hamster oppastips gevraagt

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: I

flower
Hamsters: Soep
Leeftijd: 24

hamster oppastips gevraagt

Bericht door flower »

hallo,
ik ga waarscheinlijk op een hamster van mijn vriendin(illizie) passen als zij op vakantie is. ik heb al veel geleert over hamsters heb bij haar ook al gelogeert en zo gekeken hoe alles moet, maar het zou handig zijn als jullie ook wat tips hadden.
ik verzorg een mannetjes dwerghamstertje die waarscheinlijk blind is.
hij is vrij tam.

svdb
Hamsters: 1 Bolletje Kiki
Leeftijd: 28
Contacteer:

Bericht door svdb »

Kijk op het forum rond zou ik zeggen daar staat meer dan genoeg op :D

Sander
Mijn syrische hamster: Joni en Bolletje Kiki
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]
flower

Bericht door flower »

oke:)
- groetjes, Romy en hamster Soep.

in herinnering: Fred, Indy, Günther,Sammy en Tante Pollewob, Sputnik en Man-Beau Mumber 5.
Mevr. de Bruin

Bericht door Mevr. de Bruin »

en natuurlijk gewoon op www.dehamster.nl :D
[size=75][color=#fb5ba1]-[/color][color=#fb5ea2]x[/color][color=#fb61a4]x[/color][color=#fb63a5]-[/color] [color=#fb69a8]A[/color][color=#fb6caa]n[/color][color=#fb6fab]n[/color][color=#fb72ad]e[/color] [color=#fc77b0]&[/color] [color=#fc7db3]s[/color][color=#fc80b4]y[/color][color=#fc82b5]r[/color][color=#fc85b7]t[/color][color=#fc88b8]j[/color][color=#fc8bba]e[/color][color=#fc8ebb]s[/color] [color=#fc93be]M[/color][color=#fc96c0]r[/color][color=#fc99c1].[/color] [color=#fc9fc4]d[/color][color=#fca2c6]e[/color] [color=#fca7c8]B[/color][color=#fcaaca]r[/color][color=#fcadcb]u[/color][color=#fdb0cd]i[/color][color=#fdb2ce]n[/color] [color=#fdb8d1]&[/color] [color=#fdbed4]M[/color][color=#fdc1d6]o[/color][color=#fdc3d7]n[/color][color=#fdc6d9]a[/color]
† Scooby & Ozzy
www.floydsdagboek.webs.com <--- blog site van mijn labradoodle Floyd! Neem eens een kijkje en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat :)[/size]
flower

Bericht door flower »

daar ga ik kijken.
hoe kan je eigenlijk het beste met je hamster spelen??
en heeft hij plekjes die hij juist niet of wel lekker vind om geaait te worden?

in herinnering: Fred, Indy, Günther,Sammy en Tante Pollewob, Sputnik en Man-Beau Mumber 5.
svdb
Hamsters: 1 Bolletje Kiki
Leeftijd: 28
Contacteer:

Bericht door svdb »

Een hamster heeft niet echt zin om te spelen en om geaait te worden. Sommige hamsters willen wel een beetje kroelen bij hun baasje maar aaien vinden ze niet echt leuk. Hamsters rennen graag in een grote ren (waar ze niet uit kunnen klimmen ;) ) of ze lopen los in de kamer.

Sander
Mijn syrische hamster: Joni en Bolletje Kiki
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]
illizie

Bericht door illizie »

hoi uiltje
ik heb een briefje voor je gemaakt voor puck :P
maar ik wou vragen of je miss ook op Chica kan passen??
ik denk het trouwens niet maar dat is niet erg
Michellee.
Leeftijd: 23
Contacteer:

Bericht door Michellee. »

He Sander, volgens mij verschild het per hamster.
Want als ik mijn ham in een flink gevulde ren of in de kooi of gewoon de kamer zet, houd ik mijn hand wel eens voor haar, dan weer voor de ren enz. Maar ze wil dan toch op mijn hand blijven zitten.. en bij het aaien enz. doet ze nou niet echt of ze het stom vind, maar volgensmij is dat bij elke ham anders....
Liefs, Mies
Psychobarbie
Leeftijd: 31

Bericht door Psychobarbie »

flower schreef:daar ga ik kijken.
hoe kan je eigenlijk het beste met je hamster spelen??
en heeft hij plekjes die hij juist niet of wel lekker vind om geaait te worden?
Ze vinden het leuker om lekker rond te lopen, bijv. op je armen klimmen enz. Of op je bed rondlopen of in een ren. Echt aaien doe ik nooit, wel af en toe een kleine aai en dat doe ik dan zeg maar alleen over zijn ruggetje.
[size=75][color=#f10ec6]L[/color][color=#ed14c2]i[/color][color=#e919be]e[/color][color=#e51fba]f[/color][color=#e225b6]s[/color] [color=#da30ae]A[/color][color=#d636aa]m[/color][color=#d23ba6]a[/color][color=#ce41a2]n[/color][color=#ca479d]d[/color][color=#c74c99]a[/color] [color=#bf5891]e[/color][color=#bb5d8d]n[/color] [color=#b36985]e[/color][color=#af6e81]e[/color][color=#ac747d]n[/color] [color=#a47f75]p[/color][color=#a08571]o[/color][color=#9c8b6d]o[/color][color=#989069]t[/color][color=#949665]j[/color][color=#909c61]e[/color] [color=#89a759]v[/color][color=#85ad54]a[/color][color=#81b250]n[/color] [color=#79be48]P[/color][color=#75c344]j[/color][color=#72c940]o[/color][color=#6ecf3c]t[/color][color=#6ad438]r[/color]

[/size]
flower

Bericht door flower »

oke toen ik daar was ging puk liep puk inderdaat alleen lekker over mijn hand en armen heen

flower

Bericht door flower »

illizie schreef:hoi uiltje
ik heb een briefje voor je gemaakt voor puck :P
maar ik wou vragen of je miss ook op Chica kan passen??
ik denk het trouwens niet maar dat is niet erg
ja dat mag van mijn moeder!!!!!!!!
wanneer ga je ook alweer weg?
illizie

Bericht door illizie »

oh dank je!!!!!!
ik ga 21 juli wewg dat is over 4 daagjes
oh god ik ben zooooo blij want ik denk niet dat mijn vader en broer tijd hebben om hem hellemaal te verzorgen dan maak ik ook wel een brief je voor chic
flower

Bericht door flower »

oke:D

flower

Bericht door flower »

illizie schreef:oh dank je!!!!!!
ik ga 21 juli wewg dat is over 4 daagjes
oh god ik ben zooooo blij want ik denk niet dat mijn vader en broer tijd hebben om hem hellemaal te verzorgen dan maak ik ook wel een brief je voor chic

ik weet nu waar de pets-place in alkmaar is(die van chikaa) het is vlak bij de h&m
flower

Bericht door flower »

nu krijg ik er dus 2 als ik ze iets extra's wil geven. wat kan ik dat geven naast het normale voer?

Plaats reactie