Exoknaag 13 april Houten

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: I

Tamara123
Leeftijd: 33

Re: Exoknaag 13 april Houten

Bericht door Tamara123 »

Ik ben dit keer ook weer aanwezig en weer met mijn verkoopstand, van 4yourpet(.nl)

Een leuk weetje: 4yourpet gaat een grote uitverkoop houden, dus kom vroeg langs onze stand om nog de leukste spullentjes te scoren voor (ECHT!) lage prijzen.
"s middags is het meeste vaak wel verkocht, en aangezien er nu echt bodemprijzen worden aangehouden zal het hard gaan...

UITVERKOOP - LEEGVERKOOP

silversky
Hamsters: Pardoes, Sjoeke
Leeftijd: 29

Bericht door silversky »

Hebben jullie al tickets gekocht? Ik weet niet goed wanneer ik mijn kaartjes het beste kan bestellen :-?
Ik kijk wel heel erg uit naar de exo :lol:
Hamster-Amy
Hamsters: Chanel en Mango
Leeftijd: 21
Contacteer:

Bericht door Hamster-Amy »

Ik weet niet of ik tickets ga bestellen, vorige keer hadden wij dit ook niet gedaan en stonden we maar kwartiertje in de rij?
Jou zal ik nooit vergeten meisje, je was speciaal. Het is goed zo, droom en slaap maar lekker verder x

Amy - - - / 18-10-2013
Esty
Leeftijd: 27
Contacteer:

Bericht door Esty »

Dan was je er waarschijnlijk of heel vroeg of laat? Ik ben weer op de show dus ga via achter. Toen waren er om half 9-9 uur ofzo al mensen voor de deur aan het wachten :lol:
Knaagdierenhuis Doo-Little
Gerbilfokkerij Doo-Little - http://knaagdierenhuis-doolittle.jouwweb.nl
cheza24
Hamsters: spot, pip, puk en dexter

Bericht door cheza24 »

ik heb ze wel besteld dus even afwachten... de vorige keer had ik ze ook vrij snel (sneller dan gedacht eigenlijk)
hammies
syrtjes, dexter en catnip. rusjes pip en puk

R.I.P
rakker en spot(jullie zijn voor altijd mij me)

groetjes
cheza
silversky

Bericht door silversky »

Hamster-Amy schreef:Ik weet niet of ik tickets ga bestellen, vorige keer hadden wij dit ook niet gedaan en stonden we maar kwartiertje in de rij?
Ik denk dat ik voor de zekerheid toch kaartjes ga bestellen, als ik zeker wist dat ik maar 15 minuten moest wachten, deed ik het waarschijnlijk niet. Mijn vriend gaat mee om mij een plezier te doen en ik denk dat ik zijn geduld een beetje teveel push als ik (na een autorit van 2 u) hem nog 1u in een rij moet laten wachten om naar "hamster-dingen" te gaan kijken. :lol:
Wall-e

Bericht door Wall-e »

silversky schreef: Ik denk dat ik voor de zekerheid toch kaartjes ga bestellen, als ik zeker wist dat ik maar 15 minuten moest wachten, deed ik het waarschijnlijk niet. Mijn vriend gaat mee om mij een plezier te doen en ik denk dat ik zijn geduld een beetje teveel push als ik (na een autorit van 2 u) hem nog 1u in een rij moet laten wachten om naar "hamster-dingen" te gaan kijken. :lol:
Bij ons precies hetzelfde hahaha :lol:
silversky

Bericht door silversky »

Waar is die vind-ik-leuk knop? :lol:
Starrats
Hamsters: Ping

Bericht door Starrats »

Ik had gemaild over de kaartjes en toen zeiden ze dat er in maart E-tickets komen. Dus ik wacht nog even tot half maart met bestellen. Versturen doen ze niet meer. (wel raar dat dat niet op de site staat alleen)
Ping
Mia, Samina, Ezri, Lin Lin, Lilo, Bobby, Mika, Billy Brown, Lotje, Frummel, Sparky, Peppi
Trixie
Leeftijd: 35

Bericht door Trixie »

Ok Starrats, dank voor je mailen en delen met ons! dan wacht ik het ook nog even rustig af!
Groetjes rusje Lucky en belli Tess en hun baasje
Buerklin
Hamsters: Sir Alex en Lilly
Leeftijd: 31

Bericht door Buerklin »

Is er iemand die vanuit limburg naar Exo gaat en zin heeft om met mij te gaan? :bloos: ik heb eigenlijk heel veel zin om naar de exo te gaan, maar niemand gaat mee en alleen ga ik ook niet. Daar ken ik te weinig mensen voor.
Groetjes van Marischa, Sir Alex, Lilly, Maya en de belli's Jipje en Guusje
Sanne

Bericht door Sanne »

Roza woont in Heythuysen en zij komt (mogelijk met man en kind) mij oppikken. Als we inderdaad met hun auto gaan kun je er makkelijk bij, wie weet al vanaf Heytze. Het enige is dat we vanwege de stand ontzettend vroeg (lees: we vertrekken om 7:30 uit Best dus je zult dan op zijn laatst rond 6:45 bij haar moeten zijn) zijn dus de eerste uren is er niet zoveel te doen. Maar je hebt mensen om je heen :) En wij slepen je dan vrolijk naar de forumtafel :)
Buerklin
Hamsters: Sir Alex en Lilly
Leeftijd: 31

Bericht door Buerklin »

Ooh dat zou helemaal geweldig zijn! En vroeg opstaan is geen probleem. En als ze vanuit Heytse vertrekt is dat voor mij al helemaal lekker dichtbij. :-)
Groetjes van Marischa, Sir Alex, Lilly, Maya en de belli's Jipje en Guusje
Sanne

Bericht door Sanne »

Ik zal haar even een berichtje sturen om te vragen of ze 't goed vindt :)
Nona
Hamsters: 2 syrtjes & 1 rusje
Leeftijd: 28

Bericht door Nona »

Ik zoek ook nog vervoer vanuit Tilburg.. Vrees dat de auto bij Sanne ondertussen vol zit :P Mijn vader moet aanstaande woensdag geopereerd en mag dan 6 weken niet autorijden, normaal brengt en haalt hij me. Zonder vervoer sla ik deze Exo helaas over, met OV vind ik echt geen doen, vooral die bus niet.
Gesloten