Oppastopic

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: I

Oppastopic

Berichtdoor Romy D » 09 apr 2011 16:38

Welkom in het vernieuwde oppas-topic!

Ben je op zoek naar een oppas voor je hamster? Of wil je jezelf graag aanbieden als hamster-oppas? Dan ben je hier aan het juiste adres.

Ik ben op zoek naar een oppas, wat nu?
Als je op zoek bent naar een oppas, kun je simpelweg in de lijst zoeken naar een oppas bij jou in de buurt. Wanneer je op de naam van de persoon klikt, spring je meteen naar je inbox om diegene een PB te sturen. Gelieve NIET in dit topic te reageren als je een oppas zoekt.

Ik wil mij graag aanbieden als oppas, wat nu?
Ga eerst bij jezelf na of je wel de mogelijkheid hebt om op te passen. Weet je zeker dat je een geschikte oppas zal zijn, dan kun je het onderstaande lijstje invullen en posten. Zo gauw als mogelijk is, wordt jouw lijstje ook opgenomen in het overzicht. Wil je later nog iets wijzigen, PB mij dan eventjes.

Code: Selecteer alles
[b]Naam:[/b]
[b]Woonplaats:[/b]
[b]Op welke dieren wil ik passen:[/b]
[b]Wat heb ik in huis voor je hamster:[/b]
[b]Wat moet je zelf meenemen:[/b]
[b]Beschikbaarheid van data:[/b]
[b]Gewenste vergoeding: [/b]
[b]Extra informatie:[/b]

Wie willen er oppassen?

Nederland

Drenthe

Naam: Mignonne
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters, eventueel ook muizen of andere knaagdieren in overleg( cavia, gerbil, chinchilla, konijn enz)
Wat heb ik in huis voor je hamster: Goede zorg en aandacht
Wat moet je zelf meenemen: kooi, voer ( eventueel hier te regelen)
Beschikbaarheid van data: altijd behalve als ik eventjes weg ben dan zeg ik dat.
Gewenste vergoeding: in overleg, wel borg voor eventuele dierenarts kosten of voor niet meer ophalen van diertje
Extra informatie: duidelijke afspraken over ziekte en overlijden. Zieke of besmette dieren worden niet geaccepteerd, gelieve het diertje langs te brengen en op te halen. Kooi verschonen kan ook voor een kleine bijdrage.

Naam: Bo Helderman
Op welke dieren wil ik passen: Alle hamsters, ratten, muizen, gerbils, cavia's
Wat heb ik in huis voor je hamster:zaagsel, voer, speeltjes, snoepjes (alleen voor hamsters) LIEFDE :+:
Wat moet je zelf meenemen: kooi (ik moet h'm wel de trap op kunnen krijgen), favo spullen en noodzakelijke spullen (en je dier(en) :P)
Beschikbaarheid van data: op aan vraag maar vrijwel altijd. > pm inbox
Gewenste vergoeding: Het zou fijn zijn een kleine vergoeding te kunnen krijgen of dat als ik hier een hamster heb voor meer dan een week dat er dan wat voer en zaagsel meekomt.
Extra informatie: hamsters halen en brengen

Flevoland

Naam: Celine
Op welke dieren wil ik passen: Alle hamsters.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Aanvulling op het eigen voer en alle andere benodigdheden.
Wat moet je zelf meenemen: Eigen kooi, voer, bodembedekking. Heb ik evt. ook wel alleen daar wordt een extra vergoeding voor gevraagd
Beschikbaarheid van data: Altijd, wij gaan niet op vakantie.
Gewenste vergoeding: Prijzen staan op mijn website.
Extra informatie: Wij passen ook op zieke hamsters(tenzij dit een besmettelijke ziekte is), alleen dit moet van te voren gemeld worden.

Naam: Femke
Op welke dieren wil ik passen: Alle hamsters
Wat heb ik in huis voor je hamster: bodembedekking en voer, en nestmateriaal ( wc papier, hooi, hennep )
Wat moet je zelf meenemen: Kooi met toebehoren, en evt. eigen voer als je dat liever hebt, anders voer ik ze: crispy, meelwormen, science selective, en vitakraft en affentoe een snoepje.
Beschikbaarheid van data: In overleg.
Gewenste vergoeding: dierenarts kosten als het nodig is terug, verder niets.
Extra informatie: Van te voren graag bespreken wat te doen bij overlijden of ziektes, mn moeder is dierenarts, dus eventueel kan zij dingenjes gratis oplossen.

Naam: Irene
Op welke dieren wil ik passen: Alle soorten hamsters, eventueel andere knaagdieren/konijnen in overleg.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Hennepvezel, hooi en wc papier.
Wat moet je zelf meenemen: Eigen kooi en inhoud. Eigen droogvoer is wenselijk, maar niet noodzakelijk.
Beschikbaarheid van data: Het hele jaar door, tenzij ik zelf op vakantie ben.
Gewenste vergoeding: Wat je zelf wenst te geven (geen snoepjes, daar kom ik in over).
Extra informatie: Vooraf overleg wat te doen bij ziekte of overlijden. Eventuele dierenarts kosten zijn voor de eigenaar, maar ik kan wel voorschieten indien nodig.

Naam: Jamie
Op welke dieren wil ik passen: Alle knaagdieren zijn welkom!
Wat heb ik in huis voor je hamster: Eventueel hennepvezel, voer; versele laga hamster nature, snoepjes, groenvoer.
Wat moet je zelf meenemen: Kooi en als je je eigen voer/snoepjes wenst, dan die ook.
Beschikbaarheid van data: Bijna altijd, overleg per PB.
Gewenste vergoeding: Wat je zelf wenst te geven.
Extra informatie: Ik wil graag duidelijke afspraken over wat te doen bij ziekte of overlijden. Als je wilt dat ik met het dier naar de dierenarts ga bij ziekte, zijn de kosten uiteraard voor je zelf en daar zou ik graag een 'voorschot' voor willen hebben. Verder lijkt het me handig om extra informatie over het dier te weten (wat vindt het dier onprettig, bijvoorbeeld oppakken o.i.d. of groenten/fruit wat het graag lust.)

Naam: Talitha
Op welke dieren wil ik passen: hamsters, gerbils.
Wat moet je zelf meenemen: Eigen kooi, voer, bodembedekking.
Beschikbaarheid van data: Bijna altijd. Moet je gewoon even met me overleggen.
Gewenste vergoeding: Voer, bodembedekking of geld.
Extra informatie: Ik wil over alles duidelijke afspraken. Dierenarts kosten eigen rekening.

Friesland

Naam: Gerbil.nl
Op welke dieren wil ik passen: Syren, dwergen en gerbils.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Kooien, voeding, bodembedekking etc. tegen vergoeding.
Wat moet je zelf meenemen: Optineel is eigen (vakantie)kooi, voeding, bodembedekking.
Beschikbaarheid van data: Altijd
Gewenste vergoeding: Afhankelijk van gekozen opties.
Extra informatie: Vooraf overleg wat te doen in geval van ziekte etc. Aandachtspunten vooraf graag opgeven (gevoelig voor iets,
absoluut niet tam, of erg bang etc.)
Ook af te halen of en terug brengen op diverse plaatsen mogelijk (tegen vergoeding).

Naam: Nicole
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters, cavia's
Wat heb ik in huis voor je hamster: Alles is in overvloed aanwezig. Ik gbruik zelf zaagsel als bodembedekking dus als u wat anders gebruikt, dan dit wel meenemen.
Wat moet je zelf meenemen: Eigen kooi en alles wat je wilt meegeven voor je hamster.
Beschikbaarheid van data: Gehele jaar.
Gewenste vergoeding: Geen, tenzij ik extra kosten moet maken.
Extra informatie: Je diertje wel zelf brengen en ophalen. Dierenartskosten zijn voor jezelf.

