Bijten

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: I

isabog
Hamsters: Fiji
Leeftijd: 19

Bijten

Bericht door isabog » 08 jul 2019, 21:52

Hoi allemaal,

In verband met een verhuizing moest mijn hamster Mellow een tijdje in een kleiner hokje (60x30). Na 2 weken in dat hok begon hij te bijten terwijl hij eerder altijd super gretig op je hand kwam en heel gezellig rondliep. Nu zit hij weer terug in zijn grotere hok en na 2 weken beet hij nog steeds het moment dat je in zijn hok kwam. Nu probeer ik het weer langzaam op te bouwen door snoepjes aan te geven enzo. Nu geef ik sinds een paar dagen een meelwormpje op platte hand en dan eet hij hem op op mijn hand. Omdat ik toch een beetje angstig ben haal ik hem van mijn hand af voordat hij klaar is met eten. Vanavond deed ik dat niet en liet ik hem verder eten en het moment dat hij zijn meelworm op had beet hij toch weer in mijn vingertop, tot bloedens toe.

Heeft iemand nog tips? Ik vind het namelijk niet fijn om elke keer weer een gat in mijn vinger te hebben totdat hij helemaal tam is en word er ook wat angstig van.

Gr Isa

Plaats reactie