Forumshirts: €7,00

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: I

Plaats reactie
Eveline
Leeftijd: 40
Contacteer:

Forumshirts: ?7,00

Bericht door Eveline » 18 nov 2005, 23:22

September 2010:

Op dit moment is het assortiment:

5 x L
6 x M
1 x S (deze mag voor ?2,50 weg door een misdruk op de achterkant: kleur is niet wit, maar dun grijs)
1 x 164 (kindermaat)

Let op: Als deze shirts op zijn, worden er waarschijnlijk geen meer bijgedrukt, omdat de animo ervoor niet meer zo groot is als vroeger. Natuurlijk is het wel mogelijk om ze nog bij te drukken, maar dan alleen als er van tevoren een ruime bestelling door forumleden is georganiseerd. De voorbeeldjes voor de afdruk zijn wel nog beschikbaar, indien iemand het graag wil overnemen.

De forumshirts worden eventueel verstuurd, na betaling via overschrijving!

Dit is het forumshirt:
Voorkant:
Afbeelding

Achterkant:
Afbeelding

Waarom is er een forumshirt gemaakt?
Om elkaar op meetings, keuringen en evenementen te herkennen als forumlid leek het ons leuk dit forumshirt te maken, en uiteindelijk zijn er een stuk of 50 gedrukt. Die zijn zo goed als allemaal verkocht, maar Eveline heeft nog een restpartij thuis.

Hoe kom je aan een forumshirt?
Degenen die graag zo'n shirt willen hebben, kunnen het shirt van Eveline overnemen op verschillende evenementen/keuringen/meetings waar zij naartoe gaat. Je kunt het ook eventueel bij haar thuis ophalen. Het is ook mogelijk dat het shirt naar je wordt verstuurd, na betaling uiteraard. Een shirt kost ?7,00.

Stuur Eveline dus van tevoren een PM (priv?bericht) als je ge?nteresseerd bent in een forumshirt en je wilt weten of zij ook naar een evenement of meeting gaat, zodat zij er eentje voor je kan meenemen.
Laatst gewijzigd door morgantcm op 17 sep 2010, 18:22, 23 keer totaal gewijzigd.
Reden: Update restpartij september 2010

Groetjes van Eveline

botozi
Hamsters: Dunya, Daisey en Diablo.
Leeftijd: 17

Re: Forumshirts: €7,00

Bericht door botozi » 12 dec 2011, 17:59

ik heb interesse,en ik wil graag een S.
;)

-- 12 dec 2011 17:59 --

laat maar, sorry.
-♥Dunya♥-♥Daisey♥-♥Diablo♥-

ricoentanja
Hamsters: *Bebie*Appie*Lee en *JuniorLee
Leeftijd: 44

Bericht door ricoentanja » 12 dec 2011, 20:55

Hallo iedereen,

mmtja.. ik weet, ik weet dit is een oud thema, maar ik vindt het wel een zeer goed idee
Is er nog ergens zo'n t-shirt te koop, of wordt dit topic nog eens opgestart. Of was dit een eenmalige actie ?

Grss Tanja
Trotse pleegouders van Appie/Bebie/Lee/Junior
Appie is ingeslapen op 22.04.2010, Bebie is ingeslapen in de nacht van 19-03-2011 op 20-03-2011.
American Cream Lee is ingeslapen in nacht van 21.11.2013 op 22.11.2013

Eveline
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Eveline » 12 dec 2011, 21:08

Ik heb ze hier thuis nog liggen; aantallen kloppen nog wel met de beginpost denk ik. Dit keer was ik niet op exoknaag, volgende keer wil ik wel weer komen.
Dus voor degenen die ze willen kopen, graag! Dan liefst wel vooraf het geld overmaken zodat de shirts ook werkelijk worden opgehaald tijdens een evenement, aangezien ik wel vaker voor een evenement 'reserveringen' krijg, en dan komt er niemand ophalen om een shirt te kopen...
Groetjes van Eveline

Plaats reactie