Duitse site voor hamsterspullen?

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: I

Plaats reactie
amberiscool
Hamsters: Molly
Leeftijd: 21

Duitse site voor hamsterspullen?

Bericht door amberiscool » 15 nov 2018, 08:55

Hoi!
Ik ben op zoek naar wat nieuwe dingen voor mijn hamster, maar alle nederlandse sites heb ik al doorgezocht.
Weet iemand misschien een duitse site die ook dingen naar nederland verstuurt?
Alvast bedankt!

xAnnick
Hamsters: Penelope <3
Leeftijd: 22

Re: Duitse site voor hamsterspullen?

Bericht door xAnnick » 15 nov 2018, 10:05

Hoii

Ik bestel zelf regelmatig bij het Futterparadies (www.futterparadies.de), naast voer hebben ze ook spullen voor de inrichting en nog meer dingen voor bezigheid, zoals kruiden en dergelijke.

Verder hoor ik goede dingen over Getzoo (https://www.getzoo.de), maar ik heb zelf geen ervaring ermee en ik weet ook niet zeker of ze naar Nederland verzenden, van eerdergenoemde is dat wel het geval.
Rusje: Penelope <3

♥ Mort ♥ Vaarwel, kleine vriend. 04-10-2013 -- 04-11-2015
♥ Napoleon ♥ Rust maar uit, kereltje. 29-11-2015 -- 14-05-2017
♥ Phoebe ♥ Rust zacht, meisje. 03-07-2017 -- 03-04-2019

Sylvia.

Bericht door Sylvia. » 15 nov 2018, 11:09

Ik heb inderdaad bijna alles in mijn hok van Getzoo. De meeste artikelen zijn best prijzig, maar de kwaliteit is er wel naar. De verzendkosten naar Nederland zijn hoog (12,90). Maar, als je iemand anders kent die ook bij Getzoo wil bestellen, kun je wellicht de verzendkosten delen. Zo af en toe hebben ze een kortingsdag van 15 of 20%.

Futterparadies verkocht eerst ook meer artikelen van Getzoo. Boven de 29 euro zijn de verzendkosten daar namelijk maar 2,99. Maar momenteel hebben ze niet veel op voorraad. Ik heb geen idee of de samenwerking is beeindigd, of dat de voorraad weer aangevuld gaat worden.
Fok met liefde en verstand
Rust zacht, mijn liefste Gijsje, Basje, Bubba, Remy, Timmy, Russell, Finn en Sahbi

amberiscool

Bericht door amberiscool » 15 nov 2018, 11:33

Beide bedankt! Dit is precies wat ik zocht! :)

Novarobbi
Hamsters: Zwieber

Bericht door Novarobbi » 14 jan 2019, 13:13

Hoi,
misschien een late reactie, maar ik bestel veel bij Rodipet in Duitsland. Ze hebben hele leuke huisjes (wat eigenlijk een soort pot is) waardoor de hamster echt het gevoel heeft onder de grond te zitten. Daarnaast kunnen ze het deksel gebruiken voor hun nageltjes. Je kan heel eenvoudig in het huisje kijken door het deksel omhoog te doen.

Je kan de winkel vinden op: http://www.rodipet.de/

Hun artikelen zijn echt van een super kwaliteit en worden heel netjes verpakt.

amberiscool

Bericht door amberiscool » 14 jan 2019, 19:22

Novarobbi schreef:
14 jan 2019, 13:13
Hoi,
misschien een late reactie, maar ik bestel veel bij Rodipet in Duitsland. Ze hebben hele leuke huisjes (wat eigenlijk een soort pot is) waardoor de hamster echt het gevoel heeft onder de grond te zitten. Daarnaast kunnen ze het deksel gebruiken voor hun nageltjes. Je kan heel eenvoudig in het huisje kijken door het deksel omhoog te doen.

Bedankt! Inderdaad heel leuk die keramische huisjes, ik zal er een keer wat bestellen :)

Novarobbi
Hamsters: Zwieber

Bericht door Novarobbi » 16 jan 2019, 15:01

amberiscool schreef:
14 jan 2019, 19:22
Novarobbi schreef:
14 jan 2019, 13:13
Hoi,

Bedankt! Inderdaad heel leuk die keramische huisjes, ik zal er een keer wat bestellen :)
Let er dan wel even op de de Terracotta versie voor een Syr is en de gele versie voor een Rusje. Wij hadden de gele versie besteld voor onze Syr omdat deze mooier bij de gebruikte kleuren in zijn verblijf paste, maar binnen een paar weken kon hij moeilijk door de buis en moesten we alsnog de ruimere Terracotta versie bestellen.

Plaats reactie