Excoknaag 2020

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: I

Plaats reactie
Dukat
Hamsters: 3 kereltjes en 1 dame.

Excoknaag 2020

Bericht door Dukat » 28 jan 2020, 18:17

Ik heb hier de link van hun site klik
Ik weet zelf nog niet of ik kom. Ik ben er nog nooit geweest.
Misschien dat ik het kan combineren als ik toch naar familie of vrienden toe ga in provintie Utrecht.

Ik heb zelf niet echt in het hoofd om aan een forum tafeltje te zitten. Waarschijnlijk kom ik gewoon kijken of ik interessante spullen voor de hamsterscaping zie.

In elk geval is hier een topic daar over voor wie elkaar dan wil ontmoeten.
12 april komt over een paar maanden.

Momenteel is een goeie kooi voor een syrische hamster minimaal 100x50 cm. in grondoppervlak.
Vaak post ik 2e-handshamsters die ik zie op Marktplaats. Klik

xDenies
Leeftijd: 26

Re: Excoknaag 2020

Bericht door xDenies » 28 jan 2020, 18:48

Voor HamsterScaping spullen kan je beter naar een fysieke winkel voor het assortiment waar je 'gratis' naar binnen loopt dan naar de Exoknaag. Ik vond het aanbod spullen ontzettend tegen vallen en het lijkt steeds meer op grotere knaagdieren & voeding afgestemd te zijn.

Ik zal wellicht wel gaan maar dat durf ik nu nog niet te zeggen zo ver van te voren :) Even zien wat het aanbod van fokkers uit het buitenland doet.
Hamstery Pure Colour
https://HamsteryPureColour.com
HamsterScaping, het creëren van een natuurlijke leefwereld voor je hamster.
http://www.HamsterScaping.Info
Facebookgroep Hamsterscaping

Dukat
Hamsters: 3 kereltjes en 1 dame.

Bericht door Dukat » 29 jan 2020, 00:48

xDenies schreef:
28 jan 2020, 18:48
Voor HamsterScaping spullen kan je beter naar een fysieke winkel voor het assortiment waar je 'gratis' naar binnen loopt dan naar de Exoknaag.
Dank voor de tip. Ik wist niet dat het aanbod in hamsterspullen bij exoknaag de laatste keren minder was.
Momenteel is een goeie kooi voor een syrische hamster minimaal 100x50 cm. in grondoppervlak.
Vaak post ik 2e-handshamsters die ik zie op Marktplaats. Klik

xDenies
Leeftijd: 26

Bericht door xDenies » 29 jan 2020, 08:29

Ik ging daar ook voor, in de hoop dat ik iets tegen kwam wat ik niet op mijn werk al kan aanschaffen (met korting, haha). Maar helaas ..
Hamstery Pure Colour
https://HamsteryPureColour.com
HamsterScaping, het creëren van een natuurlijke leefwereld voor je hamster.
http://www.HamsterScaping.Info
Facebookgroep Hamsterscaping

TalithaR

Bericht door TalithaR » 29 jan 2020, 14:10

Ik kom zeker weer aangezien er weer wat Robo’s uit Zweden en Duitsland naar mij toe komen.
Hamstery Casanova

Hobbyfokster van Roborovski dwerghamsters.

Groetjes van mij en de hamsters! :zwaai:
https://www.facebook.com/hamsterycasanova/

BuzzLightyear
Leeftijd: 21

Bericht door BuzzLightyear » 02 feb 2020, 04:52

Klein vraagje! Ben misschien van plan te gaan als nieuwsgierige bezoeker, maar ook omdat ik dit jaar eindelijk mijn eerste hamster kan aanschaffen. Nu heb ik wel een aantal fokkers in gedachte voor een hamster via persoonlijk contact, maar als het niet uitkomt met tijd (of het wordt verslavend dus pratend over een 2e hamster), is het algemeen aan te raden om daar een hamster te kopen? Het lijkt me interessant wegens het grote aanbod, maar ben een beetje bezorgd aangezien het aanvoelt als een dierenwinkel met nog meer stress en drukte. Tips/input van veteranen?

Siska
Hamsters: Snuffie

Bericht door Siska » 02 feb 2020, 12:26

Eerlijk gezegd denk ik dat er niet eens zoveel ‘losse verkoop’ is daar. Van wat ik de vorige keer allemaal gelezen heb, nemen de meeste fokkers alleen gereserveerde hamstertjes mee naar de beurs.

Sylvia.
Hamsters: Kody

Bericht door Sylvia. » 02 feb 2020, 13:03

BuzzLightyear schreef:
02 feb 2020, 04:52
Klein vraagje! Ben misschien van plan te gaan als nieuwsgierige bezoeker, maar ook omdat ik dit jaar eindelijk mijn eerste hamster kan aanschaffen. Nu heb ik wel een aantal fokkers in gedachte voor een hamster via persoonlijk contact, maar als het niet uitkomt met tijd (of het wordt verslavend dus pratend over een 2e hamster), is het algemeen aan te raden om daar een hamster te kopen? Het lijkt me interessant wegens het grote aanbod, maar ben een beetje bezorgd aangezien het aanvoelt als een dierenwinkel met nog meer stress en drukte. Tips/input van veteranen?
Het beste reserveer je van te voren een hamster bij een fokker. Dan wordt het diertje door de fokker in een vervoersboxje meegenomen en kun je het ter plekke met bodembedekking en al snel in je eigen vervoersmand overzetten. Dan hoeft het diertje er niet per se stress van te hebben.
Fok met liefde en verstand
Rust zacht, mijn liefste Gijsje, Basje, Bubba, Remy, Timmy, Russell, Finn en Sahbi

BuzzLightyear
Leeftijd: 21

Bericht door BuzzLightyear » 04 feb 2020, 00:38

Bedankt voor de informatie, weet ik meteen waar ik aan toe ben.

Plaats reactie