Naam: Jorn Riedstra
Op welke dieren wil ik passen:Alle Hamsters
Wat heb ik in huis voor je hamster:Zaagsel > Voer > speeltjes > snoepjes > eiwitten > etc. etc.
Wat moet je zelf meenemen:Je kooi met al zijn favoriete speeltjes en dingen die hij nodig heeft:)
Beschikbaarheid van data:Op aanvraag > Pm inbox
Gewenste vergoeding:Het liefste je eigen voer meenemen niet dat ik me zelf scheel betaal aan de hamsters dat is alles:)
Extra informatie:Zelf het dier brengen en halen, tegen een vergoeding kan ik hem wel ophalen en brengen met de auto alles in overleg

Gelderland

Naam: Bubbles
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters en vogels, aangezien ik hier ervaring mee heb.
Wat heb ik in huis voor je hamster: In principe alles, behalve een kooi. Mijn hamster krijgt verschillende soorten droogvoer, elke dag verse groenten en eventueel meelwormen. Ook zaagsel en corbo is aanwezig.
Wat moet je zelf meenemen: Een kooi. En wanneer je je hamster graag zijn eigen voer en bodembedekker wil geven, moet dat natuurlijk ook meegenomen worden.
Beschikbaarheid van data: Het hele jaar door.
Gewenste vergoeding: Afhankelijk van wat ik aan voer en bodembedekking beschikbaar stel. Graag zou ik een borg willen hebben van 20 euro. Dit om te voorkomen dat ik met de beestjes blijf zitten. De borg krijg je natuurlijk gewoon weer terug als je je hamstertje(s) op komt halen. Eventuele dierenartskosten zijn voor eigen rekening.
Extra informatie: Van tevoren wil ik graag duidelijke afspraken gemaakt hebben over wat te doen bij ziekte en overlijden. Ook vind ik het fijn wat te weten over het karakter van je hamster, zodat ik weet hoe ik met hem/haar om moet gaan. Eventueel zou ik je hamstertje(s) kunnen ophalen en weer thuis brengen.

Naam: Merel
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters, andere kleine knagers en konijnen.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Eten, drinken, snoepjes, veel aandacht, liefde.
Wat moet je zelf meenemen: Niets maar dieren vinden hun eigen kooi en soms ook eten toch het fijnst. Eigen kooi is wel handig.
Gewenste vergoeding: Kan in overleg. Hangt van de spullen af die je zelf mee brengt en van het aantal dagen dat je hamster bij mij blijft. Als je alles zelf meeneemt zou ik rond de 5 euro per week willen. Dat is incl. schoonmaken.
Extra informatie: Ik ben erg flexibel wat betreft de prijzen en spullen die je zelf mee moet nemen. En ik wil ervoor zorgen dat jouw diertje het verblijf als een vakantie ervaart als jij op vakantie bent.

Naam: Sara Jobse
Op welke dieren wil ik passen: Alle Hamstes en Gerbils.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Vers hooi, Fruit, Groente, Bodembedekking; zaagel, hennepbedekking (als ik je hamster mag verschonen) en Snoepjes.
Wat moet je zelf meenemen: Chinchillazand, Kooi, Voer
Beschikbaarheid van data: Altijd, behalve als ik op vakantie ben.
Gewenste vergoeding: Gewoon gratis, maar iets lekkers voor mijn kat, gerbils, cavia's of hamster gaat er altijd in.
Extra informatie: Je hamster zelf brengen en halen, en mijn vader is dierenarts, maar het liefste de dierenarts ook zelf betalen. Ik heb een kat, die kan alleen niet boven komen, en de kooien komen op mijn kamer te staan, de dieren hebben hier dan ook geen last van.

Naam: Romy Wolters
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters; maximaal 4.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Water, voer, bodembedekking, groente, fruit, speeltjes in ren, chinchillazand, hamstersnoepjes en aandacht
Wat moet je zelf meenemen: Een kooi, evnetueel bodembedekking en voer , anders vraag ik hier een kleine vergoeding voor.
Beschikbaarheid van data:hele jaar door, graag minstens een week van te voren laten weten wel.
Gewenste vergoeding: geen als ik bodembedekking en voer mee krijg
Extra informatie: Heb zelf 4 hamsters in 1x gehad, dus kan goed voor meerdere hamsters tegenlijk zorgen

Naam: Linda
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters en evt andere kleine knagers
Wat heb ik in huis voor je hamster: Bodembedekking(zaagsel),hamstervoer, groente en fruit, snoepjes
Wat moet je zelf meenemen: Als je zelf een andere bodembedekking gebruikt deze graag meegeven, kooi en toebehoren, evt. loopbal en chincillazand
Beschikbaarheid van data: Het gehele jaar door
Gewenste vergoeding: In overleg. Wel vraag ik 20€ borg voor omkosten zoals dierenartskosten.
Extra informatie:Duidelijk afspraken dienen gemaakt te worden over dierenarts/overlijden. ik zou de beestjes op kunnen halen van stations maar het liefst langsbrengen.

Naam: Mirjam
Op welke dieren wil ik passen: Allerlei knagers! Hamsters, gerbils, cavia's....
Wat heb ik in huis voor je hamster: Aanvulling op het eigen voer en alle andere benodigdheden.
Wat moet je zelf meenemen: Eigen kooi, voer, bodembedekking. Heb ik evt. ook wel alleen daar wordt een extra vergoeding voor gevraagd.
Beschikbaarheid van data: Bijna altijd, m.u.v. wanneer ik op vakantie ben.
Gewenste vergoeding: Euro per dag voor klein dier, 2 euro per dag voor groter dier.
Extra informatie: Er dienen duidelijke afspraken gemaakt te worden mbt de dierenarts en het overlijden.

Groningen

Naam: Dominique
Op welke dieren wil ik passen: Knaagdieren (hamsters, muizen, ratten, gerbils, cavia's etc), kleine vogels (kanarie's, grasparkietjes, etc), en eventueel in overleg kleine/middelgrote honden en katten. Andere dieren kunnen eventueel ook in overleg.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Zaagsel, beukensnippers, hooi, stro, hamstervoer, muizenvoer, rattenvoer, groente/fruit.
Wat moet je zelf meenemen: Kooi en toebehoren, eventueel voer, snoepjes, bodembedekking en nestmateriaal.
Beschikbaarheid van data: In overleg, bijna altijd
Gewenste vergoeding: In overleg
Extra informatie: Ik heb met veel dieren ervaring, mede door de opleiding waar ik mee bezig ben, stage en eigen dieren.
Dieren waar ik zelf geen ervaring mee heb wil ik eventueel wel opvangen, maar dat gaat in overleg.
Eventuele dierenarts kosten zijn voor u, een bezoek aan de dierenarts gaat ook altijd in overleg met u.
Verder zorg ik dat wanneer uw de dieren ophaalt ze in een schone kooi zitten, als het nodig is verschoon ik de kooi tussendoor ook, en ik geef ze natuurlijk de aandacht/verzorging die ze nodig zijn. Eventuele dierenarts kosten wil ik terug. Als er wat met uw dier is zal ik altijd bellen voordat ik er mee naar de dierenarts ga (behalve heel erg spoedgeval) en ik vraag een bewijsje van de dierenarts zodat u kan zien dat ik er echt ben geweest.

Naam: Elin
Op welke dieren wil ik passen: Cavia's,Konijnen,Hamsters etc
Wat heb ik in huis voor je hamster: bodembedekking
Wat moet je zelf meenemen: Voeding voor ratten of cavia's
Beschikbaarheid van data: In overleg
Gewenste vergoeding: nader overeen te komen + borg voor evt. dierenartskosten
Extra informatie: Na een kennismaking zou ik graag afspraken maken over o.a situaties als ziekte etc

Naam: Marthe
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters (alle soorten), ratjes, cavia's, katten (mits deze gewend zijn aan kooien met knaagdieren+ binnen kunnen zijn)
Wat heb ik in huis voor je hamster: Ik bied een leuk vakantieadres en pas met liefde op je huisdier!Ik heb voor hamsters eten, hooi, loopballen etc,. Voor andere knaagdieren en katten graag zelf eten meenemen/kattenbakverschoning etc. N.B.: vantevoren maken we afspraken over je huisdier en voeding, speeltjes en voorkeuren (vb.: als je niet wilt dat je hamster in een hamsterbal loopt zal dit ook niet gebeuren).
Wat moet je zelf meenemen: Zelf kooi meenemen (en evt. verhoginkje om deze op te zetten), m.b.t kat: kattenbak.
Beschikbaarheid van data: Flexibel inzetbaar; stuur me een PB'tje.
Gewenste vergoeding: Het is gewenst als je een kleine bijdrage levert mbt voeding/iets lekkers, en indien er dierenartskosten worden gemaakt zou ik die ook vergoed hebben (als het grote bedragen zijn).
Extra informatie: Ik kan eventueel ook binnen de stad Groningen langsgaan om diertjes eten te geven/te verschonen etc. Maar dan wel graag een kleine vergoeding.

