Als ik dan met mijn 'forum' praat komt dat dat echt niet kan, kijk maar op internet, en in de boeken' Dan zeggen ze vervolgens "Ja maar daar staat ook niet altijd de waarheid".
Ik kan mij hier dus vreselijk over opwinden, ik wete het niks van aantrekken is het beste maar ik krijg er gewoon de kriebels van. Of zit ik nou opeens fout, en kunnen hamsters WEL dagdieren worden??
Ik kwam al met argumenten dat de levensduur dan korter zou zijn e.d maar luisteren ze? hoo maar!
Zo nog een opmerking "Ik heb in de dierenwinkel gewerkt, daar waren zo overdag meestal wakker, daar zijn het dagdieren" (iemand van de pabo hé
IK: Ik ken die dierenwinkel en die laten hamsters veels te lang bij elkaar zitten, ze zijn te dik, en ze zitten in te kleine hokjes (had ooit foto's laten zien!)
Nee hoor, ze zijn echt dag diereren geworden, als je ze regelematig wakker maakt op het zelfde tijdstip en s'nachts laat slapen................
Zo als je kan lezen ***rookwolkjes*** kan ik mij hier erg over opwinden, iemand nog tips, ideeen wat ik zou kunnen gebruiken voor mijn weer woord????