Forumtafel: andere opzet?

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: I

annejjj
Hamsters: Evy en Bas
Leeftijd: 24

Re: Forumtafel: andere opzet?

Bericht door annejjj » 18 mar 2014, 18:39

Op verzoek van Naomi upload ik de foto nogmaals.

Afbeelding

Mocht hij nu nog niet te zien zijn dan hoor ik dat graag :)

Hamstermama van Evy en Bas.

In memoriam
Flower ☆ Onbekend † Onbekend
Alice ☆ Onbekend † Onbekend
Muis ☆ 01-12-2011 † 08-04-2014
Muffin ☆ Onbekend † 21-07-2014
Feline ☆ 01-12-2013 † 17-12-2014
Koda ☆ 05-12-2014 † Onbekend

Mirkku
Hamsters: Rusje Sametti
Leeftijd: 26

Bericht door Mirkku » 18 mar 2014, 21:12

nu zie ik m! klinkt handig!
https://www.facebook.com/pages/Hamstery ... 6615353050

Liefs van Mirjam, rusje Sametti, de 4 gekko's en van alle wandelende takjes.

Ilse
Leeftijd: 30

Bericht door Ilse » 18 mar 2014, 21:27

Wat leuk dat er zo uitgebreid overlegd wordt over de forumtafel.
Ik kom al jaren op de Exo, en stam ook nog uit de tijd van de forumshirts en naamkaartjes :razz:
Heb mijn naamkaartje geloof ik zelfs nog wel ergens liggen.
Eerst liep het halve forum met een shirt, maar dan werd steeds minder. Uiteindelijk zag ik nog maar 3 andere mensen met een shirt, en ben ik ook gestopt met dragen van het shirt.

Maar ik denk dat die herkenbaarheid zeker bijdraagt aan gezelligheid bij de forumtafel.

Ik begin altijd gewoon te praten, maar ik heb de laatste paar keer ook gemerkt dat hier wat schuchter op werd gereageerd. Toch ook een beetje het 'wie ben jij idee' volgens mij.

Dus ik ben helemaal voor het in ere herstellen van naamkaartjes!

Ik zou ook graag helpen bij de tafel, maar ik kan geen tijd afspreken. Ik heb al een tijd fysieke problemen dus het is heel erg afwachten hoe lang ik het volhoud op de exo. En ik wil mensen niet laten zitten.
Ik kom zeker langs bij de tafel, en help dan waar nodig, en zal proberen lekker te praten tegen verlegen forummers! :lol:

En misschien dat ik dan toch mijn forumshirt maar weer aan doe...

roosje87
Hamsters: 1

Bericht door roosje87 » 18 mar 2014, 21:58

We mogen ze hebben :) ! Maar het zijn er dus 54 stuks dus op=op.
Het zijn inderdaad van die dingen met een knijpertje.

Bedankt annejjj!
Hamsters: Lena
† Rust zacht: Timor, Perry, Toby, Sunshine, Santana, Sky, Simon, Sam, Bloem, Sara, Binky
Everything will be oke in the end. If it's not oke, it's not the end
Some people feel the rain, others just get wet.

annejjj

Bericht door annejjj » 18 mar 2014, 22:11

Haha geen dank, kan ik niet alvast 1 reserveren :p

In memoriam

Agnes
Leeftijd: 27
Contacteer:

Bericht door Agnes » 20 mar 2014, 14:30

Ik ben het er helemaal mee eens dat de forumtafel niet mag verdwijnen! Hoewel hij misschien wel weer een beetje zou mogen inkrimpen, en vooral in een hoekje ipv zo pal voor de ingang. Maargoed, daar gaat het niet om.
Ik vind Miriam dr idee van de foto's heel leuk. Het is altijd leuk om aan het eind van de dag als je thuiskomt het topic met foto's te zien, en je eigen beestjes of jezelf voorbij zien komen is dan toch altijd erg leuk (ook al sta ik altijd lelijk op de foto, haha!).
Misschien kunnen we ook wel iets van een workshopje hamsterspeeltjes maken doen ofzo. Ik knoop regelmatig hondenspeeltjes van fleece, zou eens na moeten denken hoe je zonder naaimachine bijvoorbeeld hangmatjes of tentjes kunt knopen *heeft al ideeën* Alleen zou daar wel fleece voor nodig zijn, dus dan moet ik wel weten hoeveel mensen zoiets zouden willen doen en wat voor bijdrage ze daarvoor zouden willen geven. De eventuele winst kan dan naar de forumtafel.

