Mocht hij nu nog niet te zien zijn dan hoor ik dat graag

Moderator: I
Inkrimpen is met de hoeveelheid mensen die er tegenwoordig komen niet echt handig, in een andere hoek gaat niet lukken, want ik wil graag zo dicht mogelijk bij de keuring en dan is de keuze beperkt, al vind ik de plek direct als eerste bij de ingang ook wel erg in beeld, maar goed dan kan niemand zeggen dat we niet te vinden warenAgnes schreef:Ik ben het er helemaal mee eens dat de forumtafel niet mag verdwijnen! Hoewel hij misschien wel weer een beetje zou mogen inkrimpen, en vooral in een hoekje ipv zo pal voor de ingang. Maargoed, daar gaat het niet om.
Ik vind Miriam dr idee van de foto's heel leuk. Het is altijd leuk om aan het eind van de dag als je thuiskomt het topic met foto's te zien, en je eigen beestjes of jezelf voorbij zien komen is dan toch altijd erg leuk (ook al sta ik altijd lelijk op de foto, haha!).
Misschien kunnen we ook wel iets van een workshopje hamsterspeeltjes maken doen ofzo. Ik knoop regelmatig hondenspeeltjes van fleece, zou eens na moeten denken hoe je zonder naaimachine bijvoorbeeld hangmatjes of tentjes kunt knopen *heeft al ideeën* Alleen zou daar wel fleece voor nodig zijn, dus dan moet ik wel weten hoeveel mensen zoiets zouden willen doen en wat voor bijdrage ze daarvoor zouden willen geven. De eventuele winst kan dan naar de forumtafel.
Oh en de bestaande naamkaartjes zijn heel leuk en handig, maar ik zou mensen nóg sneller herkennen als ze hun avatar op hun naamkaartje zetten
Ik hoop wel dat er iemand is die in elk geval de namen van iedereen op de kaartjes en teksten voor tafel en bijdragepot wil maken, eventueel print ik het dan zelf uit of laat ik het doen hier in de buurt. Ik neem aan dat er toch wel wat handige forummers zijn die de tijd en zin hebben om hier iets mee te kunnen?Om de taken wat te verdelen en duidelijker te maken heb ik een lijstje gemaakt met wat er te doen is, zowel voor als op de dag zelf.
We zoeken 1 of meerdere mensen die:
* bij kan houden wie er op de dag zelf gastvrouw/man wil zijn en iemand die daar een tijdschema voor kan maken zodat dat netjes loopt en iedereen weet hoe laat hij of zij verwacht word en welke taken diegene op zich neemt, voornamelijk zal dat het ontvangen van forummers en aanpakken van meegebrachte etenswaren zijn, eten neerzetten enz. neem ik gewoon de hele dag op mij.
- annejjj
* gastvrouw/man willen zijn, voor een uurtje, of langer als je dat wil. Aanmelden in dit topic of bij annejjj.
* naamkaartjes kunnen maken, ontwerp staat hier http://forum.dehamster.nl/viewtopic.php?f=10&t=30118 en is dus al kant en klaar, ik zoek dus iemand die de namen op de kaartjes kan zetten en/of kan printen. Kosten moeten natuurlijk wel zo laag mogelijk blijven, om het voor iedereen betaalbaar te houden.
(Wat we wel dan moeten beslissen is of we stickers voor 1malig gebruik doen of kaartjes, maar dan zitten we weer met de houdertjes, de ervaring wijst uit dat vaste kaartjes vaak kwijtraken, maar een mix van beide is natuurlijk ook mogelijk, als het van zicht er maar ongeveer gelijk uitziet, wat vinden jullie.)
* een tekst kan maken voor de bijdragepot, wat deze is en waar het geld voor gebruikt word.
* een paar geplastificeerde "alleen voor leden van het Hamsterforum" bordjes kan maken, dit heeft 2 functies, iedereen kan daaraan zien dat het de forumtafel is en het geeft aan dat we geen eten verkopen of weggeven aan iedereen.
Als jullie nog aanvullingen hebben, jezelf aan wil melden, of als ik dingen vergeten ben, laat het maar weten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast