Reizen met hamster

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: I

Plaats reactie
Gamster
Hamsters: Billy

Reizen met hamster

Bericht door Gamster » 03 okt 2019, 16:12

Hallo allemaal! Ik heb ook een hamster op kamers en de vakantie komt eraan. Ik zit eraan te denken om mijn hamster mee te nemen naar mijn ouders met de trein. Ik heb één keer eerder met m’n hamster gereisd, ze vond het echt geen probleem en sliep de hele rit. Nu is het wel een stuk kouder inmiddels, de dag dat ik wil reizen wordt het 13 graden. Hoe zorg ik dat ze goed warm blijft? Ik heb veel bodembedekking van zacht materiaal, ben van plan haar vervoerbakje met een shirt & regenjack te bedekken (zodat er geen koude wind in komt) maar zou dat genoeg zijn? Of kan ik dan toch beter thuisblijven? Vind het zo eng om in het koude weer met haar te reizen! Bij 1 overstap moet ik wel 20 minuten op de trein wachten. Bedenk me nu dat ik dan misschien maar de boekenwinkel in moet gaan waar het warmer is, doen alsof ik een boek ga kopen. Maar als mensen nog tips hebben om haar warm te houden, hoor ik het graag.

Sicos
Beheerder
Hamsters: 1 robbie en 1 rusje
Leeftijd: 42

Re: Reizen met hamster

Bericht door Sicos » 04 okt 2019, 06:42

Gewoon een flinke laag bodem bedekking in je reiskooitje doen en dan blijft je hamster echt wel warm. Die 20 minuten met 13 graden moet ook geen probleem zijn hoor.

Boazdehamster
Hamsters: Boaz

Re: Reizen met hamster

Bericht door Boazdehamster » 12 okt 2019, 23:03

Hallo, vakantie al voorbij? Of heb je nog hulp nodig? Ik zelf zou een kruik onder de kooi doen, er een jas omheen knopen, veel bodembedekking en een deken overheen doen.

Plaats reactie