Oh en de bestaande naamkaartjes zijn heel leuk en handig, maar ik zou mensen nóg sneller herkennen als ze hun avatar op hun naamkaartje zetten :mrgreen:
Groetjes Agnes en de hamsters van Hamstery de Chocoladefabriek!
Hamstery de Chocoladefabriek
VerantwoordFokken.nl

annejjj

Bericht door annejjj » 20 mar 2014, 15:55

Dan wordt mijn kaartje heel saai, heb geen avatar :lol:

In memoriam

Agnes
Contacteer:

Bericht door Agnes » 20 mar 2014, 18:32

Dan kan je beter die andere soort gebruiken?
Groetjes Agnes en de hamsters van Hamstery de Chocoladefabriek!
Hamstery de Chocoladefabriek
VerantwoordFokken.nl

annejjj

Bericht door annejjj » 21 mar 2014, 13:58

Omdat ik bezig wil met een schema zodat iedereen weet wie op welk moment gastdame is bij de forumtafel vroeg ik mij af of er mensen zijn die graag een uurtje de forumtafel willen bemanen en vooral nieuwe leden welkom wil heten. Als je hierin interesse hebt stuur me dan het liefst zo snel mogelijk een pm met op welke tijd(en) je de tafel zou willen bemannen. Alvast bedankt :zwaai:

In memoriam

Knorretje
Dierenarts
Leeftijd: 36
Contacteer:

Bericht door Knorretje » 24 mar 2014, 12:36

Misschien is het handig(er) om hier gewoon een lijstje neer te zetten, zodat mensen ook kunnen zien welke tijden er al bezet zijn, etc? Dan heb je ook minder dat er verschillende mensen op dezelfde tijd willen denk ik, omdat je dan voor je reageert kunt zien welke tijden nog "open staan". En krijg je mogelijk ook meer reacties, doordat mensen eraan worden herinnert als er hier weer een reactie is met een aanmelding?
Ik wil graag een uurtje de tafel bemannen trouwens hoor. Liefst ergens in de middag.
The person who says it cannot be done...
Should not interrupt the person doing it.

Groetjes van Mir en alle hamsjes in hamstery Jade
Kijk ook eens op mijn fotografie pagina, voor natuurfotografie en dierenportretten

Cyrella
Leeftijd: 23

Bericht door Cyrella » 24 mar 2014, 13:34

Waar kunnen we deze kaartjes dan halen roosje87 (naomi?)? gewoon bij de forumtafel?

Ik ga zelf denk ik gewoon deze maken en uitprinten; http://img59.photobucket.com/albums/v18 ... CO_SYR.jpg
Grigio Mara's Ivy ♥
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain!

-----
Pip! rust zacht liefje, het is goed zo. 27-2-14 ♥
Slaapzacht; Speedy Twister Jumper Babbel&Bayley en die kleine donder Rambo

roosje87
Hamsters: 1

Bericht door roosje87 » 24 mar 2014, 16:12

Ik neem ze mee dus ik zal ze bij de forumtafel neerzetten zodat iedereen er dan 1 kan pakken.
Hamsters: Lena
† Rust zacht: Timor, Perry, Toby, Sunshine, Santana, Sky, Simon, Sam, Bloem, Sara, Binky
Everything will be oke in the end. If it's not oke, it's not the end
Some people feel the rain, others just get wet.

Qudie<3Molley
Hamsters: Jack
Contacteer:

Bericht door Qudie<3Molley » 24 mar 2014, 16:46

Òm nog even terug te komen op Gabriëlle.

ik kom nu al een aantal jaar.
En ik ben niet iemand die snel een ander aanspreekt, maar heb dit toch een aantal keer gedaan.
Sommige forummers krijg je een reactie en daar houd het dan mee op.
Dus initiatief tonen heb ik wel degelijk gedaan.
Vind het super leuk dat er een speciale tafel aanwezig is, en ik snap ook dat deze niet uit de lucht komt vallen.

Ik wil er geen wedstrijdje van maken.
Maar ik vind dat de tafel natuurlijk moet blijven bestaan.
En misschien helpt het als de forummers een naamplaatje hebben, zo spreek je denk ik sneller iemand aan dan dat je niet weet wie iemand is.
Liefs Ashley, en een pootje van Jack!
I only wished to become something beautiful.
Through my music, through my silent devotion
Rust zacht, mijn lieve schatjes
Hangmatjes!