Naam: Nienke
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters
Wat moet je zelf meenemen: Kooi voor je hamster en als je speciaal voer hebt, ook voer. Ik voer Hope Farms
Bescikbaarheid van data: Beschikbaarheid is eigenlijk altijd wel
Gewenste vergoeding: Vergoeding ligt er aan hoe lang de hamster blijft
Extra informatie: Dierenarts kosten zijn voor eigen rekening

Naam: Jenny
Woonplaats: Noordwijk (Provincie Groningen, maar woon ook dicht bij Friesland)
Op welke dieren wil ik passen: Sowieso hamsters, andere (knaag)dieren in overleg.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Bodembedekking (heb beukensnippers en zaagsel), chinchillazand, voer, snoepjes, water, groenten.
Wat moet je zelf meenemen: Eigen kooi, en evt. voer en bodembedekking. Ik heb het zelf ook in huis, maar hier vraag ik dan een vergoeding voor. Groenten en snoepjes krijgen ze dan van mij, en natuurlijk liefde en aandacht.
Beschikbaarheid van data: Bijna altijd, maar voor de zekerheid natuurlijk wel even overleggen.
Gewenste vergoeding: Klein bedrag, voer, snoepjes of bodembedekking voor de hamsters zijn altijd welkom. Evt. dierenartskosten zijn voor eigen rekening.
Extra informatie: Graag een mobiel nummer/telefoon nummer zodat ik je kan bellen of smsen als er wat met het diertje is, of het is overleden. Zo kunnen we samen overleggen wat ik moet doen. Ook extra informatie over het diertje, wat voor karakter het heeft etc. of wat het diertje erg lekker vindt! Gelieve zelf ophalen en brengen.

Naam: Tessa
Op welke dieren wil ik passen: Syrische hamsters
Wat heb ik in huis voor je hamster: Zaagsel, hooi, voer en snacks
Wat moet je zelf meenemen: Kooi inclusief toebehoren zoals voerbak, loopwiel etc.
Gewenste vergoeding: Nader overeen te komen
Extra informatie: Je moet de hamster zelf brengen en ophalen

Naam: Frances
Op welke dieren wil ik passen: Alle knaagdieren en konijnen.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Voer, bodembedekking, voerbakje en waterflesje.
Wat moet je zelf meenemen: De kooi.
Beschikbaarheid van data: Altijd, maar op zondagen en feestdagen niet brengen en halen.
Gewenste vergoeding: 1.50 per dag. Maar voor meerdere dieren van dezelfde eigenaar gelden andere kosten.
Extra informatie: Mijn moeder heeft een knaagdieren pension. PM voor meer informatie.

Naam: Thyrone Albers
Op welke dieren wil ik passen: alle knaagdieren, hond.
Wat heb ik in huis heb voor de knaagdier(en) / honden(en): snoepjes, voer, bodembedekking, kooi. Voor de hond: alles wel
Wat je zelf mee moet nemen: het liefst je eigen kooi, voedsel, bodembedekking etc niet nodig. Hond: niks
Beschikbaarheid van data: bijna altijd, PM bij interesse
Gewenste vergoeding: 20 cent per uur, per dier
Extra informatie: zelf brengen en halen.

Limburg

Naam: Melissa
Op welke dieren wil ik passen: Alle soorten hamsters, andere knaagdieren/konijnen in overleg.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Aanvullingen voor voeding (verschillende nootjes, gedroogd fruit, trosgierst, etc.), nestmateriaal (wcpapier) en een panelenren.
Wat moet je zelf meenemen: Dat is afhankelijk van wat voor dier je brengt, maar standaard is: kooi met toebehoren, voeding, bodembedekking.
Gewenste vergoeding: In principe geen.
Extra informatie: Het dier zelf brengen en ophalen. Ik wil afspraken maken voor wat te doen als je dier ziek wordt of overlijdt. Ook een voedings- of eventueel medicijnschema zou handig zijn.

Naam: Esther
Op welke dieren wil ik passen: Alle soorten hamsters.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Alles wat een hamster nodig heeft.
Wat moet je zelf meenemen: Eigen kooi en voer, mits de hamsters het voer eten dat ik heb.
Gewenste vergoeding: 1 euro per dag. Dit kan natuurlijk afwijken als er gebruik wordt gemaakt van mijn voer en bodembedekking. Ook zou ik graag een borg willen hebben van 25 euro. Dit om te voorkomen dat de hamster niet opgehaald wordt. De borg krijg je natuurlijk weer terug als je je hamster komt ophalen! Eventuele dierenartskosten zijn uiteraard voor eigen rekening. De vergoeding komt ten goede van mijn hamsters.
Extra informatie: Er dienen duidelijke afspraken gemaakt te worden mbt de dierenarts en het overlijden. Een hamster die ziek is, kan geweigerd worden. Kan eventueel tegen meerprijs gehaald en gebracht worden in de regio's 045/046.

Noord-Brabant

Naam: Eveline Thijssen
Op welke dieren wil ik passen: In principe alleen hamsters, want daar heb ik nou eenmaal ervaring mee.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Ik heb eventueel 2 of 3 kooien beschikbaar (80x50 of 70x40), maar het fijnst voor de hamster is zijn eigen kooi natuurlijk. Transportbakjes heb ik voldoende, bodembedekking heb ik ook (hemperade).
Wat moet je zelf meenemen: Eigen voer.
Gewenste vergoeding: Is niet nodig.
Extra informatie: Ik wil van tevoren wel afspraken maken over een eventueel dierenartsbezoek of wat te doen bij plotseling overlijden bijvoorbeeld.

Naam: Lisette
Op welke dieren wil ik passen: Alle soorten hamsters
Wat heb ik in huis voor je hamster: Een plek voor de kooi, en snoepjes.
Wat moet je zelf meenemen: Hamster, kooi, en eigen voer, fijn voor mij, fijn voor de hamster.
Beschikbaarheid van data: Altijd beschikbaar, heel het jaar door.
Gewenste vergoeding: Iets leuks voor de hamster hier!
Extra informatie: Ik heb plek voor 1 kooi, grootte maakt niet uit. Voor langere tijd (meer dan ongeveer 14 dagen) kan wel, maar dan vind ik een kleine vergoeding op z'n plaats. Helaas kan ik geen diertjes ophalen of wegbrengen, heb alleen maar een fiets en een scooter.. :D

Naam: Melanie (xMelanie)
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters en eventueel andere kleine knaagdieren.
Wat heb ik in huis voor je hamster: 1 extra kooi, voer, bodembedekking en extraatjes. Het is wellicht fijner om de eigen kooi mee te geven, ook voor de hamster.
Wat moet je zelf meenemen: Het liefst een eigen kooi met toebehoren, eventueel eigen voer.
Gewenste vergoeding: Wat je zelf wenst te geven.
Extra informatie: Graag zelf het dier brengen en ophalen. Ik wil graag duidelijke afspraken over wat te doen bij ziekte of overlijden. Als je wilt dat ik met het dier naar de dierenarts ga bij ziekte, zijn de kosten uiteraard voor je zelf en daar zou ik graag een 'voorschot' voor willen. Verder lijkt het me handig om extra belangrijke informatie over het dier te weten (wat vindt het dier onprettig, bijvoorbeeld oppakken o.i.d. of groenten/fruit wat het graag lust.)

Naam: Michelle
Op welke dieren wil ik passen: Alle, in overleg
Wat heb ik in huis voor je hamster: Voer, water, snoepjes (banaan), Bodembedekking
Wat moet je zelf meenemen: Eigen kooi, bodembedekking/voer/snoepjes (als ze wat anders krijgen dan die van mij)
Beschikbaarheid van data: Vaak, in overleg
Gewenste vergoeding: In overleg (is maar net hoelang/en wat je van jezelf meegeeft voor het dier).
Extra informatie: Dierenarts kosten voor eigen rekening, Eventueel kunnen wij halen/brengen tegen vergoeding van oa bezine. Vragen stuur een PB :).

