Hammie speelt dood..

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: I

x_elkee
Leeftijd: 27

Bericht door x_elkee » 06 mei 2006, 13:19

Eigenlijk is het dus helemaal niet zo raar, gewoon hun instinct :P

[size=75][color=#20B2AA]++ Groetjes van Elke en Travis[/color][/size]

JoZZ

Bericht door JoZZ » 06 mei 2006, 17:20

Okee, ik had het zelf ook al bedacht dat het dat was... Maaar vind het wel raar want onze vogel ( een dwergpapegaai ) die zit regelmatig op zijn kooi en daar trekt ie zicht niks van aan...Misschien toch nog onwennig om buiten te zijn. Zonder dak te zien of de wind te voelen....

Maar goed, weten we ook weer dat dit normaal gedrag is en meerdere hammies dit doen...

Thx voor de reacties...

Slotje dan maar ? :D
www.kangeenleukplaatjevinden.gif

xSummer
Leeftijd: 25

Bericht door xSummer » 07 mei 2006, 12:31

Hmm...Deed die wiebelkont van mij het maar eens..Dan kon ik haar eindelijk eens rustig oppakken..

M&M
Hamsters: Malteser

Re: Hammie speelt dood..

Bericht door M&M » 14 mei 2019, 01:33

ik had dit dus net ook.. ik hoorde haar rennen en toen opeens helemaal niks meer, best lang terwijl ik gewoon in bed lag en er geen rare geluiden waren. ik ging kijken en ze lag zo stil in haar radje, ze ademde zelfs niet. kon alles met haar doen, stijf was ze niet maar ze gaf geen krimp bij elke aanraking. ik begon alles al bij elkaar te janken want ik dacht ze is dood aan het gaan. ik pakte het drinkflesje en keek of ze op een druppeltje water reageerde en toen schoot ze meteen mijn hand op, dus zette haar meteen in haar hok om haar reactie te zien en ze ging weer vrolijk haar ding doen... schrik van mijn leven! dus ik begrijp je heel goed!

Sicos
Beheerder
Hamsters: 1 robbie en 1 rusje
Leeftijd: 42

Re: Hammie speelt dood..

Bericht door Sicos » 14 mei 2019, 13:54

Dit topic is al heel erg oud... dus daarom gesloten

Gesloten