samen in bed

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: I

Daniela
Leeftijd: 29

Bericht door Daniela » 20 sep 2003, 21:40

Hammie was toen ik haar net had(1 dag),in mijn handen inslaap gevallen,echt heel lief!

[color=green][size=75]Daniela
[/size][/color]

Marianne

Bericht door Marianne » 21 sep 2003, 13:51

Ow wat schattig!!!!

Linda

Bericht door Linda » 21 sep 2003, 15:43

Jammer dat ze dat soort dingen altijd zo weinig doen! Maar dat maakt het wel erg apart ALS ze het doen!
Net als eten direcht opeten als je het ze geeft, dat doen ze (bij mij) meestal alleen maar als ze heel jong zijn... als je ze een tijdje hebt gaat alles direct de wangzak in, tenzij het iets aparts is wat ze niet vaak krijgen!

Tara ging de laatste week dat we haar hadden naast me op de bank liggen slapen, dat vond ik zoooo lief. Maar achteraf had dat waarschijnlijk toch te maken dat ze zich al niet meer helemaal goed voelde :( ...
Groetjes van Linda

en natuurlijk van Jori en Romi

[url]http://hammieonline.dk3.com[/url]

joke
Leeftijd: 39

Bericht door joke » 21 sep 2003, 15:58

het was niet echt de bedoeling natuurlijk, en als je het wil zal hij het nooit doen, maar het was wel schattig! maar hij kent het bed wel, we kijken altijd naar tv vanuit bed (kleine studio, geen plaats voor een salon) en dan leg ik hem bij me! het gebeurt dan wel, als hij nog maar net wakker is, dat hij dan in een holletje onder de deken kruipt en daar gaat slapen! tis gewoon een schattig beestje!!
joke :D

Plaats reactie