Het Grote Taxi Topic!

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: I

Het Grote Taxi Topic!

Berichtdoor LadyGuardian » 02 mei 2012 17:17

Voor iedereen die een hamstertaxi kan aanbieden of nodig heeft!

Graag zou ik een lijst maken van mensen die regelmatig reizen en op hun weg iets mee kunnen nemen.
En voor mensen die een taxi zoeken zodat het allemaal even iets overzichtelijker word.

Regels:
- Benader mij als je een hamstertaxi kan aanbieden, van welke naar welke plaats en bijv. welke dagen makkelijk zijn.
- Voor mensen die een taxi zoeken, zet het maar in dit topic, mocht er iemand op het traject rijden, kan je die altijd vragen.
- Mocht er iemand in de lijst staan benader deze dan zelf, ik ben verder geen tussenpersoon, dus zelf afspraken maken.
- Let er op dat mensen niet apart een reis speciaal gaan maken alleen om een hamstertje op te halen voor jou

Aangeboden taxi

**Lilia**

Voor de zomervakantie bied ik weer taxidiensten aan. Tussen 16 juli en 16 augustus kan ik niet met de trein reizen (alleen 40% korting), kleine stukjes met de auto kan wel. Ik stap in Wierden in de trein, vanaf daar is taxi mogelijk naar bijvoorbeeld Almelo, Enschede, of de andere kant op richting Zwolle, Deventer of nog wat verder. Ik kan in overleg eventueel iets in de buurt ophalen en hier laten logeren tot de taxi-dag.

Na de zomervakantie (vanaf ~ 7 september) in overleg taxi mogelijk tussen Wierden en Zwolle (stations), of wederom, ophalen in de buurt en taxiën naar Zwolle en omstreken. Te combineren met een minor dus moet qua rooster uitkomen (heb ik nog niet).
Met de auto is in alle perioden taxi mogelijk tussen omgeving Almelo/Vriezenveen en Hardenberg en omstreken.

Ik ga liever niet te ver met de bus en ik vervoer alleen levende have, geen kooien of radjes of zakken zaagsel. Vergoeding in overleg.

Nona
Treintrajecten Geldermalsen - Dordrecht, Dordrecht - Tilburg en Geldermalsen - Tilburg, in overleg evt. ook Tilburg - Utrecht. Ik kan dieren oppikken op ieder station op deze trajecten en het nieuwe baasje kan ze ook op 1 van die stations halen (dieren hier laten logeren als tussenstop/ophaalpunt is tijdelijk NIET mogelijk!). Data in overleg, meestal alleen in het weekend. Alleen knaagdieren, geen spullen/kooien en zelf een vervoersbak met het dier mee geven.

Mirkku
Wageningen-Amersfoort, en Leiden-Wageningen, Leiden-Amersfoort

MissNibbit
Leeuwarden naar Schiedam

Vampiria
In verband met die regel stuur ik even een berichtje. Gezien mijn complete familie in Lisse woont en ikzelf in Eindhoven, kan ik dus ongeveer 1 a 2 keer per maand een hamstertaxi bieden van Lisse naar Eindhoven. De grotere plaatsen waar ik langskom
- Schiphol
- Amsterdam
- Utrecht
- Den Bosch
- Eindhoven
Stations op de route:
- Eindhoven
- Breukelen
- Schiphol
- A'dam zuid
- A'dam rai

Makkelijkste is als er in de buurt van de snelweg A2 kan afgesproken worden of op een station dichtbij de route.

Elke week: Eindhoven - Nijmegen (alle plaatsen langs de A50 op dat stuk)
en maandelijks Eindhoven - Budel (alle plaatsen langs de A2 op dat stuk)

Iets afwijken van de route kan natuurlijk altijd, maar het liefst wel binnen 10 km van het aangewezen stuk.

Rivika
Arnhem, maar in principe het hele land. In de weekenden. Met de trein. Dus alleen hamsters of lichte spullen!

Stellamaria
Enschede - Hilversum (van nu tot eind januari)

Taxi gezocht

Edit I: Hier graag alleen reageren als je een taxirit aanbiedt of als je er eentje nodig hebt, zo veel mogelijk met concrete gegevens (van waar en waarheen, waarvoor en de datum - als dat mogelijk is) . Doe je dat niet, dan beschouwen we je post als offtopic en wordt hij verwijderd. Voor LadyGuardian, die dit topic bijhoudt, wordt het anders totaal onoverzichtelijk

Willen jullie alleen taxi gezochte onderwerpen in het topic plaatsen, iemand die een ander uit de brand kan helpen graag via PB reageren en even het bericht aanpassen als deze gevonden is? Want ik ben hem na drukte nu even helemaal kwijt en ik merk dat er hier steeds meer over en weer gesproken wordt over hoe de taxi te regelen en dan ben ik het overzicht weer kwijt....
Laatst bijgewerkt door LadyGuardian op 15 nov 2015 21:33, in totaal 44 keer bewerkt.
Groetjes Sanne en een pootje van katzels Roderick en Sjakie.
~ In liefdevolle herinnering: Bounti, Amon & Winx en Joop ♡
LadyGuardian

Leeftijd: 29
Hamsters: -

Re: Het Grote Taxi Topic!