Naam: Chantal
Op welke dieren wil ik passen: vele, in overleg
Wat heb ik in huis voor je hamster: Voer, Water, snoepjes, fruit/groente, bodembedekking, 2 kooien (Ferplast Duna en Deckx traliekooi),liefde, eigenlijk alles wel
Wat moet je zelf meenemen: eigen kooi (het liefst), voer/snoepjes/bodembedekking
Beschikbaarheid van data: in overleg, bijna altijd wel
Gewenste vergoeding: in overleg (ligt eraan wat u zelf meeneemt en voor hoelang) Als u alles zelf meeneemt en het is niet voor een lange tijd kan het ook gratis of tegen iets lekkers voor mijn hamsters of andere dieren!
Extra informatie: Dierenarts kosten voor eigen rekening, zelf brengen en ophalen, duidelijke afspraken in geval van overlijden, voor eventuele vragen stuur een PB :D

Naam: jaz
Op welke dieren wil ik passen: hamsters, cavia's en konijnen
Wat heb ik in huis voor je hamster: groente, fruit en veel persoonlijke aandacht
Wat moet je zelf meenemen: graag eigen kooi, voer, bodembedekker en eventuele snoepjes
Beschikbaarheid van data: kan altijd in overleg
Gewenste vergoeding: in overleg, wel borg voor eventueel dierenartsbezoek en voor zekerheid dat het dier weer opgehaald wordt
Extra informatie: zelf het dier brengen en halen; ben niet in het bezit van een auto

Noord-Holland

Naam: Anne
Op welke dieren wil ik passen: sowieso hamsters, andere knaagdieren kan je altijd vragen.
Wat heb ik in huis voor je hamster: zaagsel, wcpapier, voor dwergjes een kooi, eventueel voer, snacks, chincillazand.
Wat moet je zelf meenemen: De kooi(ik heb 1 kooi voor een dwergje), voer.
Beschikbaarheid van data: bijna altijd, in overleg.
Gewenste vergoeding: Wat je er voor over hebt.
Extra informatie: Dierenartskosten etc. zijn voor de eigenaar, ik schiet ze natuurlijk wel voor, tenzij anders besproken.

Naam: Katja
Op welke dieren wil ik passen: Kleine knaagdieren, hamsters/muizen eventueel andere knaagdieren
Wat heb ik in huis voor je hamster: Voer, bodembedekking, snoepjes/speeltjes
Wat moet je zelf meenemen: Voer, kooi waar de hamster aan gewend is en bodembedekking als de kooi moet worden schoongemaakt en er word gebruikt gemaakt van iets anders dan zaagsel/russel bedding
Gewenste vergoeding: In overleg, in verhouding naar wat er gedaan moet worden.
Extra informatie: Stuur een pb voor extra informatie, in overleg kan alles eigenlijk wel alleen kan ik niet voor een heel lange tijd oppassen dus kan niet meerdere maanden een hamster in huis nemen

Naam: Marrie
Op welke dieren wil ik passen: Alle knaagdieren zijn welkom.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Voer en bodembedekking in overleg. Het is een beetje dubbel dat als ik ze hetzelfde voer, of als ik dezelfde bodembedekking gebruik, dat toch extra mee te nemen.
Wat moet je zelf meenemen: Graag de eigen kooi mee, gezien ik niet graag zie dat een van mijn kooien word stukgeknaagt omdat de hamster of knager deze niet kent.
Beschikbaarheid van data: Altijd, maar wel in overleg.
Gewenste vergoeding: Gaat ook in overleg.
Extra informatie: x

Naam: Mila
Op welke dieren wil ik passen: Alle knagers zijn welkom.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Eventueel heb ik voer of bodembedekking tegen een vergoeding. Anders zelf meenemen.
Wat moet je zelf meenemen: Eigen kooi meenemen is handig.
Beschikbaarheid van data: In principe altijd, ik ga nooit op vakantie.
Gewenste vergoeding: Wat je zelf wenst te geven, geen vaste afspraak.
Extra informatie: Overleg over ziekte en overlijden is wel erg fijn, dierenartskosten kan ik best voorschieten in het vertrouwen het volledig terug te krijgen.

Naam: Simone
Op welke dieren wil ik passen: Hamster, Muis, Cavia, Konijn
Wat heb ik in huis voor je hamster: Snoepjes, Nestmateriaal, Bodembedekking en eventueel Voer. Heb nog 2 dwerghamster kooien staan en een cavia/konijnen kooi
Wat moet je zelf meenemen: Liefs eigen kooi met toebehoren en voer
Gewenste vergoeding: N.O.T.K / 20,- euro borg
Extra informatie: van te voren wil ik graag overleggen wat te doen in geval van ziekte of overlijden (iets waarbij direct ingegrepen moet worden). Eventuele dierenartskosten zijn voor de eigenaar.

Naam: Maxime
Op welke dieren wil ik passen: hamsters.
Wat heb ik in huis voor je hamster: water, voer, bodembedekking, groente, speeltjes, chinchillazand, snoepjes.
Wat moet je zelf meenemen: een kooi, eventueel ook bodembedekking en voer, anders vraag ik hier een kleine vergoeding voor, van mij krijgen ze snoepjes, en groente, en aandacht elke dag.
Beschikbaarheid van data: even overleggen, ik weet nog niet welke datum we op vakantie gaan.
Gewenste vergoeding: staat op mijn site.
Extra informatie: je moet je hamster zelf brengen en ophalen, en dierenartskosten uiteraard voor jezelf.

Naam: Romy
Op welke dieren wil ik passen: hamsters en honden, andere dieren kun je ook aanbieden, maar dat bekijk ik dan even.
Wat heb ik in huis voor je hamster: speeltjes, 2 kooitjes voor een dwergje( ik koppel de kooitjes vaak aan elkaar) nest materiaal, bodem bedekking, veel liefde
Wat moet je zelf meenemen: Het liefste de kooi en voer
Beschikbaarheid van data: vrijwel altijd
Gewenste vergoeding: bekijken we wel, ik hoef geen vergoeding.
Extra informatie: Het moet wel in overleg met mijn ouders.

Naam: Sanne
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters & konijnen
Wat heb ik in huis voor je hamster: Voer, bodembedekking (zaagsel), hooi, speeltjes etc.
Voor konijnen hebben we alles in huis zelfs hokken, voer, hooi, stro, bodembedekking (hennepvezel), verse groente etc.
Wat moet je zelf meenemen: Voor een hamster zijn eigen kooi en spulletjes, voor een konijn net wat je zelf handig vind alles is hier aanwezig (erg ruime konijnen flats, waar de schotjes uit kunnen + een hele tuin tot de beschikking)
Gewenste vergoeding: Nader over een te komen
Extra informatie: Zelf de dieren brengen en ophalen, wel van te voren bespreken wat te doen i.v.m ziekte mocht dit voor komen.

Naam: Maayke
Wat heb ik in huis voor je hamster: Bodembedekking, voer, groente, fruit, snoepjes, water, hamsterren en natuurlijk alle aandacht voor de hamsters.
Wat moet je zelf meenemen: Voer die ze gewend zijn, hok
Beschikbaarheid van data: Elke data is beschikbaar! PM bij interesse.
Gewenste vergoeding: Iets voor de hamsters( Snoepjes, Speeltjes etc)
Extra informatie: Ik kan ze zelf niet ophalen of wegbrengen omdat ik geen auto tot beschikking heb. Dierenarts kosten zijn voor eigen rekening. We hebben ook een kat, maar die doet niks met de hamsters. Hij kijkt alleen ernaar. Maar meestal is hij vaak buiten(behalve met slecht weer)

Naam: Tosca
Op welke dieren wil ik passen: Hamster, Konijn
Wat heb ik in huis voor je hamster: Science Selective voer, Hope farms gemengd voer, snoepjes, pitjes/groente/fruit, Russel Bedding of zaagsel. Voor de konijnen ook Science Selective voer, Hope Farms Rabbit super trio, kruidenhooi en uiteraard ook fruit, groente en snoepjes
Daarbij heb ik een tuin, waar konijnen bij mooi weer in kunnen.
Wat moet je zelf meenemen: Hok incl. voerbakje/waterflesje. Beestjes zoveel mogelijk in hun eigen, vertrouwde hok houden. In geval van nood heb ik een hok beschikbaar. Als jouw dier ander voer gewend is, dit ook graag meenemen.
Beschikbaarheid van data:In overleg
Gewenste vergoeding: In overleg. Wel vraag ik een borg van €20,- voor eventuele dierenartskosten. Dit krijg je uiteraard weer terug als ik niet met het diertje naar de dierenarts heb hoeven gaan
Extra informatie: Graag duidelijke afspraken over eventuele ziekte etc. Dierenartskosten zijn volledig voor eigen rekening. De borg wordt hier uiteraard mee verrekend. Ik heb een auto, maar heb bij voorkeur dat de dieren gebracht worden.

