Extra regels Evenementen

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: I

Gesloten
Gebruikersavatar
Eveline
Berichten: 16069
Lid geworden op: 15 sep 2003, 19:23
Locatie: Tilburg
Leeftijd: 40
Contacteer:

Extra regels Evenementen

Bericht door Eveline » 27 mei 2004, 12:06

Voor elk georganiseerd evenement mogen de volgende vijf topics worden geopend:

1) Een algemeen topic:
In dit topic komt te staan (a) wat er te doen is, (b) wie er komt en (c) algemene vragen over het evenement.
In het eerste bericht van het algemene topic zal worden bijgehouden welke forumleden komen, en de belangrijkste algemene zaken, zoals datum, adres, tijden, bij wie je moet opgeven voor de keuring en andere verwante zaken.

2) Een carpool topic :
In dit topic kun je aangeven of je (a) een lift zoekt naar het evenement of (b) zelf iemand kunt meenemen naar het evenement. Geef duidelijk aan vanaf welke plaatsen je eventueel opgehaald kunt worden of langs welke plaatsen je rijdt om andere mensen te kunnen oppikken. Persoonlijke afspraken als je eenmaal iemand gevonden hebt, kunnen via PM geregeld worden.

3) Een verkoop & gezocht topic:
In dit topic kun je aangeven of je nog iets zoekt of te koop hebt dat je graag op het evenement wilt overnemen van/afgeven aan andere leden. Dit kunnen hamsters of spulletjes zijn. Let op: je mag hier alleen je hamsters/spulletjes plaatsen of ernaar vragen als je naar het evenement gaat! Dit forum is geen vervanging van Vraag & Aanbod. Verder mag je bij interesse in iets alleen reageren via PM (privébericht), anders wordt het topic erg onoverzichtelijk. De aanbieder/vrager kan dan door middel van het wijzigen van zijn/haar bericht het aanbod of de vraag aan spullen/hamsters up-to-date houden en evtueel gereserveerde dingen weghalen.

4) Een Amerikaanse fuif-topic :
Als er wordt besloten op het evenement een Amerikaanse fuif te houden kan hierin worden bijgehouden wie wat meeneemt. Wat een Amerikaanse fuif is, staat uitgelegd in de FAQ (veelgestelde vragen) van Evenementen.

Let op: dit topic zal altijd worden geopend door Gabriëlle of de Evenementenmoderator (morgantcm).

5) Een napraat- en fototopic:
Wanneer het evenement afgelopen is en iedereen weer thuis is, kun je in dit topic je foto's en verhalen over het afgelopen evenement kwijt.

Meer onderwerpen over een georganiseerd evenement mogen niet worden geopend, omdat het anders allemaal erg onoverzichtelijk wordt.

Tot slot:
In het geval van onduidelijkheid wat betreft de regels of als je vragen hebt, kun je altijd één van de moderators (morgantcm, I of Nieske) een PM sturen. morgantcm is de hoofdmoderator voor Evenementen.
Laatst gewijzigd door I op 31 mei 2012, 07:22, 9 keer totaal gewijzigd.
Reden: Geupdate en gestructureerd door Sander (IncrediBoy)


Groetjes van Eveline

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast