Exoknaag Houten 17 september

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: morgantcm

Exoknaag Houten 17 september

Berichtdoor Mooonie » 28 aug 2017 17:14

Ben benieuwd wie er naar de eerstvolgende exoknaag gaat? :-)
Mooonie

Leeftijd: 24
Hamsters: Humpy, Pumpkin

Re: Exoknaag Houten 17 september

Berichtdoor Sammuis » 10 sep 2017 12:36

Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik vraag me af of er betrouwbare fokkers aanwezig zullen zijn met langharige kereltjes. Liefst in goud, oranje, crème of wit (donkeroog). En met een rustig, zachtaardig karakter.
Sammuis

Berichtdoor Gabriëlle » 10 sep 2017 13:40

Ik ga niet, november weer tis zo kort op elkaar nu.
Gabriëlle

Leeftijd: 34

Berichtdoor Romy S » 11 sep 2017 11:29

Sammuis schreef:Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik vraag me af of er betrouwbare fokkers aanwezig zullen zijn met langharige kereltjes. Liefst in goud, oranje, crème of wit (donkeroog). En met een rustig, zachtaardig karakter.

Voor een hamster op exo kun je het beste vooraf reserveren bij een betrouwbare fokker, ik zou niet zomaar op exo bij iemand een hamster kopen, vaak gaat dat ook niet.

Ik ga ook niet en ga in november weer heen, deze is groter dan de september versie
Hobbyfokker Syrische Hamster in Enschede https://www.facebook.com/Hamstery-Het-T ... 176487004/
Romy S

Berichtdoor Sammuis » 11 sep 2017 14:21

Bedankt Romy, ik ben ook inderdaad van plan om dan vooraf contact te leggen en te reserveren.
Sammuis

Berichtdoor Ilse » 16 sep 2017 12:18

Ik ga misschien ook in november weer. Goed dat ik het zie trouwens, ik was anders zo weer van het eerste weekend in december uit gegaan.
Ilse

Leeftijd: 30

Berichtdoor yunansia » 16 sep 2017 22:56

Moet je van te voren een kaartje kopen? Of kan het ook daar bij een balie ofzo?
yunansia

Hamsters: Dovahkiin, Hoodie, Xillia

Berichtdoor Mooonie » 17 sep 2017 21:18

Kan ook daar, alleen kom je dan vaak in een lange rij terecht. Als je al kaartjes hebt ben je een stuk sneller binnen.
Mooonie

Leeftijd: 24
Hamsters: Humpy, Pumpkin

Berichtdoor yunansia » 18 sep 2017 10:22

Mooonie schreef:Kan ook daar, alleen kom je dan vaak in een lange rij terecht. Als je al kaartjes hebt ben je een stuk sneller binnen.

Ik heb het gemerkt. Ik was toch maar gegaan. Als ik de mensen in de rij moet geloven was dit een kleine rij in vergelijking met sochtends, maar was alsnog een flinke rij. Voor mijn eerste exoknaag vond ik het wel leuk. Ook een aantal dingen kunnen scoren. Heb alleen heel lang met een hamstertje gespeeld en hem uiteindelijk niet gekocht. Stiekem heb ik heel erg spijt :(
yunansia

Hamsters: Dovahkiin, Hoodie, Xillia

Berichtdoor Naranja » 18 sep 2017 16:57

yunansia schreef:
Mooonie schreef:Kan ook daar, alleen kom je dan vaak in een lange rij terecht. Als je al kaartjes hebt ben je een stuk sneller binnen.

Ik heb het gemerkt. Ik was toch maar gegaan. Als ik de mensen in de rij moet geloven was dit een kleine rij in vergelijking met sochtends, maar was alsnog een flinke rij. Voor mijn eerste exoknaag vond ik het wel leuk. Ook een aantal dingen kunnen scoren. Heb alleen heel lang met een hamstertje gespeeld en hem uiteindelijk niet gekocht. Stiekem heb ik heel erg spijt :(

Ik ben gistermiddag ook geweest en er stond inderdaad nog een redelijke rij!
Verder vond ik het wel een hele leuke ervaring :) Heb een nieuw terrarium voor m'n hamster gekocht en dat vind ik toch wel een stuk fijner staan dan de traliekooi.
Naranja

Hamsters: Popcorn

Keer terug naar Evenementen