Overijssel

Naam: Anouk
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters sowieso, ratjes en vogels mogen ook. Eigenlijk alles wel maar in overleg want ik heb ook maar beperkte ruimte.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Eventueel 2 á 3 extra kooien voor dwergen en syren.
Wat moet je zelf meenemen: Liefst eigen kooi en eventueel voer en bodembedekking.
Gewenste vergoeding: vergoeding in overleg, bij het niet meegeven van eigen voer en bodembedekking wil ik daar ook een vergoeding voor.
Extra informatie: Ik wil graag van tevoren weten hoe ik moet handelen als je dier ziek is, wil je dat ik naar een DA ga ja of nee en wat mag een DA allemaal doen qua behandeling. Kosten voor eventueel de DA mogen naderhand betaald worden, want dat kan ik wel voorschieten.

Naam: Imme.
Op welke dieren wil ik passen: Alle hamsters. (maximaal 2 rusjes of 1 syr tegelijk.)
Wat heb ik in huis voor je hamster: Voer, bodembedekking, nestmateriaal, snoepjes, groenvoer.. Eigenlijk alles.
Wat moet je zelf meenemen: Vaste kooi + hamster en het liefst ook eigen voer en bodembedekking.
Beschikbaarheid van data: PB.
Gewenste vergoeding: In principe niks, maar als er gebruik word gemaakt van mijn voer/bodembedekking wil ik daar wel een kleine vergoeding voor.
Extra informatie: Dierenarts kosten zijn voor eigen rekening, en afspraken over het eventuele overlijden van de hamster. Zelf ophalen en brengen.
Voor vragen kan je altijd PB'en!

Naam:Francis
Op welke dieren wil ik passen:hamsters, muizen, gerbils, max. 2 konijnen of 2 cavia's
Wat heb ik in huis voor je hamster:Bodembedekking, ruimte, liefde en verzorging.
Wat moet je zelf meenemen:kooi met verse bodembedekking + drinkfles en voer
Beschikbaarheid van data:gehele zomervakantie
Gewenste vergoeding: 1 euro per dag, week 5 euro
Extra informatie: -

Utrecht

Op welke dieren wil ik passen: Diverse Knagers
Wat heb ik in huis voor je hamster: Voeding en Bodembedekking
Wat moet je zelf meenemen: Het liefst natuurlijk de eigen kooi van je diertje, maar als dat niet mogelijk is, heb ik hier ook nog een aantal kooien staan. Dan is het wel essentieel om je eigen loopwiel, huisje en eventueel badzand mee te geven
Gewenste vergoeding: Zie mijn website
Extra informatie: Ik heb een knaagdieropvang waar ik ook vakantieoppas doe, de prijzen staan duidelijk op mijn website aangegeven. Ook kan je hier de voorwaarden vinden.

Naam: Eva Luna
Op welke dieren wil ik passen: Enkel hamsters en ratten.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Eventueel voer en nestmateriaal, ik vraag dan een kleine vergoeding.
Wat moet je zelf meenemen: De kooi.
Gewenste vergoeding: Gewoon iets lekkers voor de hamsters! En eventueel een kleine vergoeding als ik voer en nestmateriaal voorschiet.
Extra informatie: Een voorschot voor dierenartsbezoek zou wel handig zijn, krijg je achteraf natuurlijk gewoon terug.

Naam: Lindsay
Wat heb ik in huis voor je hamster: Alles kwa verzorging, inclusief een ren.
Wat moet je zelf meenemen: De kooi en eventueel bodembedekking als hij iets anders gewend is als zaagsel en hooi.
Beschikbaarheid van data: Het hele jaar door, in overleg.
Gewenste vergoeding: Iets lekkers voor de hamsters ;), eventuele dierenartskosten.
Extra informatie: -Ik heb al veel jaren ervaring met hamsters.
-Er is ruimte voor 1 hamster per keer. (Indien het om een syrtje gaat en dus een ruime kooi heeft).

Naam: Natasja
Op welke dieren wil ik passen: Alles behalve katten
Wat heb ik in huis voor je hamster: Voer (voor hamsters), bodembedekking, hooi, speeltjes
Wat moet je zelf meenemen: Nja, evt. eigen voer, want ik weet niet of jouw hamsters mijn voer eten.
Beschikbaarheid van data: 't Gehele jaar door.
Gewenste vergoeding: N.O.T.K
Extra informatie: Geen! :)

Naam: Ella
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters, muizen, ratten, cavia's, gerbils.
Wat heb ik in huis voor je hamster: In huis heb ik: Voer (hamstervoer, rattenvoer en muizenvoer), Bodembedekking (Ecobed en Corbo), Kooien (Jenny KD, Ferplast mary en meerdere duna's)
Wat moet je zelf meenemen: Het liefst je eigen kooi en voer meenemen. Als je hetzelfde voer gebruikt als ik heb hoef je het in principe niet mee te nemen.
Gewenste vergoeding: Als je het voer/bodembedekking van mij wilt gebruiken dan wil ik daar wel een vergoeding voor. Verder is wat lekkers voor mijn dieren (hamster, muizen en ratten) altijd welkom! :D
Extra informatie: Je moet je dieren zelf brengen en komen halen aangezien wij niet in het bezit zijn van een auto. Ik heb zelf een hamster, muizen, ratten en al redelijk wat ervaring met deze dieren. Als er wat aan de hand is met het dier ga ik naar de dierenarts. Eventuele dierenartskosten zal ik voorschieten maar wil ik wel terug van de eigenaar. Mocht het voorkomen dat ik naar de dierenarts moet met uw dier dan zal ik zorgen dat ik hier een bon van heb.

Naam: Rosanne de Graaf
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters, Ratten, Muizen, Fretten, Konijnen, Cavia's en dergelijke knaagdieren
Wat heb ik in huis voor je hamster: Snoepjes voor tussendoor en materiaal om stinkende hoekjes te verschonen.
Wat moet je zelf meenemen: Kooi en het voer waar ze aan gewend is.
Beschikbaarheid van data: Het hele jaar door! PM bij interesse.
Gewenste vergoeding: Iets lekkers voor de hamster of iets wat ik kan gebruiken in het hok (denk maar aan nest materiaal).
Extra informatie: De hamster zelf brengen en ophalen. :D

Zeeland

Naam: Berend
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters, ratten, gerbils en eventueel ook andere knaagdieren, al moet ik me dan wel even inlezen. :)
Wat heb ik in huis voor je hamster: Soms een kooi, bodembedekker, radjes, huisjes etc.
Wat moet je zelf meenemen: Als ik geen kooi heb een kooi. (voor ratjes sowieso) Voer, eventueel bodembedekker
Gewenste vergoeding: Als je iets wil geven is dat altijd fijn. :)

Naam: Nicole
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Alles.
Wat moet je zelf meenemen: Kooi.
Gewenste vergoeding: Eventuele kosten die ik moet maken.
Extra informatie: Graag zelf brengen en halen.

Zuid-Holland

Naam: Denise
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters en in overleg ook eventueel ratjes, konijnen, enzovoort.
Wat heb ik in huis voor je hamster: x
Wat moet je zelf meenemen: Kooi.
Beschikbaarheid van data: PB me om te kijken of ik een plekje heb.
Gewenste vergoeding: Heb ik niet, alleen als ik naar de dierenarts moet, wil ik dat het terugbetaald word.
Extra informatie: Je moetje hamster zelf brengen en ophalen.

Naam: Mandy
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters, eventueel ook andere knaagdieren in overleg.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Ik heb altijd spullen over, dus mocht er iets gebeuren heb ik altijd reserve.
Wat moet je zelf meenemen: Een eigen kooi. Het liefste ook met eigen voer en bodembedekking.
Gewenste vergoeding: In overleg.
Extra informatie: x

Naam: Stefanie
Op welke dieren wil ik passen: Vrijwel alles
Wat heb ik in huis voor je hamster: Het meeste heb ik al in huis. Daarmee bedoel ik voer,snacks,speelgoed en dergelijke.
Wat moet je zelf meenemen: Voer, tenzij we het zelfde merk gebruiken valt dat wel te combineren. Daarnaast bodembedekking,kooi, eventuele extra spullen en uiteraard de logé.
Beschikbaarheid van data: Vrijwel altijd
Gewenste vergoeding: Niks, maar wel eventuele teruggave van dierenarts kosten. Daarnaast wordt een hamstersnackje altijd gewaardeerd :-)
Extra informatie: Van te voren graag bespreken wat te doen bij overlijden of ziektes.

