Jonge hamster groeit totaal niet. Waarom?

Voor alle vragen over de gezondheid van je hamster

Moderators: Nieske, morgantcm

Re: Jonge hamster groeit totaal niet. Waarom?

Berichtdoor DopeyCarlijn » 17 jan 2017 01:01

ja, dat zal ik doen!
Nee, dat kijk ik ook nooit lang aan. Als ik dan na ongeveer 1 dag geen verschil zie vul ik het gewoon weer aan.
walnoten is voor mij lekker makkelijk.
Bedankt!

-- 18 jan 2017 01:57 --

Umbreon heeft haar buikje lekker rond gegeten en woog vanmiddag 181 gram. Panda heb ik helaas niet kunnen wegen, omdat die met prop volle wangzakken rond liep, maar hij heeft de Brinta en meelwormen nestjes op gegeten. Groenten heeft hij helaas alleen een beetje van de witlof gegeten en de komkommer niet aan geraakt.
Caiden en Eevee slaap zacht. Ik zal jullie missen! jammer dat ik jullie maar zo kort heb mogen kennen en dat jullie beide al zo vroeg moesten gaan.
DopeyCarlijn

Leeftijd: 20
Hamsters: Umbreon, Panda, Diego, Caramel

Berichtdoor DopeyCarlijn » 20 jan 2017 15:36

Mijn oplossing voor de sippy is gister gearriveerd. https://www.drdknaagdierwinkel.nl/ferpl ... 50-cc.html
Caiden en Eevee slaap zacht. Ik zal jullie missen! jammer dat ik jullie maar zo kort heb mogen kennen en dat jullie beide al zo vroeg moesten gaan.
DopeyCarlijn

Berichtdoor DopeyCarlijn » 29 jan 2017 11:40

inmiddels weegt Panda 117 gram. Hij wordt dus wel langzaam groter nou. Ik denk alleen niet dat hij nou nog groter zal worden dan de 130 gram. Hij is inmiddels 3 maanden oud en dan groeien ze nog maar heel langzaam een beetje meestal, maar hij zal dan waarschijnlijk toch een tekort aan eiwitten hebben gehad. Om dit bij de andere 2 te voorkomen geef ik die ook maar het zelfde als Panda aan extratjes. Bedankt voor jullie hulp.
DopeyCarlijn

Vorige

Keer terug naar Gezondheid