Berichtdoor mulissa20 » 12 jun 2013 18:14

Hallo,
ik heb zomervakantie vanaf nu en wou even zeggen dat ik beschikbaar ben om af en toe te taxi-en voor iemand. Ik kom zelf uit Noord-holland/Hoorn.
Ik kan alleen op de maandag/dinsdag en woensdag. Het liefst overdag, vooral als het ver is. Dus je kunt gerust een beroep op me doen!
mulissa20

Leeftijd: 24
Hamsters: Snooky, Jane, Elvis, Tijgertje

Berichtdoor Leah1 » 20 jun 2013 15:28

Is er heel misschien iemand vanuit Apeldoorn of omgeving die zaterdag naar Aalten gaat en mijn Chester Cookie :D van Melissa wilt meenemen?? Of iemand die toevallig langs Apeldoorn komt?

groetjes,
Karen
Leah1

Berichtdoor Gabriëlle » 09 jul 2013 16:06

Taxi gezocht

Katwijk naar Purmerend
Purmerend naar Katwijk
( Evt. Leiden of Den Haag )
Beide voor volgende week.
Mag weg.
Laatst bijgewerkt door Gabriëlle op 12 aug 2013 12:43, in totaal 1 keer bewerkt.
Gabriëlle

Leeftijd: 34

Berichtdoor Marjolein36 » 17 jul 2013 15:19

Ik rij zaterdag 27 juli van Purmerend naar Doetinchem en weer terug. Er is plek genoeg in de auto dus als ik voor iemand een hamster kan vervoeren dan is dat geen probleem. Stuur me dan even een PB.

We zijn geweest, 4 hamsters opgehaald en 2 cavia's. Vervoer is dus niet meer mogelijk.
Marjolein36

Leeftijd: 42

Berichtdoor mulissa20 » 04 aug 2013 14:53

Het is een beetje kortdag maar ik ga vanavond naar Purmerend en dinsdag in de namiddag naar Alkmaar. Na 16 augustus reis ik gratis en kan ik verder reizen. Als iemand wat gezien heeft hier kan ik alvast wat ophalen voor diegene.
mulissa20

Berichtdoor Liv_Noa » 06 aug 2013 12:57

Eind augustus ga ik vanuit Groningen naar Zutphen...
Ik ga met de trein dus kan iets nemen voor iemand of een hamstertje...
Groetjes Nienke
Liv_Noa

Leeftijd: 26

Berichtdoor mulissa20 » 12 aug 2013 09:21

Hallo,

Ik zoek iemand die in Acht of die omgeving woont? Op het marktplaats topic staat een emmerhamster die ik al gemaild heb. Ik vroeg me af of iemand t beestje kon ophalen en vervolgens misschien bij Eindhoven station kan afgeven aan mij? Het zou me een hoop reistijd schelen ook omdat ik niet bekend ben in de buurt!

Groet Melissa
mulissa20

Berichtdoor xDenies » 20 aug 2013 17:18

Is gevonden
Hamstery Pure Colour, hobby fokkerij omgeving Rotterdam.
https://www.facebook.com/HamsteryPureColour.nl
http://hamsterypurecolour.nl/
xDenies

Hamsters: 15

Berichtdoor E!!@ » 24 aug 2013 10:50

Hamstertaxi gezocht

Wanneer: 5 september
Van: Utrecht
Naar Zoetermeer

Het gaat om 1 dwerghamster uit mijn opvang die op die datum in Zoetermeer moet komen zodat hij van daaruit weer verder gebracht wordt naar het baasje :).
Groetjes van Ella
R.I.P. Hammie Sammie, Jaimy, Robo, Jan, Aslan, Ralph, Nestor, Bruce Lee, Saartje, Fredje, Beetle & Muis <3
E!!@

Leeftijd: 25
Hamsters: ~

Berichtdoor _Lily_ » 29 aug 2013 20:14

Niet meer nodig
Laatst bijgewerkt door _Lily_ op 26 sep 2013 18:11, in totaal 1 keer bewerkt.
Kleindierenopvang Whoopie http://www.kleindierenopvang-whoopie.nl
_Lily_

Berichtdoor **Lilia** » 29 aug 2013 21:07

Volgens mij is het bijwerken de volgende keer niet helemaal gelukt? In ieder geval, vakantie weer voorbij, OV weer gratis en werk loopt straks af dus een vernieuwde versie.

Niet van de ene kant naar de andere kant van het land. Tijdelijk hier logeren is mogelijk, ik heb momenteel een Liza en een Rainbow vrij staan. Alleen hamstertjes of andere kleine knaagdieren, geen spullen dus. Ik heb vervoersbakjes waar uiterlijk twee kleine cavia's in passen (of eventueel twee voor ieder één cavia), of een klein konijntje. Chinchilla's en Vlaamse Reuzen passen dus niet. In verband met eerdere ervaringen: eerste uur gratis, daarna €2,50 per uur. Ik heb niet echt een maximum reistijd maar het moet wel haalbaar zijn. Dus niet 8 keer overstappen of 7 uur reizen (tenzij ik het kan combineren met iets anders). Ik ga wel naar school, dus ik heb geen hele dagen vrij om te reizen maar een paar uur is meestal geen probleem.
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo,
zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
**Lilia**

Berichtdoor LadyGuardian » 30 aug 2013 19:42

Had je het in een PB naar me gestuurd, Lianne? Want daar lees ik het sneller. Daarnaast heb ik ook veel gewerkt de afgelopen tijd dus dan kijk ik niet veel in dit topic.
LadyGuardian

Berichtdoor **Lilia** » 30 aug 2013 19:48

Nee, ik had het hier gepost en mijn post was verdwenen, dus ik dacht dat het dan bijgewerkt was. :bloos:
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo,
zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
**Lilia**

Berichtdoor LadyGuardian » 30 aug 2013 20:14

Nee. Modjes schonen het 1 keer in de zoveel tijd op. Maar nu is hij bijgewerkt.
LadyGuardian

Volgende

Keer terug naar Vraag & aanbod