Naam: Patricia
Op welke dieren wil ik passen: vrijwel alles
Wat heb ik in huis voor je hamster: Snoepjes, hooi, speeltjes
Wat moet je zelf meenemen: Eigen kooi met toebehoren, voer (behalve als je HamsterSelect hebt, die heb ik al)
Beschikbaarheid van data: altijd
Gewenste vergoeding: iets leuks voor mijn hamster
Extra informatie: je moet je hamster zelf brengen en ophalen, dat kan ik niet voor je doen.

Naam: Laura
Op welke dieren wil ik passen: Gerbils, dwerg hamsters, Syrische hamsters, VROUW muizen
Wat heb ik in huis voor je hamster: Beperkt aantal kooien, kooi accessoires, bodembedekking/hooi, voer, snacks
Wat moet je zelf meenemen: Eigen kooi/ voer / bodembedekking is optioneel (dan is logeren goedkoper)
Beschikbaarheid van data: Bijna altijd, tenzij zelf op vakantie of als de vakantie opvang vol is
Gewenste vergoeding: Afhankelijk van de gekozen opties
Extra informatie: Van te voren dienen alle dieren behandeld te zijn met antiparasiet en zieke dieren in overleg. Ook dieren met speciale behoeften/aandachtspunten graag vooraf het reserveren bespreken. Dierenarts kosten in de periode van logeren zijn voor kosten van de eigenaar, dierenarts altijd in overleg met eigenaar, (tenzij spoedeisend en eigenaar onbereikbaar).

Naam: Nikki
Op welke dieren wil ik passen: Alle knaagdieren
Wat heb ik in huis voor je hamster: Ik heb nog 1 extra hok incl. rad, huisje etc.(alleen geschikt voor dwergjes), hooi, snoepjes en groente
Wat moet je zelf meenemen: Voer, bodembedekking, hok
Gewenste vergoeding: Niets, tenzij je wilt dat ik mijn eigen bodembedekking/voer gebruik. En de eventuele dierenarts kosten natuurlijk.
Extra informatie: Als het vervoer en probleem is, kan ik het diertje eventueel ophalen met de auto. Ik woon in Zoetermeer, vlakbij Den-Haag en Leiden. Binnen Zoetermeer zal ik niet moeilijk doen over de benzine, maar daar buiten zal ik wel een kleine vergoeding vragen.

Naam: Tessa
Op welke dieren wil ik passen: hamsters
Wat heb ik in huis voor je hamster: en hok, voer, en zaagsel
Wat moet je zelf meenemen: speeltjes
Beschikbaarheid van data: maakt niet uit
Gewenste vergoeding: €1,- per dag
Extra informatie: zelf brengen en halen

België

Antwerpen

Naam: Mona
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters. Andere diertjes mag altijd gevraagd worden. Ik garandeer absoluut niet dat ik daar ruimt/tijd/toestemming voor zal hebben, maar vragen staat vrij.
Wat heb ik in huis voor je hamster:
Kooi: Momenteel heb ik 2 jenny's, een ferplals criceti 9 met een connector die ik koppel aan een ferplast laura, en een verdieping in mijn hamsterkast leeg staan. Hier kunnen dus hamstertjes in. Verder heb een hoop spullen, maar sommige dingen zijn wel handig om zelf mee te nemen. Een rad voor een radplassende syr bijvoorbeeld.
Het handigste is om gewoon een eigen kooi mee te brengen. De grootte van de kooi maakt niet veel uit, maar hij moet wel de trap op kunnen (groter dan een Jenny is dus niet handig). Als dit niet lukt heb ik hier dus eventueel wel kooien vrij.
Uitloop: Ik beschik over een ren van 1X1m en een kamer die hamsterproof is, en waar syren in mogen loslopen, dus beweging zullen de diertjes niet tekort krijgen.
Voer: Uw hamstertje kan hier gewoon mee eten. Ik heb meestal verschillende soorten droogvoer als afwisseling en geef elke dag groenvoer.
Gelieve wel een beetje eigen voer mee te brengen, zodat ze geleidelijk kunnen overgaan op ander voer (als u liever hebt dat u diertje zijn eigen voer blijft eten is dit uiteraard ook geen probleem).
Verschonen: Indien u wenst/indien het nodig is worden de kooien hier schoongemaakt. Ik gebruik zaagsel (plopsan) als bodembedekking, en hooi en wc-papier als nestmateriaal. Ik zou wel graag een vergoeding krijgen voor gebruikt materiaal (bodembedekking toch). Als u liever andere bodembedekking/nestmateriaal hebt kan dit ook, maar dan is het wel handig om die zelf mee te brengen. Eventueel kan ik die ook gaan kopen, maar de kosten zijn dan voor u.
Beschikbaarheid van data: Altijd in overleg.
Gewenste vergoeding: Ik vraag geen geld, maar ik vind het wel fijn om iets kleins voor de hamsters te krijgen.
Extra informatie: Eventuele DA-kosten zijn voor de eigenaar. Hiervoor zal ik dan wel een bewijsje van de dierenarts vragen, zodat u kan controleren dat ik er echt geweest ben.

Naam: Kim
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters en andere dieren misschien ook wel in overleg
Wat heb ik in huis voor je hamster: Voer, bodembedekking
Wat moet je zelf meenemen: Kooi, voer dat hij/zij gewend is, bodembedekking
Beschikbaarheid van data: geen vakantieganger dus normaal het hele jaar door wel, pb me maar voor concrete data
Gewenste vergoeding: De hamsters appreciëren altijd wel een extra snack ;) geld hoef ik er niet voor
Extra informatie: Graag wel duidelijke afspraken/info ivm dierenarts, gewoontes en eventueel bijtertje of niet :lol:

Naam: Lydia
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters, muizen, ratten en andere knagers (ook konijntjes) (andere soorten op aanvraag via PB)
Wat heb ik in huis voor je hamster: Voer, Bodembedekking, Nestmateriaal, Snoepjes, Groenvoer,...
Wat moet je zelf meenemen: Zeker en vast de kooi + toebehoren en eventueel voer
Beschikbaarheid van data: PB
Gewenste vergoeding: Ongeveer 10€ per week (valt over te praten)
Extra informatie: Eventuele dierenarts kosten zijn voor jou rekening. Komen ophalen en weer brengen is eventueel mogelijk tegen
een kleine vergoeding voor de o.a. onze benzine. Als je vragen hebt mag je altijd een PB sturen.

Limburg

Naam: Deborah
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters, ratten, cavia's, konijnen, muizen, gerbils, fretten. Met deze dieren heb ik zelf jaren lang ervaring mee.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Een knaagdierenkamer van 8x5 meter met verschillende lege kooien (o.a. Mary's en Duna's), bodembedekker (Aubiose of Ecobed), Prestige Hamster voer (mochten ze dit zelf eten), gezonde extra's, snacks, wcpapier of sizzle papiersnippers als nestmateriaal, kruidenhooi, Chinchilla badzand, transportbakjes.
Wat moet je zelf meenemen: Kooi (mag eventueel ook één van mij lenen), voer.
Beschikbaarheid van data: Het gehele jaar door.
Gewenste vergoeding: Niet van toepassing.
Extra informatie: Ook hamsters die niet tam zijn en bijtertjes zijn uiteraard welkom. Ik woon overigens 4km van de Nederlandse grens af, in de buurt van Valkenswaard/Bergeijk.

Oost-Vlaanderen

Naam: Kalinka
Op welke dieren wil ik passen: Alle soorten hamsters, muizen, gerbils, konijnen.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Ik heb zaagsel en eventueel ook hooi om er bij te leggen. Snoepjes, nestmatriaal (watten), voer. Misschien nog een kooi als er bij ons geen vriendje meer bij komt.
Wat moet je zelf meenemen: Kooi, speeltjes, speciale benodigdheden en eventueel als je hamster extra zorg nodig heeft dat ook even op een papiertje genoteerd.
Beschikbaarheid van data: Kan besproken worden.
Gewenste vergoeding: Kan besproken worden.
Extra informatie: De diertjes moeten zelf worden gebracht en terug opgehaald worden.

