Een vraag?

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: I

Plaats reactie
I-Love-Goofy

Een vraag?

Bericht door I-Love-Goofy » 25 sep 2003, 19:01

hoi, ik ben hier net nieuw eerst had ik de naam goofy44 maar ik heb hem veranderd maar dat is niet mijn vraag!

ik mijn hamster al ongeveer ½ jaar hij is al tam ( hij heeft me nog nooit gebeten ) altijd als ik hem uit zijn kooi haal dan ga ik met hem spelen hij is dan al wat sneller maar dat is normaal en als ik hem op de bank zet dan gaat hij super snel naar een hoekje en gaat ongeveer 2 min staren en als hij ongeveer 10 min hebt mee gespeeld dan loopt hij een beetje rond als ik hem dan ga aaien dan staat hij stil maar dan opeens schiet hij naar een hoek en dan wil ik hem pakken en in zijn kooi zetten als ik hem in de hand heb schiet hij uit mijn hand en valt dan op de grond ( dat vindt hij niet erg ) en als ik hem met mooite er in heb gedaan dan gaat hij heel lang zitten te rusten! is dat wel normaal???

Greetzzzz I-Love-Goofy

[size=75][color=red]
Ik Zal Jullie Allemaal Missen !!!
†Goofy ( Syr, Werd 3 Jaar en 1 maand )
†Blacky ( Syr, Werd maar ½ maand )
†Snoopie ( Langhaar Syr, 2½ jaar ) [/color][/size]

LaiN

Bericht door LaiN » 25 sep 2003, 22:34

Mijn hamster heeft ook wel eens van die staar periodes gehad. Dan zat ze uren voor zich uit te staren. Weet ook niet waar het aan ligt. Misschien is ze bang geworden van iets. Of ze is inderdaad moe van iets maar ze is een half jaartje dus aan ouderdom kan het niet liggen. Misschien wil ze meer speel en of knaagmateriaal.

I-Love-Goofy

thanks

Bericht door I-Love-Goofy » 26 sep 2003, 15:36

sorry van mijn typ fouten!

Maar bedankt voor alle informatie ik koop binnenkort meer speelgoed.

Doei
[size=75][color=red]
Ik Zal Jullie Allemaal Missen !!!
†Goofy ( Syr, Werd 3 Jaar en 1 maand )
†Blacky ( Syr, Werd maar ½ maand )
†Snoopie ( Langhaar Syr, 2½ jaar ) [/color][/size]

Plaats reactie