HELPPP!

Voor alle vragen over de gezondheid van je hamster

Moderators: Nieske, morgantcm

HELPPP!

Berichtdoor imanisteff » 13 apr 2017 15:12

Hallo Forumbezoekers!

ik zit met een beetje een naar gevoel. ik heb sinds een week hamstertjes alleen is 1 daarvn erg athletisch en stopt niet met knagen aan de kooi zodra hij ziet dat er leven in huis is komt ie bij de tralies en begint te knagen. maar evht met een missie lijkt wel om er uit te komen. Hij word regelmatig uit de kooi gehaald heeft een bal en tunnels in de kooi. Ook al wilgenhoud gegeven alleen bekijkt hij het totaal niet. Wat kan ik nog doen of wat is de verklaring volgens jullie?
alvast bedankt
imanisteff

Re: HELPPP!

Berichtdoor _mona_ » 13 apr 2017 19:23

Wat voor hamsters heb je, in wat voor kooi zitten ze en wonen ze samen?
De meest voorkomende redenen van het gedrag die je noemt zijn stress en/of verveling.
Groetjes van Mona
En van het syrtje Qyra, de bellies Firenze, James, Sirius, Remus & Albus, rusje Nailah en de robo's Summer en Saffron ♥
_mona_

Leeftijd: 25
Hamsters: 9

Re: HELPPP!

Berichtdoor Dukat » 14 apr 2017 11:41

Ik zou overstappen naar een groot aquarium van minimaal 100x50 cm. Een bodembedekking van minimaal 17 cm. om in te graven, (liever nog dikker) en heel veel speeltjes. Het komt helaas wel eens voor dat de hamster tijdens het klimmen in de traliekooi een pootje breekt. Meestal moet het pootje daarna geamputeerd worden.
Momenteel is een goeie kooi voor een syrische hamster minimaal 100x50 cm. in grondoppervlak.
Vaak post ik 2e-handshamsters die ik zie op Marktplaats. Klik.
Dukat

Hamsters: Gul Dukat

Keer terug naar Gezondheid