Haha, was leuk om jou ook eens ze spreken al was het dan maar kort en op het eind.Knorretje schreef:Was weer gezellig! Niets gekocht zelf, veel mensen gezien en aantal leuke diertjes op de foto gezet. En een club forummers ook natuurlijk!

Moderator: I
Haha, was leuk om jou ook eens ze spreken al was het dan maar kort en op het eind.Knorretje schreef:Was weer gezellig! Niets gekocht zelf, veel mensen gezien en aantal leuke diertjes op de foto gezet. En een club forummers ook natuurlijk!
Ben jij stiekem de hele tijd in de buurt geweest? Ik heb jou niet gezien geloof ikSimba schreef:Ik vond het ook erg gezellig! Velen heb ik herkend, maar vind het zo raar om dan ineens 'Hey!' te zeggen, zeker als ze je dan niet herkennen![]()
Maarja! Hopelijk ben ik er de volgende keer weer bij!
Dat muisje komt inderdaad naar mij, shana had mij meteen gebeld. Al is ze ondertussen zelf verkocht geraakt dus als alles goed loopt ga ik het muisje hier even houden om aan te laten sterken en leeftijdsgenootjes te geven (ik heb 3 nestjes liggen nu), en dan zal Shana hem/haar zelf in een groepje houden.Simba schreef:Er is na afloop een dwergmuisje gevonden. Die is met Caroline, Shana en Jessica (vzw de Knabbelaar) meegegaan naar Belgie om naar mousery Inimini te gaan als opvang (?). Dus die zit goedMirkku schreef: Hebben jullie nog gezien of het ontsnapte beestje bij de keuringtafel terug is gevonden? Toen ik weg ging zat hij in de prullenbak en werd de prullenbak langzaam leeg gehaald... Neem aan dat het goed af liep, maar toch!Geen idee of je dat muisje bedoelde, misschien is dit alweer een andere xD
Die heb ik ook gezien! Ik moest nog even je denken maar je was ook niet meer op zoek naar een vrouwelijk dikkie toch? Een meisje wat met ons mee was had daar een koppeltje vandaan, ik vond ze er opzich best goed uit zien (terwijl die man echt een broodfokker is, ook wel te zien aan het aantal dieren wat hij had. In totaal had hij een stuk of 4 bakken vol met dikkies ofzo)Mirkku schreef:Vond het fijn dat ik dit keer in de knaagdierhal géén zielige beestjes heb gezien!
kwam nog in de verleiding bij de dikstaartjes die ik in de reptielenhal zag, maar dat is toch een beetje lastig op het moment, first things first! Dus geen beestjes mee naar huis.
Dit had ik dus ook. Ik hou niet van foto's maar ik dacht ach toch wel leuk dus ik was om half 2 daar maar ik zag niemand aanstalten maken voor een foto en de tijdsverandering had ik niet gezien. Die zag ik dus pas toen ik er later weer was en het allang voorbij wasSylvia. schreef:Ik heb helaas de groepsfoto gemist!Ik stond om half twee klaar, maar toen waren er niet genoeg mensen en ging Miriam weer terug naar haar eigen stand. Ik heb even niet doorgehad wanneer de foto dan WEL gemaakt zou worden. Dus ik ben weer rond gaan lopen en zag pas later dat er 14.15 uur op de forumtafel was geschreven.
Het duurde even voordat het muisje gevonden was, maar dat muisje is gewoon weer in z'n bakje gekomen.Mirkku schreef:Hebben jullie nog gezien of het ontsnapte beestje bij de keuringtafel terug is gevonden? Toen ik weg ging zat hij in de prullenbak en werd de prullenbak langzaam leeg gehaald... Neem aan dat het goed af liep, maar toch!
Hihi die was van mijWall-e schreef: Het kleine witte robbietje met dat zwarte vlekje, dat was om van te smelten zo lief!