Exoknaag Houten 17 september

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: I

Plaats reactie
Mooonie
Hamsters: Humpy, Pumpkin
Leeftijd: 24

Exoknaag Houten 17 september

Bericht door Mooonie » 28 aug 2017, 17:14

Ben benieuwd wie er naar de eerstvolgende exoknaag gaat? :-)

Sammuis

Re: Exoknaag Houten 17 september

Bericht door Sammuis » 10 sep 2017, 12:36

Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik vraag me af of er betrouwbare fokkers aanwezig zullen zijn met langharige kereltjes. Liefst in goud, oranje, crème of wit (donkeroog). En met een rustig, zachtaardig karakter.

Gabriëlle
Leeftijd: 34
Contacteer:

Bericht door Gabriëlle » 10 sep 2017, 13:40

Ik ga niet, november weer tis zo kort op elkaar nu.

Romy S

Bericht door Romy S » 11 sep 2017, 11:29

Sammuis schreef:Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik vraag me af of er betrouwbare fokkers aanwezig zullen zijn met langharige kereltjes. Liefst in goud, oranje, crème of wit (donkeroog). En met een rustig, zachtaardig karakter.
Voor een hamster op exo kun je het beste vooraf reserveren bij een betrouwbare fokker, ik zou niet zomaar op exo bij iemand een hamster kopen, vaak gaat dat ook niet.

Ik ga ook niet en ga in november weer heen, deze is groter dan de september versie
Hobbyfokker Syrische Hamster in Enschede https://www.facebook.com/Hamstery-Het-T ... 176487004/

Sammuis

Bericht door Sammuis » 11 sep 2017, 14:21

Bedankt Romy, ik ben ook inderdaad van plan om dan vooraf contact te leggen en te reserveren.

Ilse
Leeftijd: 30

Bericht door Ilse » 16 sep 2017, 12:18

Ik ga misschien ook in november weer. Goed dat ik het zie trouwens, ik was anders zo weer van het eerste weekend in december uit gegaan.

yunansia
Hamsters: Hoodie & Xillia & Noctis

Bericht door yunansia » 16 sep 2017, 22:56

Moet je van te voren een kaartje kopen? Of kan het ook daar bij een balie ofzo?

Mooonie
Hamsters: Humpy, Pumpkin
Leeftijd: 24

Bericht door Mooonie » 17 sep 2017, 21:18

Kan ook daar, alleen kom je dan vaak in een lange rij terecht. Als je al kaartjes hebt ben je een stuk sneller binnen.

yunansia
Hamsters: Hoodie & Xillia & Noctis

Bericht door yunansia » 18 sep 2017, 10:22

Mooonie schreef:Kan ook daar, alleen kom je dan vaak in een lange rij terecht. Als je al kaartjes hebt ben je een stuk sneller binnen.
Ik heb het gemerkt. Ik was toch maar gegaan. Als ik de mensen in de rij moet geloven was dit een kleine rij in vergelijking met sochtends, maar was alsnog een flinke rij. Voor mijn eerste exoknaag vond ik het wel leuk. Ook een aantal dingen kunnen scoren. Heb alleen heel lang met een hamstertje gespeeld en hem uiteindelijk niet gekocht. Stiekem heb ik heel erg spijt :(

Naranja
Hamsters: Popcorn

Bericht door Naranja » 18 sep 2017, 16:57

yunansia schreef:
Mooonie schreef:Kan ook daar, alleen kom je dan vaak in een lange rij terecht. Als je al kaartjes hebt ben je een stuk sneller binnen.
Ik heb het gemerkt. Ik was toch maar gegaan. Als ik de mensen in de rij moet geloven was dit een kleine rij in vergelijking met sochtends, maar was alsnog een flinke rij. Voor mijn eerste exoknaag vond ik het wel leuk. Ook een aantal dingen kunnen scoren. Heb alleen heel lang met een hamstertje gespeeld en hem uiteindelijk niet gekocht. Stiekem heb ik heel erg spijt :(
Ik ben gistermiddag ook geweest en er stond inderdaad nog een redelijke rij!
Verder vond ik het wel een hele leuke ervaring :) Heb een nieuw terrarium voor m'n hamster gekocht en dat vind ik toch wel een stuk fijner staan dan de traliekooi.

Plaats reactie