Is een hamsterbal leuk?

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: I

Arwen1
Hamsters: Knabbel

Re: Is een hamsterbal leuk?

Bericht door Arwen1 » 27 jul 2011, 12:51

Ggeloof 2 week geleden had liddle had er een. Ik stond op punt om hem mee te nemen, maar mijn vriend had hem al gemaakt;).
Ik heb gewoon van laminaat planken (wat over was) heb ik ze met schanieren aan elkaar gemaakt. En je moet dan ook opletten dat je een hamsterren koopt, geen konijn want daar wringt ie zich door heen.

anna-noor
Hamsters: jinty en jimmy
Leeftijd: 20

Bericht door anna-noor » 28 jul 2011, 09:40

het licht aan de hamster een hele actiefe hamster vind het wel leuk en dat is ook goed voor hem want dan gan die wat renen enzo maar een hele rustige hamster zal er niks aan vinden

MéganPaap
Hamsters: Sammy en Ivy

Bericht door MéganPaap » 21 aug 2017, 18:01

Mijn hamsters vinden het GEWELDIG zo'n hamsterbal elke keer als ik hem in het hok leg gaan mijn hamsters er gelijk in ik heb een Russische hamster en een Syrische hamster ( ook wel goudhamster genoemd) en mijn Syrische hamster heb ik nog niet lang maar die vind het ook super leuk om even een soort van vrij te rennen , en ik heb een bal waar de adem spleetjes niet heel groot zijn dus de voetjes kunnen er niet tussen komen dus er is niks verkeerds aan en ze vinden het allebei super leuk!

-- 21 aug 2017 18:02 --
Arwen1 schreef:Ggeloof 2 week geleden had liddle had er een. Ik stond op punt om hem mee te nemen, maar mijn vriend had hem al gemaakt;).
Ik heb gewoon van laminaat planken (wat over was) heb ik ze met schanieren aan elkaar gemaakt. En je moet dan ook opletten dat je een hamsterren koopt, geen konijn want daar wringt ie zich door heen.
we hebben het over een hamsterbal geen hamsterren xD

I
Moderator
Hamsters: Toby en Lynn
Leeftijd: 34

Bericht door I » 22 aug 2017, 21:05

Dit topic is van 2011, het is niet de bedoeling zulke oude topics omhoog te halen. Ik doe hem op slot.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered

Gesloten