Gabriëlle
Leeftijd: 34
Contacteer:

Bericht door Gabriëlle » 25 mar 2014, 16:13

Agnes schreef:Ik ben het er helemaal mee eens dat de forumtafel niet mag verdwijnen! Hoewel hij misschien wel weer een beetje zou mogen inkrimpen, en vooral in een hoekje ipv zo pal voor de ingang. Maargoed, daar gaat het niet om.
Ik vind Miriam dr idee van de foto's heel leuk. Het is altijd leuk om aan het eind van de dag als je thuiskomt het topic met foto's te zien, en je eigen beestjes of jezelf voorbij zien komen is dan toch altijd erg leuk (ook al sta ik altijd lelijk op de foto, haha!).
Misschien kunnen we ook wel iets van een workshopje hamsterspeeltjes maken doen ofzo. Ik knoop regelmatig hondenspeeltjes van fleece, zou eens na moeten denken hoe je zonder naaimachine bijvoorbeeld hangmatjes of tentjes kunt knopen *heeft al ideeën* Alleen zou daar wel fleece voor nodig zijn, dus dan moet ik wel weten hoeveel mensen zoiets zouden willen doen en wat voor bijdrage ze daarvoor zouden willen geven. De eventuele winst kan dan naar de forumtafel.

Oh en de bestaande naamkaartjes zijn heel leuk en handig, maar ik zou mensen nóg sneller herkennen als ze hun avatar op hun naamkaartje zetten :mrgreen:
Inkrimpen is met de hoeveelheid mensen die er tegenwoordig komen niet echt handig, in een andere hoek gaat niet lukken, want ik wil graag zo dicht mogelijk bij de keuring en dan is de keuze beperkt, al vind ik de plek direct als eerste bij de ingang ook wel erg in beeld, maar goed dan kan niemand zeggen dat we niet te vinden waren :lol:.

Fleece workshop, ik vind het een leuk idee, eventueel 2 fleece kleden, de goedkoopste die er zijn mee nemen, en kijken wie er mee doet?

Ik denk dat ook nog een avatar op de naamkaartjes de eenheid en herkenbaarheid ervan ook achteruit gaat, en het is een behoorlijke klus al die plaatjes erop zetten.

Om de taken wat te verdelen en duidelijker te maken heb ik een lijstje gemaakt met wat er te doen is, zowel voor als op de dag zelf.

We zoeken 1 of meerdere mensen die:

* bij kan houden wie er op de dag zelf gastvrouw/man wil zijn en iemand die daar een tijdschema voor kan maken zodat dat netjes loopt en iedereen weet hoe laat hij of zij verwacht word en welke taken diegene op zich neemt, voornamelijk zal dat het ontvangen van forummers en aanpakken van meegebrachte etenswaren zijn, eten neerzetten enz. neem ik gewoon de hele dag op mij.
- annejjj

* gastvrouw/man willen zijn, voor een uurtje, of langer als je dat wil. Aanmelden in dit topic of bij annejjj.

* naamkaartjes kunnen maken, ontwerp staat hier http://forum.dehamster.nl/viewtopic.php?f=10&t=30118 en is dus al kant en klaar, ik zoek dus iemand die de namen op de kaartjes kan zetten en/of kan printen. Kosten moeten natuurlijk wel zo laag mogelijk blijven, om het voor iedereen betaalbaar te houden.
(Wat we wel dan moeten beslissen is of we stickers voor 1malig gebruik doen of kaartjes, maar dan zitten we weer met de houdertjes, de ervaring wijst uit dat vaste kaartjes vaak kwijtraken, maar een mix van beide is natuurlijk ook mogelijk, als het van zicht er maar ongeveer gelijk uitziet, wat vinden jullie.)

* een tekst kan maken voor de bijdragepot, wat deze is en waar het geld voor gebruikt word.

* een paar geplastificeerde "alleen voor leden van het Hamsterforum" bordjes kan maken, dit heeft 2 functies, iedereen kan daaraan zien dat het de forumtafel is en het geeft aan dat we geen eten verkopen of weggeven aan iedereen.

Als jullie nog aanvullingen hebben, jezelf aan wil melden, of als ik dingen vergeten ben, laat het maar weten.
Ik hoop wel dat er iemand is die in elk geval de namen van iedereen op de kaartjes en teksten voor tafel en bijdragepot wil maken, eventueel print ik het dan zelf uit of laat ik het doen hier in de buurt. Ik neem aan dat er toch wel wat handige forummers zijn die de tijd en zin hebben om hier iets mee te kunnen?

Sascha
Hamsters: 6 nieuwschierige aapjes
Leeftijd: 25

Bericht door Sascha » 25 mar 2014, 18:24

Ik wil eventueel wel proberen om geplastificeerde bordjes te maken zodat men kan zien dat het alleen voor het HF is. Alleen met de test: alleen voor leden van het Hamsterforum ??
Groetjes van mij en de beestjes:
Mellow, Max, Dio, Nero, Jack en Marshall. Ook natuurlijk de groetjes van de rest van mijn dierentuin!

Plaats reactie