Heb 'ik' mijn hamster vermoord?

Voor alle vragen over de gezondheid van je hamster

Moderators: Nieske, morgantcm

Heb 'ik' mijn hamster vermoord?

Berichtdoor lovelylove27 » 21 jun 2017 17:16

Mijn hamter liba (1.8 jaar geworden) is een paar dagen geleden doodgegaan.Een week geleden had ze een paar hagelslag stukjes (?) melkchocolade op(niet veel maar iers van 4 of 3) want mn 5 jarig zusje heeft het haar gegeven :/ ik zat daar dus niet op te letten en nu denk ik dat ze daaardoor is doogegaan ik voel me enorm schuldig en heb zowat de hele dag eghuild. :( Liba werd wel magerder en was heel hyperactief de afgelopen maand weet niet of ze al ziek was? Liba werd in haar huisje op haar rug dood gevondenn ze was stijf en koud:( Wat zou er precies kunnen zijn gebeurd?
lovelylove27

Hamsters: Yuna, Liba (rip)

Re: Heb 'ik' mijn hamster vermoord?

Berichtdoor Mooonie » 21 jun 2017 19:57

Wat naar zeg, veel sterkte! :( Heeft ze de laatste week wel normaal ontlasting gehad en geplast en gedroeg ze zich niet anders? Dan zou ik ervan uitgaan dat de hagelslag niet de oorzaak geweest is, gezien je ook aangeeft dat ze daarvoor al wat magerder werd kan ook de ouderdom toegeslagen hebben. De ene hamster wordt sneller 'oud' dan de andere ;) Dat je er zo mee zit, laat zien dat je erg veel om haar gaf. Ze heeft het vast en zeker goed gehad bij jou :+:
Mooonie

Leeftijd: 24
Hamsters: Humpy, Pumpkin

Berichtdoor lovelylove27 » 21 jun 2017 21:49

Mooonie schreef:Wat naar zeg, veel sterkte! :( Heeft ze de laatste week wel normaal ontlasting gehad en geplast en gedroeg ze zich niet anders? Dan zou ik ervan uitgaan dat de hagelslag niet de oorzaak geweest is, gezien je ook aangeeft dat ze daarvoor al wat magerder werd kan ook de ouderdom toegeslagen hebben. De ene hamster wordt sneller 'oud' dan de andere ;) Dat je er zo mee zit, laat zien dat je erg veel om haar gaf. Ze heeft het vast en zeker goed gehad bij jou :+:

Ze gedrooeg zich niet anders ofzo, en de rest was ook normaal van wat ik gezien heb. En toen was ze opeens dood. zou ze een hartaanval kunnen hebben gehad door de hagelslag denk je? Bedankt voor je antwoord je stelt me wat gerust :) zelfs als het indierct mn schuld is, kan ik niets anders doen dan het gewoon accepteren en goed blijven zorgen voor mn andere hamster. Hoop inderdaad ook dat liba het leuk heeft gejad met mij, ik sowieso wel met haar :+:
lovelylove27

Berichtdoor Mirkku » 22 jun 2017 10:48

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken als de hamster wat hagelslagrestjes heeft gegeten hoor! Zeker als je zegt dat er een paar dagen tussen zat.
https://www.facebook.com/pages/Hamstery ... 6615353050

Liefs van Mirjam, rusje Sametti, de 4 gekko's en van alle wandelende takjes.
Mirkku

Leeftijd: 25
Hamsters: Rusje Sametti

Berichtdoor lovelylove27 » 22 jun 2017 12:39

Mirkku schreef:Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken als de hamster wat hagelslagrestjes heeft gegeten hoor! Zeker als je zegt dat er een paar dagen tussen zat.

Bedankt voor je reactie!! Ja er zat echt maar 3 dagen tussen ofzo vandaar dat ik meteen dacht dat het d hagelslag was geweest. Is wel een zuur toeval dan als dat niet de doodsorzaak was, want dan ga ikme natuurlijk schuldig voelen :-| ik hoop dat je gelijk hebt!! Bedankt nogmaals!
lovelylove27

Keer terug naar Gezondheid