Naam: Melanie
Op welke dieren wil ik passen: hamster, cavia, gerbil, muisjes
Wat heb ik in huis voor je hamster: speeltjes, voer, bodembedekking....
Wat moet je zelf meenemen: De kooi en indien je dit wenst jouw eigen voer. Ik voer vitakraft
Beschikbaarheid van data: bijna altijd
Gewenste vergoeding: iets voor mijn eigen knagertjes?
Extra informatie: Dierenarts kosten zijn voor eigen rekening

Naam: Glenn
Op welke dieren wil ik passen: Alle soorten hamsters. Aantal hangt af van situatie.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Zaagsel, eten, kooien of bakken naar keuze + speeltjes.
Wat moet je zelf meenemen: Alles wat je zelf toevertrouwd zoals een kooi en favoriete eten bevoorbeeld.
Beschikbaarheid van data: Gaat altijd normaal dus geef maar een belletje.
Gewenste vergoeding: Kan besproken worden, alle vergoedingen gaan naar onze dochter.
Extra informatie: Diertjes worden alleen opgehaald en gebracht tegen een normale reisvergoeding. (0,15/km) Als je zelf brengt of ophaalt kost het niets uiteraard. Inbegrepen: Hamsters gewicht wordt dagelijks bijgehouden met werkschema en foto's van het hamstertje(s).

Vlaams-Brabant

Naam: Marjan
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters, in overleg ook andere knaagdieren mogelijk.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Verschillende merken voer en bodembedekking, snoepjes, knaaghoutjes, speeltjes en veel aandacht :D
Wat moet je zelf meenemen: Eigen kooi, in overleg eigen voer en bodembedekking meenemen of van mij gebruiken.
Beschikbaarheid van data: Behalve 2 weken in de zomervakantie eigenlijk altijd.
Gewenste vergoeding: Enkel evt kosten die ik moet maken( gebruik van mijn voer, bodembedekking, evt dierenartskosten,....)
Extra informatie: In bezit van auto, dus brengen of halen is meestal wel mogelijk.

West-Vlaanderen

Naam: Talisa
Wat heb ik in huis voor je hamster: Speelgoed, eten, snoepjes voor de hamster, fruit - groente, reserve bodembedekker ...
Wat moet je zelf meenemen: Een eigen kooi
Beschikbaarheid van data: Bespreekbaar
Gewenste vergoeding: Bespreekbaar
♥ Alles wat groot is begon ooit klein, je hoeft niet meteen een vlinder te zijn ♥

Liefs van Romy, Hadey, Nederlandse hangoor dwerg Macho en Doerak de kat!
Romy D

Leeftijd: 25

Re: Oppastopic

Berichtdoor Gompie6 » 07 feb 2013 23:04

Naam: Linda
Op welke dieren wil ik passen: Knaagdieren / konijnen.
Evt. ook andere gekooide / gehokte dieren.
Wat heb ik in huis voor je hamster: Groente, hardvoer, snacks.
Wat moet je zelf meenemen: Bodembedekking mocht verschonen nodig zijn, kooi, eigen voer als je dat wilt, evt. medicijnen oid.
Beschikbaarheid van data: Bijna altijd wel.
Gewenste vergoeding: Iets lekkers/leuks voor de knagers hier.
Extra informatie: Ik wil graag weten wat te doen bij ziekte / overlijden.
Andere dingen zijn bespreekbaar, vragen? stel ze gerust.
Stand up make some noise!
Gompie6

Leeftijd: 28

Berichtdoor Vampiria » 24 feb 2013 03:23

Op welke dieren wil ik passen: Diverse Knagers
Wat heb ik in huis voor je hamster: Voeding en Bodembedekking
Wat moet je zelf meenemen: Het liefst natuurlijk de eigen kooi van je diertje, maar als dat niet mogelijk is, heb ik hier ook nog een aantal kooien staan. Dan is het wel essentieel om je eigen loopwiel, huisje en eventueel badzand mee te geven
Gewenste vergoeding: Zie mijn website
Extra informatie: Ik heb een knaagdieropvang waar ik ook vakantieoppas doe, de prijzen staan duidelijk op mijn website aangegeven. Ook kan je hier de voorwaarden vinden.

Dit is mijn houdige, echter mag dat nu veranderd worden in Eindhoven
Kusjes Vampiria en hamstertjes Ostara en Samhain
Website - Facebook
Knaagdieropvang Night Vision -Vaak een paar opvangers aanwezig, bekijk de website even!
Vampiria

Leeftijd: 26
Hamsters: Ostara & Samhain

Berichtdoor karin1980 » 29 mei 2013 12:11

Naam: Karin
Op welke dieren wil ik passen: Bij mij thuis kleine knaagdieren bij jouw thuis alles muv honden, reptielen en zout water aquaria
Wat heb ik in huis voor je hamster: Zelf alles meebrengen wat er nodig is
Wat moet je zelf meenemen: Volledig afgesloten kooi
Beschikbaarheid van data: in overleg in principe altijd beschikbaar
Gewenste vergoeding: in overleg, vooraf wordt wel een borg gevraagd ivm evt. achergelaten dieren.
Extra informatie: geen zieke dieren, indien nodig tijdens vakantie wordt dierenarts bezocht deze kosten zijn voor de eigenaar en bezoek dierenarts in overleg.
Laatst bijgewerkt door karin1980 op 08 maart 2014 17:05, in totaal 1 keer bewerkt.
karin1980

Hamsters: Bardelina en Knabbel

Berichtdoor Noa m » 19 jun 2013 16:41

Naam: Noa
Op welke dieren wil ik passen: hamsters , konijnen en cavia's in overleg ook andere dieren
Wat heb ik in huis voor je hamster: voer,maïsgranulaat(bodembedekking),colorbed,snoepjes fruit etc.
Wat moet je zelf meenemen: eventueel eigen kooi heb zelf ook kooien
Beschikbaarheid van data:heel jaar
Gewenste vergoeding: valt te bespreken (klein bedrag )
Extra informatie: bezoek bij de dierenarts is in overleg kosten zijn voor de eigenaar .
en duidelijke afspraken maken van te voren . uw dier krijgt genoeg aandacht en goeie zorgen.
mijn ouders zullen natuurlijk helpen als het nodig is
Noa m

Hamsters: Geen op het moment

Berichtdoor kimsiemeling » 26 jun 2013 13:53

naam: Kim Siemeling
op welke dieren wil ik passen?: Hamsters, chinchilla, degoe, konijn. Vrijwel meeste knagers.
wat heb ik in huis voor je hamstertjes? : Selective premium hamstervoer. Gedroogd fruit, voldoende groenten, gedroogde meelwormen, mixvoer van pinda's en zonnebloem pitten.
wat moet je meenemen? : eventueel eigen voer en kooi. Beperkte reserve kooien.
beschikbaarheid van datum: in overleg
vergoeding: worden we wel eens
extra informatie: kooi eventueel zelf brengen. Ik kan ook ophalen, dit met een extra vergoeding.
Syrische hamsterfokster in regio Amsterdam!
Bekijk onze facebook pagina om op de hoogte te blijven van mijn Hamstery
Hamstery Horizon
https://www.facebook.com/hamsteryhorizon
kimsiemeling

Leeftijd: 26

Berichtdoor J0lien. » 09 jul 2013 14:22

Naam: Jolien Duenk
Wat heb ik in huis voor je hamster: Beaphar brok, gedroogd fruit, groente, gedroogde meelwormen, zonnebloem pitten
Wat moet je zelf meenemen: Je hamster in zijn verblijf.
Beschikbaarheid van data: week 28, 29 en een gedeelte week 30, dan weer vanaf dinsdag 6 augustus dat is week 32.
Gewenste vergoeding: Geen vergoeding,
Extra informatie: Als je oppas zoekt, voor je hamster en je bent in staat om deze zelf te brengen inclusief verblijf, pas ik met alle liefde op je knaagdiertje!

Groetjes Jolien
J0lien.

