Leuke speeltjes voor hamster

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: I

Plaats reactie
fja
Hamsters: Binky

Leuke speeltjes voor hamster

Bericht door fja » 10 mei 2016, 18:59

Ik wilde nieuwe speeltje voor mijn hamster. Maar kan niet echt wat vinden. Weet iemand speeltjes waar je hamster zich mee kan vermaken. Of sites met leuke speeltjes? Ik zat te denken aan een zhu zhu playground, of hoe dat ook heet. Zhu zhu pets zijn van de robot hamsters en daar heb je ook buizen en andere dingetjes van. Is dat niet iets voor een hamster? Of gewoon andere speeltjes.

-- 10 mei 2016 19:00 --

Is een graaftoren leuk? Met chinchillazand? Of moet er ander spul in?

Qudie<3Molley
Hamsters: Jack
Leeftijd: 30

Re: Leuke speeltjes voor hamster

Bericht door Qudie<3Molley » 10 mei 2016, 19:26

Misschien hangmatjes? Om op te klimmen en als een huisje?
Ik maak deze op bestelling
Liefs Ashley, en een pootje van Jack!
I only wished to become something beautiful.
Through my music, through my silent devotion
Rust zacht, mijn lieve schatjes
Hangmatjes!

Angelinah
Hamsters: Momenteel geen
Leeftijd: 17

Bericht door Angelinah » 10 mei 2016, 19:34

Mijn vorige syr vond de graaftoren wel leuk en er zat gewoon zaagsel in. Ik denk dat ze het met chinchillazand ook wel leuk zouden vinden maar dat is wel redelijk duur. Mijn syr die ik nu heb vind de graaftoren echt niks dus volgens mij ligt het gewoon een beetje aan het het karakter van je hamstertje ;)
Een leuke site voor speelgoed vind ik persoonlijk nog die van van hamstert : http://www.hamstert.nl/ en ook die van zooplus: http://www.zooplus.nl/ Maar er zijn er nog zoveel meer. Ik heb zowat heel het internet afgezocht denk ik ;)
Mens: Angelina
Hamster: Momenteel geen

Rust zacht Dommeltje ♥
Rust zacht Snowy ♥
Rust zacht lieve Balou (20-04-2016 - 23-01-2018) Ik ga je missen x
Rust zacht Gijsje, mijn schatje (17-01-2018 - 17-10-2018) x

Esmeralda
Hamsters: Kuki
Leeftijd: 37

Bericht door Esmeralda » 10 mei 2016, 20:03

Hoi! Is het een syr of een dwerghamster? Is wel belangrijk om te weten voor het uitkiezen van speelgoed. (Veel dingen is een syr te groot voor) . Bovendien heb ik t idee dat Syrtjes meer van klimme houden bijv.
Je kunt ook bij "foto van je kooi" topic kijken om ideeen op te doen voor in de kooi of evt als speelgoed voor erbuiten.

Die playground heb ik even gegoogeld. Zo te zien zijn die niet voor hamsters gemaakt dus ik zou dat zelf niet doen. Ziet er ook niet goedkoop uit trouwens. Als je iets met buizen wilt zou ik die van Ferplast kopen. Ze worden veel 2e hands op marktplaats aangeboden en je kunt er van alles aan koppelen.

Graaftoren heb ik alleen met zaagsel gezien maar zelf geen ervaring mee. Ergens in, onder of overheen kunnen klimmen vinden volgens mij alle hamsters leuk. Denk bijv aan een grasnest, plateautjes, wilgenbruggetjes..

fja
Hamsters: Binky

Bericht door fja » 10 mei 2016, 20:20

Sorry dat had ik erbij moeten vermelden. Het is een syr. Ja leek me ook niks van die playground. Zal kijken op de sites! Bedankt voor de reacties!

Plaats reactie