Exoknaag

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: I

Plaats reactie
Siska
Hamsters: Snuffie

Exoknaag

Bericht door Siska » 16 nov 2019, 19:23

Kan iemand mij vertellen of Exoknaag ook leuk is voor kinderen? Ik ga zelf in elk geval op 1 december, maar als t voor kinderen ook leuk is, dan neem ik m’n zoon van 7 ook mee.

Boazdehamster

Re: Exoknaag

Bericht door Boazdehamster » 16 nov 2019, 19:27

Geen idee. Ben er nog nooit geweest en vind het een beetje duur. Maar als je kind niet al te veel zeurt zou het wel kunnen. Als ik als kind daarheen zou zijn geweest dan zou mijn moeder gek worden. Ik wil alle hamsters hebben.

Siska

Bericht door Siska » 16 nov 2019, 19:35

Das wel een bijzondere reactie: als je kind niet teveel zeurt zou t wel kunnen.
Het gaat mij er meer om of er voor hem wat te zien/beleven valt of dat t meer voor volwassenen is.
Ik wacht rustig op zinniger antwoord van iemand die er al eens geweest is.

_mona_
Hamsters: 2
Leeftijd: 28

Bericht door _mona_ » 16 nov 2019, 19:58

Goh, exoknaag is echt wel een beurs. Dus: veel standjes die spullen en dieren te koop aanbieden. Er is normaal gezien 1 knaagdierenhal, waar hamsters, muizen, ratten etc en spullen aangeboden worden. En dan 2 hallen met reptilen, inc voerdieren en toebehoren.

Dus op zich valt er niet zo veel te beleven. Of je zoontje dit leuk vind kan jij waarschijnlijk best inschatten. Ik heb een nichtje van 7 die exo fantastisch zou vinden (voor een uurtje ofzo ^^), terwijl andere kinderen er niets aan zullen vinden. Want het is over het algemeen niet de indruk om dieren te gaan aaien, er is niet echt iets te doen of iets heel bijzonder te zien.
Gewoon heel veel verschillende soorten dieren .
Laatst gewijzigd door _mona_ op 16 nov 2019, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van Mona,
en van syrtje Cardan en rusje Amberle♥

Saskia1982
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door Saskia1982 » 16 nov 2019, 20:31

Mijn dochter vind het er helemaal geweldig, maar ze gaat al mee sinds ze een jaar of 2 was. Ze gaat er de hallen door en diertjes kijken, ze kent wat mensen waar ze dieren mag aaien. Verder heb ik zelf natuurlijk al hamsters mee, dus ze kan ook rustig met wat hamsters gaan zitten. Maar dat is denk ik wel een uitzondering..
Veel kinderen zullen het toch snel zat worden op zo'n dag waar je niet veel kan doen..

Boazdehamster

Bericht door Boazdehamster » 16 nov 2019, 20:34

Siska schreef:
16 nov 2019, 19:35
Das wel een bijzondere reactie: als je kind niet teveel zeurt zou t wel kunnen.
Het gaat mij er meer om of er voor hem wat te zien/beleven valt of dat t meer voor volwassenen is.
Ik wacht rustig op zinniger antwoord van iemand die er al eens geweest is.
Ik bedoel meer dat ik als kind alles wilde. Ik zou daar dus nooit heen mogen want ik zou elke hamster elk huisje alles zou ik willen hebben. Het staat er inderdaad wel een beetje raar. Sorry maar wist niet hoe ik het anders moest opschrijven.

xDenies
Leeftijd: 27

Bericht door xDenies » 16 nov 2019, 21:08

Er is inderdaad niet heel veel te beleven. Wel veel te zien; vooral in de terra hal (ook minder leuke dingen zoals diepvriesratten en voermuizen in kleine bakken) en in de knaagdier hal is altijd wel wat te zien op fretten/grotenkonijnen/katten/roofvogel gebied. Maar verder is het voornamelijk stands en echt een beurs om rond te neuzen :)
Hamstery Pure Colour
https://HamsteryPureColour.com
HamsterScaping, het creëren van een natuurlijke leefwereld voor je hamster.
http://www.HamsterScaping.Info
Facebookgroep Hamsterscaping

Siska

Bericht door Siska » 16 nov 2019, 21:57

Dank voor de reacties.
Ik zal t eens met m bespreken. Denk dat ie de terrahal wel reuze interessant vindt! Ben zelf ook niet van plan om er uren te blijven. Vooral meer nieuwsgierig en kijken of ik nog een leuk sinterklaascadeautje voor Snuf kan kopen. (Zo praat ik mn kooplust goed😉)
Het is voor mij ook maar 20 min rijden, dus dat valt mee.

Plaats reactie