Hamsters: Lemmy

Berichtdoor Melly » 09 jul 2013 16:33

Naam: Melissa Sjoerdsma
Op welke dieren wil ik passen: alle soorten hamsters
Wat heb ik in huis voor je hamster: voer, verse groente, hamster snoepjes & natuurlijk veel liefde
Wat moet je zelf meenemen: Je eigen hok, voer, en als je langer weg blijft bodembedekking (zodat ik je hamster kan verschonen).
Beschikbaarheid van data: in overleg, eigenlijk altijd
Gewenste vergoeding: Voor het oppassen niks, maar wel de overige kosten zoals bijvoorbeeld eventuele dierenarts kosten (wordt altijd eerst gebeld of we toestemming hebben om naar de dierenarts te gaan), extra voer (als bijvoorbeeld het voer wat je zelf hebt meegegeven op is, dan koop ik hetzelfde voer bij, en dat betaal je dan. Je krijgt dat uiteraard ook de zak die ik heb gekocht mee naar huis).
Extra informatie: graag bij het brengen van u hamster een telefoon nummer, e-mail adres o.i.d achter laten i.v.m overlijden/dierenarts/andere problemen. Bij het niet ophalen van een dier, zal ik het dier zelf houden.
Groetjes,
Melissa

Miep(rus)

R.I.P. Shine (Rus)
R.I.P. Loruso (Syr)
R.I.P Musjo & Ciëro(robbo's)
Voor altijd in mijn gedachten ♡
Melly

Leeftijd: 18
Hamsters: Miep ♥

Berichtdoor Liesyousee » 23 sep 2013 16:22

Naam: Lisette
Op welke dieren wil ik passen: Cavia's, hamsters, muizen, ratten, konijnen
Wat heb ik in huis voor je hamster: Verse groentes en fruit, nootjes, pitjes, snoepjes, banaantjes, hooi
Wat moet je zelf meenemen: Hamster+ verblijf (indien andere bodembedekking dan zaagsel, ook meenemen)
Beschikbaarheid van data: Altijd, indien tijdig gereserveerd
Gewenste vergoeding: Iets leuks voor de hamster of hond hier!

Extra informatie: Ik heb ''levenslange'' ervaring met cavia's, nu 6 jaar ervaring met hamsters. Ook andere knagers zijn mij inmiddels niet meer onbekend. Op vakantie ga ik zelden, dus ben vrijwel altijd beschikbaar.
Laatst bijgewerkt door Liesyousee op 30 okt 2013 12:06, in totaal 1 keer bewerkt.
Liesyousee

Leeftijd: 27
Hamsters: John Snow

Berichtdoor Kim-Appie » 24 sep 2013 11:02

Ik wil me ook graag aanbieden als oppas:

Naam: Kimberly Kuipers
Op welke dieren wil ik passen: alle soorten hamsters, muizen, cavia's, konijnen
Wat heb ik in huis voor je hamster: groente, fruit, snoepjes, zaagsel als bodembedekking
Wat moet je zelf meenemen: je eigen hok, voer, eventueel andere bodembedekking.
Beschikbaarheid van data: in overleg, eigenlijk altijd
Gewenste vergoeding: n.o.t.k.
Extra informatie: Je dier komt of in onze woonkamer of in een verwarmde slaapkamer op de eerste verdieping te zitten.
Kim-Appie

Hamsters: Appie

Berichtdoor SuperBanjer » 08 okt 2013 21:56

Naam: Vera
Op welke dieren wil ik passen:hamsters, ratten, evt. konijnen (lichte voorkeur voor buiten, binnen kan ook)
Wat heb ik in huis voor je hamster: Voer (van RatRatRations), huisjes, hangmatjes, extra'tjes, heel veel knuffels als je hamster/ander dier dat wil :D, bodembedekking (ecobed)
Wat moet je zelf meenemen: kooi, loopwiel
Beschikbaarheid van data: ik ga niet op vakantie, alleen af en toe een nachtje weg van huis als ik bv. naar een optreden ga... dus ik kan vrijwel altijd
Gewenste vergoeding: geen.. maar een vrijwillige bijdrage (spulletjes) voor de (ratten)opvang mag altijd... :)
Extra informatie: Hamster/ander dier komt indien mogelijk in de woonkamer te staan. In huis wordt niet gerookt. Als je hamster/ander dier het fijn vindt, komt hij/zij dagelijks uit de kooi. Ik heb een zeer bekwame DA waar ik met mijn eigen dieren heen ga, in Groningen (40 minuten trein) of Winsum (25 minuten trein)... beide DA's werken met isofluraan (gas) als er geopereerd moet worden. Vlakbij mijn huis zit ook een DA, maar met kleinere knagers zijn ze niet zo ervaren en op de locatie van deze DA is ook geen isofluraan aanwezig.
SuperBanjer

Leeftijd: 40
Hamsters: Puk & Flynn

Berichtdoor Cat85 » 29 okt 2013 23:30

UTRECHTSE OPPASSER AANGEBODEN!

Naam: Cat
Op welke dieren wil ik passen:hamsters
Wat heb ik in huis voor je hamster: vers eten, hamster snoepjes, tijd en liefde!
Wat moet je zelf meenemen: kooi met alles wat erin zit zodat je hamster zich wel kan vermaken en het liefst ook zaagsel. Ik neem ook graag je tips aan!
Beschikbaarheid van data: in principe altijd
Gewenste vergoeding: alleen een onkosten vergoeding. Ik kan alle bonnetjes bewaren als ik spulletjes moet kopen voor je hamster.
Extra informatie: ik heb echt een nachtritme en het lijkt me erg leuk om s'avonds met een klein vriendje te spelen. Zo kunnen jullie onbezorgd op vakantie gaan en zorg ik ervoor dat er goed voor je vriendje wordt gezorgd.
Cat85

Berichtdoor Nanoe » 30 okt 2013 00:31

Naam: Judith
Op welke dieren wil ik passen: hamsters, cavia's, konijnen, andere knagers in overleg
Wat heb ik in huis voor je hamster: bodembedekking.
Wat moet je zelf meenemen: kooi, voer, nestmateriaal.
Beschikbaarheid van data: in principe het hele jaar
Gewenste vergoeding: zie website villananoe.nl
Extra informatie: konijnen moeten geldige enting hebben en geldig entingsbewijs en rammen gecastreerd.

Al het geld wat binnenkomt via de vakantieopvang gaat naar huisvesting en verzorging van opvanghamsters.
Ik ben pleeggezin voor stichting Dierenvangnet en wil meer gaan doen met het opvangen van hamsters en cavia's.
Dit betekend ook dat ik andere huisvesting nodig heb, maar daarvoor is behoorlijk wat geld nodig.
Dus daar ben ik voor het aan het sparen op deze manier ;)
Laatst bijgewerkt door Nanoe op 10 apr 2014 15:28, in totaal 1 keer bewerkt.
Villa Nanoe
Nanoe

Berichtdoor Emzzz » 30 okt 2013 11:17

En nog iemand uit Utrecht :P

Naam: Emma
Op welke dieren wil ik passen: Hamsters, muizen, ratten. Cavia's en konijnen mogelijk maar ik heb geen buitenplek.
Wat heb ik in huis voor je hamster:Voer, zaagsel, wc-papier als nestmateriaal, een lege kooi enz.
Wat moet je zelf meenemen:Je huisdier natuurlijk en wat je verder nog mee wil nemen (voer, kooi, zaagsel). De kooi die ik heb staan is 70x40. Daar zou je hamster/muizen dus eventueel in kunnen.
Beschikbaarheid van data:In overleg is er veel mogelijk.
Gewenste vergoeding: Eventuele onkosten wat betreft voer, zaagsel en dierenarts. Een kleine vergoeding voor het oppassen is leuk, maar zeker niet noodzakelijk.
Extra informatie:Ik zit momenteel veel thuis ivm het schrijven van m'n scriptie. Tijd genoeg dus om op een extra diertje te passen. Zelf heb ik 2 syrische hamsters en 1 dwerghamstertje. Vroeger heb ik ook konijnen, cavia's en muizen gehad. M'n zusje (die in hetzelfde huis woont) heeft ervaring met ratten. Dus uw huisdier is hier zeker in goede handen :)
Groetjes van Emma en de hamsters Pip en Zoë
Emzzz

Leeftijd: 28
Hamsters: Zoë, Frits en Harry

Berichtdoor Bammetje » 01 nov 2013 20:15

Naam: Brenda
Wat heb ik in huis voor je hamster: Voer, zaagsel, wc-papier en eventueel een lege kooi.
Wat moet je zelf meenemen: Het liefst alle toebehoren als kooi, radje, huisje, voerbakje, drinkflesje etc. Maar in overleg heb ik ook wel wat spullen.
Beschikbaarheid van data: Op aanvraag, maar zo goed als altijd.
Gewenste vergoeding: €1,- per nacht, langere periodes in overleg.
Extra informatie: Vantevoren graag duidelijke afspraken over bezoek aan dierenarts en dergelijke.
~ Bammetje
~ Lisaatje
Bammetje

Volgende

Keer terug naar Vraag & aanbod