Interessepeiling: Joh Qualm Bokaal 27 juni 2015 Den Helder

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: I

Sylvia.

Re: Interessepeiling: Joh Qualm Bokaal 27 juni 2015 Den Held

Bericht door Sylvia. » 28 jun 2015 21:20

Leuke foto's, Romy! :D

Ik kon pas in de loop van de ochtend van huis weg en het was voor mij een uur of 3 reizen, dus ik was pas vrij laat in Den Helder en was daardoor al voor een hoop dingen en mensen te laat. Toch vond ik het ontzettend gezellig. :D

Ik vond het vooral enorm leuk om met Helena Roslagens kennis te maken en we hebben zeker een uur zitten kletsen! Ik heb veel van haar campbellies gezien en vastgehouden en wie weet komt er ooit nog eens een koppel bellies van haar in mijn huis.

Maar...voor nu ben ik de trotse bezitter van 2 kleine robbie broertjes. Toen Gabrielle vertelde dat ze een aantal robbies bij zich had om te verkopen, hoefde ik niet lang na te denken. Althans, toen ik ze zag, was ik verkocht! :-)

Ik mag niet 2x dezelfde foto plaatsen en eigenlijk geen reklame maken voor mijn eigen topic natuurlijk, maar ik heb zojuist een foto topic aangemaakt en daar mijn eerste foto ingezet, dus wie wil, kan daar mijn aanwinsten bewonderen.
Nogmaals bedankt Gabrielle, voor deze grappige kereltjes! :D

Fok met liefde en verstand
Rust zacht, mijn liefste Gijsje, Basje, Bubba, Remy, Timmy, Russell en Finn

Mirkku
Hamsters: Rusje Sametti
Leeftijd: 25

Bericht door Mirkku » 28 jun 2015 21:28

Leuk om te zien!
https://www.facebook.com/pages/Hamstery ... 6615353050

Liefs van Mirjam, rusje Sametti, de 4 gekko's en van alle wandelende takjes.

Romy S

Bericht door Romy S » 28 jun 2015 22:49

Sylvia. schreef:Leuke foto's, Romy! :D

Ik kon pas in de loop van de ochtend van huis weg en het was voor mij een uur of 3 reizen, dus ik was pas vrij laat in Den Helder en was daardoor al voor een hoop dingen en mensen te laat. Toch vond ik het ontzettend gezellig. :D

Ik vond het vooral enorm leuk om met Helena Roslagens kennis te maken en we hebben zeker een uur zitten kletsen! Ik heb veel van haar campbellies gezien en vastgehouden en wie weet komt er ooit nog eens een koppel bellies van haar in mijn huis.

Maar...voor nu ben ik de trotse bezitter van 2 kleine robbie broertjes. Toen Gabrielle vertelde dat ze een aantal robbies bij zich had om te verkopen, hoefde ik niet lang na te denken. Althans, toen ik ze zag, was ik verkocht! :-)

Ik mag niet 2x dezelfde foto plaatsen en eigenlijk geen reklame maken voor mijn eigen topic natuurlijk, maar ik heb zojuist een foto topic aangemaakt en daar mijn eerste foto ingezet, dus wie wil, kan daar mijn aanwinsten bewonderen.
Nogmaals bedankt Gabrielle, voor deze grappige kereltjes! :D

Hihi voor mij ook hoor vanuit Enschede, 3 uur en 3 kwartier heen en hetzelfde terug, maar ik was wel kapot toen ik thuis was.

Maar je was het wel? ik twijfelde voor ik wegging of je het inderdaad was en zag je met Gabrielle bij de 4 robbie ukken , je was het dus wel , en geloof direkt dat je verliefd was, zo lief en ongelooflijk tam voor robbies, ik geef je groot gelijk.

Heel veel plezier, nu je topic even induiken :D
Hobbyfokker Syrische Hamster in Enschede https://www.facebook.com/Hamstery-Het-T ... 176487004/

Mirkku

Bericht door Mirkku » 28 jun 2015 23:59

'bizar' detail: Ik was zowaar in Den Helder gisteren! Maar we gingen naar Texel, dus dat is wel even wat anders! Volgend jaar wil ik zeker komen!

Sylvia.

Bericht door Sylvia. » 29 jun 2015 00:05

Romy, dan zijn we elkaar net misgelopen! Ik heb nog gekeken of ik je zag en nog aan Gabrielle gevraagd of je er nog was, maar we zagen je niet meer. ;)
Fok met liefde en verstand
Rust zacht, mijn liefste Gijsje, Basje, Bubba, Remy, Timmy, Russell en Finn

Romy S

Bericht door Romy S » 29 jun 2015 00:18

Sylvia. schreef:Romy, dan zijn we elkaar net misgelopen! Ik heb nog gekeken of ik je zag en nog aan Gabrielle gevraagd of je er nog was, maar we zagen je niet meer. ;)
Volgende keer trek ik gewoon aan je jas/mouw,

Ja Mirriam, ik dacht dat je er zou zijn als aandrager, nu heeft Gabrielle me gestrikt voor de dwergen, maar wel super leuk al die bellies :+:
Ach volgende keer beter, het is geen exo, maar erg leuk, mooie locatie en zeker een aanrader, maar wel een lange treinreis :(
Hobbyfokker Syrische Hamster in Enschede https://www.facebook.com/Hamstery-Het-T ... 176487004/

Mirkku

Bericht door Mirkku » 29 jun 2015 08:22

Mirjam* ;-)

oh, dat ik een keer noem 'aandrager zijn zou wel leuk zijn' en daarna niks meer hoor over hoe of wat was in mijn ogen geen afspraak dat ik er zou zijn én dat ik het zou doen ;-) Maar klikt zeker leuk. Ik moest ook 3u in de trein terug.. pfff

rianne1990

Bericht door rianne1990 » 06 jul 2015 22:08

Beetje laat misschien maar ik ben niet zo forum actief :) Ik heb ook een onwijs leuke dag gehad in alle opzichten
opzichten! Mijn lieve Flinn werd tweede van alle syren. Hij was op het moment van showen net 17 weken dus ik ben hartstikke trots! Ook m'n andere syrtjes hebben het heel goed gedaan ondanks dat ze nog erg jong waren. 4 syren dametjes zijn op de show verhuist en 2 cambelli dametjes en 3 rusjes zijn er bijgekomen. Volgend jaar doen we zeker weer mee!
Hamstery Philippo

Volg ons ook op facebook!

Plaats reactie