Veldhoven, een jaar geleden

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: I

Bep

Re: Veldhoven, een jaar geleden

Bericht door Bep »

Fijn om te lezen dat jullie overgebleven Veldhovenhammies 'are still going strong'! :D

Groetjes van Susanne
VixenFromHell
Leeftijd: 34

Bericht door VixenFromHell »

Mijn Veldhoven hammie is eind vorig jaar overleden..

Papoi:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Tofste hamster die ik gehad heb :+:
Nobody ever seems to remember life is a game we play

Also known as Maaike

Pics!
Nona
Hamsters: 2 syrtjes & 1 rusje
Leeftijd: 28

Bericht door Nona »

Ik had ook een Veldhoven hamstertje, zwart gevlekt bellie meisje Nibbit. Ik zag haar bij Knaag&Ko en was toen meteen verliefd, helaas overleed ze 6 dagen na aankomst bij mij al :( Ze had erg overgewicht en wat kleine gedragsproblemen, maar ik had toch gehoopt dat ze nog gezond en gelukkig ouder had kunnen worden.

Nikki, een wildkleur bellie ook uit Veldhoven, woont bij een kennis van me en is wel nog in leven :) Ze slaapt een stuk meer, maar verder is er nog niet echt te zien dat ze bejaard is.
Mimosa
Leeftijd: 27

Bericht door Mimosa »

Papoi was leuk zeg!
Roane
Leeftijd: 32

Bericht door Roane »

Mijn veldhoven Syr dametje Gylfie is gisteren overleden aan een tumor vlak bij haar long. :( ik heb haar toch bijna 2 jaar gehad. Ze is nooit echt tam geworden :lol: had de kracht van een nietmachine in die kaakjes, maar ze was een gezellige kijkhamster die op het plateautje op bureau hoogte kwam zitten als ik achter de computer bezig was.

Het is nu erg stil :(
sillie

Bericht door sillie »

Evil Edje mijn zwart witte dwergje is dinsdag overleden. Hij had hoornachtig weefsel in zijn oor. Omdat hij nooit helemaal tam is geworden moest hij even aan het gas. Hij is goed thuisgekomen maar na een uur alsnog dood gegaan.
Edje komt bij knaagdierenopvang aa en hunze weg, hij was de minst tamme die er zat. Krijsen en aanvallen. Hier heeft hij al snel een Mary gekregen om in te wonen. Uit de kooi vond hij niet grappig, snoepjes op een gegeven moment wel. Ook durfde hij na een tijd naar je hand te komen en kon hij opgepakt worden.
Na een hele tijd geen hamster te hebben gehad, was Edje wel geweldig om te hebben, een echte kijkhamster.
Toevallig kan ik de komende 3-4 maanden een hamster van een familielid opvangen, dus we zijn niet gelijk hamsterloos.
Bep

Bericht door Bep »

Sterkte allemaal bij het gemis... :(
Groetjes van Susanne
Sanne

Bericht door Sanne »

Sterkte :( Ik heb twee gerbils uit een van de Veldhovennestjes en die doen het nog steeds super, maar gerbils worden natuurlijk iets ouder dan hamsters...
Sascha
Hamsters: 6 nieuwschierige aapjes
Leeftijd: 28

Bericht door Sascha »

Ik had 3 mogelijk zwangere dametjes opgevangen... Samen met Britt ben ik naar Dunja gegaan en heb er daar 3 meegenomen, 2 syrtjes en 1 rusje. Het eerste syrtje, een champagnekleurige lag plots dood in haar hokje ongeveer een jaar nadat ik haar had opgehaald. 2 Maanden later lag het zwart-witband meisje ook heel stil in haar hok en was aan het doodgaan. Helaas heeft zij nog de hele nacht geademt en zijn we de ochtend erna naar de dierenarts gegaan voor een spuitje. Het rusje heeft het langst geleefd, maar ik denk dat ze op het einde suikerziekte had. Ze was mandarijnkleurig en viel erg veel af. Op een avond vond ik haar ingeslapen in haar nestje.
Gelukkig hebben ze alle 3 geen nestje gehad. Echt tam zijn ze ook nooit geweest. Lekkere snoepjes namen ze altijd aan, maar verder waren ze veel op zichzelf. Vooral het rusje, die schreeuwde nogal veel in het begin
Groetjes van mij en de beestjes:
Mellow, Max, Dio, Nero, Jack en Marshall. Ook natuurlijk de groetjes van de rest van mijn dierentuin!
Gerbil.nl

Bericht door Gerbil.nl »

Vandaag is ook ons laatste veldhoven hamstertje overleden.

'Ukkie' was een onwijs klein zwart-gevlekt bellie meisje! Ze was écht helemaal op en hebben we vanochtend dood aangetroffen.
We denken dat ze van April 2011 was. We hebben haar in Mei in huis genomen, en ze was nog erg jong.
Toch een mooie leeftijd behaald :-)

Dit was dr:
http://forum.dehamster.nl/viewtopic.php?f=5&t=79329
Groetjes, Hilda

Unieke hamster webshop met zeer ruim assortiment! Hamstert.nl
Kaarten webshop voor postcrossing! Happy Poscrossing!

Hamstery Jack
Hamsters: Teri, Kim, Jack Jr, Tyler, Jenna
RIP: Jack, Chloë, Freezer, Ukkie, Stephen
I
Moderator
Hamsters: Molly
Leeftijd: 38

Bericht door I »

Even een schopje, zijn er nog kranige Veldhoven-oudjes op het forum?

Ricky lijkt al weken helemaal op, hij trilt, heeft staar, heeft moeite met het legen van zijn wangzakken en hij wil niet meer opgepakt worden. Hij zal inmiddels de twee wel ruim gepasseerd zijn, maar hij gaat stug door:

Afbeelding

Afbeelding
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered
shania-brummel
Leeftijd: 21

Bericht door shania-brummel »

sterk ventje is het dan :-)
mooie kleur heeft ie..
en een mooie leeftijd ook
Rust zacht liefje, ik zal je nooit vergeten Brummel❤
Knorretje
Dierenarts
Leeftijd: 39
Contacteer:

Bericht door Knorretje »

Ach gossie... wat een dapper oudje!

Bij mijn moeder ook nog twee kranige Veldhoven oudjes still going strong! :D Clara en Thomas zijn allebei duidelijk een dagje ouder, maar ook beide nog steeds lekker actief en in goede gezondheid. Foto's heb ik helaas niet, mijn moeder heeft geen digitale camera (en ook geen internet), dus ik kan ze niet showen, maar ben toch wel trots dat die twee er nog steeds zijn! Zoveel Veldhoven hamsjes zijn er inmiddels niet meer over helaas...
The person who says it cannot be done...
Should not interrupt the person doing it.

Groetjes van Mir en alle hamsjes in hamstery Jade
Kijk ook eens op mijn fotografie pagina, voor natuurfotografie en dierenportretten
femke307
Leeftijd: 22

Bericht door femke307 »

Aw wat een leuk topic!Ik heb 2 veldhoven robbies die het allebei nog super doen :-)
blossomgirl

Bericht door blossomgirl »

Papa Beer doet het nog super. Hij ziet er ook helemaal niet oud uit. :)
Gezond, 100% natuurlijk voer voor hamsters en ratten.
http://www.ratrations.nl
Plaats reactie