kan je daar de fokkers zelf niet voor mailen?
fokkers weten toch vaak ook wel waar hun jongen naartoe zijn gegaan? hebben namen van die mensen en mss wel een email adres.
dan kan je weer die mensen contacteren hoe het met hun hamster vergaat tot nu toe en of ze uberhaubt nog leven etc.
is dit niet het geval dan denk ik dat je niet ver komt.
gr. Chantal
Hamsters: Tyla, Vixen, Jingle, Carol, Smurf, Catootje.
Eadin van Tamar is vroegtijdig overleden, maar dat vond ik verder geen risico. Nest van 10 is vrij groot, en aangezien de rest nog leeft en het nageslacht van Elana het ook goed doet. Uit Elana's nest, het G-nest, heeft alleen Unox nageslacht gegeven. Of het bij dat nest allemaal goed is verlopen kan je beter SR contacteren.
Haags Hopje schreef:kan je daar de fokkers zelf niet voor mailen?
fokkers weten toch vaak ook wel waar hun jongen naartoe zijn gegaan? hebben namen van die mensen en mss wel een email adres.
dan kan je weer die mensen contacteren hoe het met hun hamster vergaat tot nu toe en of ze uberhaubt nog leven etc.
is dit niet het geval dan denk ik dat je niet ver komt.
Ben ik ook mee bezig
maar dacht dat er hier opt forum ook wel redelijk veel mensen zijn die hamsters hebben uit de rebas-lijnen
[color=indigo][size=75] Grtjs van Saskia [/size][/color]
Rene houd geen stambomen bij, dus veel info zou je niet kunnen krijgen.
En vraag hem ook niet naar de ouders van hamsters die daarvandaan komen want dat weet hij ook niet.
Hij fokt zoveel dat dat onmogelijk is bij te houden.
Maar fokkers die stambomen bij houden kunnen het wel sneller stop zetten als er iets in de lijn zit, dat als je groter schalig gaat fokken zonder bij houden van wat je hebt zitten en waar ze vandaan komen enzo...
"Haat eindigt niet door haat.
Haat eindigt door liefde."
dit topic is niet aangemaakt om 'ruzie' te maken mensen
ik wou gewoon weten of er enige serieuze afwijkingen of dergelijke in de lijn(en) zaten
ik heb sterk vertrouwen in Christof dat hij weet waar zijn hamsters vandaan komen
maar zoals ik doe bij elke hamster die k heb van een fokker, ik probeer zoveel mogelijk informatie in te zamelen...
[color=indigo][size=75] Grtjs van Saskia [/size][/color]
Zelf heb ik tot dusver nog geen problemen gehad met Rene's dieren. Ik heb momenteel Rene hier thuis, welke vader is geworden van mijn E-nest en Velvety's F-nest. Beide nesten zijn volledig goed gelopen
Mijn syrtje komt bij Rene vandaan, ik ken Rene niet persoonlijk en ik ben er nog nooit geweest. Wel weet ik dat het vrij groot is en dat natuurlijk niet alle dieren zo geknuffeld kunnen worden als iemand die 1 nestje tegelijk heeft. Ik kan je wel vertellen dat mijn Syrtje wat voorzichtig was toen ik hem kreeg maar meteen een gouden karakter had en ik ben er ook van overtuigd dat dat gewoonweg in de lijn(en) zit.
Verder ken ik geen problemen van andere mensen die een hamster van rene hebben. Een dood hamstertje kan altijd gebeuren, het blijven levende diertjes en een eventueel antwoord dat het daar misschien wat vaker gebeurt is logisch met zoveel hamsters.
Laatst gewijzigd door Tamara123 op 06 aug 2008, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor zover ik weet zijn de nageslachten van Dende hele moie en lieve beestjes. Een vriendin van mij heeft namelijk een beestje uit Hina x Dende en Gwen (van mij zelf) komt uit Elana (Hina x Dende) x Jeice (onbekend)