoop ik een wat recentere foto te plaatsen van zoals hij echt is.
Momenteel is een goeie kooi voor een syrische hamster minimaal 100x50 cm. in grondoppervlak.
Vaak post ik 2e-handshamsters die ik zie op Marktplaats. Klik.
Dukat

Hamsters: Gul Dukat

Keer terug naar Vraag & aanbod